SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik Malego Macka

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 11713

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 4788 Wiek 1 rok Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34899
Ta piosenka juz od blisko roku motywuje mnie do działania



Postanowiłem założyć już drugi dziennik treningowy. Wcześniejszy uznaje za bardzo udany i pomocny dzięki kilku osobom :)
Dziennik powininen rozpocząć sie 20 sierpnia, gdyż wtedy kończe pogoń za hajsem. W kazdym razie wszystko jeszcze moze sie pozmieniac choc mam nadzieje ze sie nic nie zmieni.

Cos o mnie.
Brak treningu od 1 czerwca robi swoje. Spadki, spadki i spadki!
Planuje planik ACT maks 5 tygodni i mysle ze powroce do formy.
Trening ACT - aerobiczny trening obwodowy. Celem jest poprawa wytrzymałości oraz redukcja tkanki tłuszczowej. Metoda polega na trenowaniu całego ciała na jednej sesji treningowej, partia po partii, krótkie przerwy, po zrobieniu ostatniego ćwiczenia z listy, powrót do pierwszego i zaczyna sie następny "obwód" treningowy.
W pierwszym tygodniu - wprowadzającym wykonujemy 1obwód rozgrzewkowy, 1 właściwy. W każdym następnym(trening bedzie trwał łącznie 4tyg) dodajemy po 1obwodzie właściwym.
1.Unoszenie nóg do pionu w leżeniu na plecach-(brzuch),
2.Prostowanie nóg na maszynie w siadzie-(czworogłowe ud),
3.Uginanie nóg w leżeniu przodem na maszynie-(dwugłowe ud),
4.Wyciskanie sztangielek w leżeniu na skośnej ławce-(klatka),
5.Unoszenie sztangielek bokiem w górę w staniu-(naramienne),
6.Wyciskanie sztangi zza karku w siadzie-(naramienne),
7.Podciąganie drążka wyciągu do klatki w siadzie-(najszersze grzbietu),
8.Martwy ciąg na prostych nogach sztangą położoną na podwyższeniu-(proste grzbietu),
9.Naprzemianstronne uginanie ramion ze sztangielkami w siadzie na skośnej ławce-(bicepsy),
10.Pompki na poręczach-(tricepsy),
11.Uginanie i prostowanie nadgarstków ze sztangą w siadzie-(przedramiona),
12.Wspięcia na palce z obciążeniem na barkach-(łydki).
Proponuje założyć zeszyt - dziennik treningowy - przepisać listę ćwiczeń i uzupełniać ciężary jakimi sie trenuje wraz z notatkami typu /ciężko poszło, zbyt lekko, duża rezerwa/ byśmy wiedzieli jak wytyczać ciężary na następnym treningu - jaką progresje zastosować. Przy trenowaniu małych partii mięsni zwiększamy o 1-2kg lub o kilka/bądź jedno/ powtórzenie. Na duże partie o 2-5kg co trening. Zaczynamy od wyczucia ciężaru w pierwszych tygodniach, w praktyce jest to 15-30powt, docelowo schodzimy do ok 10-15powtorzen na większych ciężarach.
Suplementacja: Gainer po/ewentualnie na sniadanie extra mix z bialkiem
witaminki
przed snem- zincas forte i filomag b6

Niespełnione rządu obietnice = temat zastępczy kibice

Pozdro Gainer Team Bez Maka

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 7337 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 45955
o siemasz Maciek
kolejny Gainerowiec - good

napisz coś o jedzeniu i foty może wstaw jakieś / wymiary itp.

dobra to czekam do rozpoczęcia, jak skończysz już tyrkę

--== GAINER TEAM ==--

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1922 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7236
Hejka!
opisz szczegółowo dietę bo bez tego ...

"odrobina aromatu zawsze pozostaje na ręce która podaje ci różę"

http://www.sfd.pl/Shula/WFC_CHALLENGE/Dziennik_Blog.2011/2012r.-t803927.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 4788 Wiek 1 rok Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34899
Witam Carbon i shula. Narazie nic nie rozpisuje gdyz jeszcze nie wystartowalem. Nie wiem jak to ulozyc z gainerem. Nadejdzie czas to uloze :) O to sie nie bojcie. A co do wymiarow to podam po zakonczeniu powrotu bo narazie nie chce sie zalamac

Niespełnione rządu obietnice = temat zastępczy kibice

Pozdro Gainer Team Bez Maka

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 4788 Wiek 1 rok Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34899
Praca jednak jeszcze caly nastepny tydzien
Dzis sie obkupie troszke w zma i witaminki :)

No w poniedzialek juz na 100% ruszam. Zobaczymy jak to bedzie

Zmieniony przez - maciekslu1 w dniu 2010-08-21 20:16:31

Niespełnione rządu obietnice = temat zastępczy kibice

Pozdro Gainer Team Bez Maka

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 400 Napisanych postów 72270 Wiek 38 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 304520
Nie wiem jak to ulozyc z gainerem

jak to jak? Normalnie. 6 posiłków dziennie a gainer dodatkowo w dt po treningu i tyle. Chyba nie chcesz zastępować posiłku gainerem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 4788 Wiek 1 rok Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34899
nie wiem bo nawet diety nie rozoisywałem i nie mam pojecia ile bede miał do uzupełnienia:d o ile w dt po tren to mysle ze prawie codziennie bede na sniadanie jadł z białkiem oczywiscie to nie bedzie tylko moje sniadanie. Bede brał jako dodatek bo i tak na sniadanie mało co jem.

Niespełnione rządu obietnice = temat zastępczy kibice

Pozdro Gainer Team Bez Maka

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 4788 Wiek 1 rok Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34899
Dieta na poziomie 3000 kcal. W miare szybkosci wagi w gore to zmniejsze lub zwieksze.
Jutro ide na silownie zaczynam planem ACT co podalem. Bede spozywal apteczne zma + gainer i bialko

Niespełnione rządu obietnice = temat zastępczy kibice

Pozdro Gainer Team Bez Maka

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 4401 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 22973
Jedziesz, będę wpadał regularnie, rzuciłbyś linka do poprzedniego dziennika bo nie mogę go znaleźć

--==GAINER TEAM==--

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 4788 Wiek 1 rok Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34899
http://www.sfd.pl/maciekslu1_/I__LL_BE_BACK/PODSUMOWANIE_STR.67-t562093-s2.html
Inne priorytety. I ciagle inna widza. Ale fakt faktem juz sie nie mieszam w tym wszystkim jak rok temu

Niespełnione rządu obietnice = temat zastępczy kibice

Pozdro Gainer Team Bez Maka

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 4788 Wiek 1 rok Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34899



Napracowalem sie na to :)

Dzis na 13 pierwszy trening. Juz mnie nosi

Zmieniony przez - maciekslu1 w dniu 2010-08-24 11:23:22

Niespełnione rządu obietnice = temat zastępczy kibice

Pozdro Gainer Team Bez Maka

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

tmd94 - dziennik /redukcja

Następny temat

Trening i dieta dla początkującego.

WPC