SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dziennik Kenny'ego (Actimelka)

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 33474

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 892 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5231
Siema wszystkim.
Co jakiś czas będę odświeżał dziennik aby pokazać jakie zmiany zrobiłem. Trenowałem już kiedy jakoś na wakacje w 2010 do końca tego owego roku. Teraz jakoś od nowa zachciało mi się ćwiczyć i chcę powiększyć swoją masę mięśniową i tyle. Przejdźmy do rzeczy. :)

Dane
Wiek: 15
Wzrost: 181
Waga: 62
Przedramię: 25
Biceps: 29
Klatka: 85/90
Brzuch: 74
Udo: 48
Łydka: 36

Rozgrzewka
1. Krążenie bioder
2. Skłony tułowia w przód i w tył
3. Krążenie nadgarstkami
4. Skręty tułowia
5. Wymachy ramion
6. Półprzysiady
7. 10-15 min z skakanką

Trening
Poniedziałek, środa, piątek

Przysiady 3s 8
Podciąganie na drążku 2s 2
Supermany 2s 10
Pompki z nogami wyżej 3s (6-7)
Wyciskanie siedząc 2s 8
Uginanie ramion ze sztangą/sztangielkami 2s 10
Wyciskanie francuskie 2s 10
Pompki w podporze tyłem 2s 6
Brzuszki 3s 10
Unoszenie się na palcach 2s 12

Przerwy między ćwiczeniami: 1m - 2m

+ (mały trening armwrestlingowy)
Uginanie nadgarstków dwoma sposobami 2s 10
Nawijanie obciążenia 1s 2
Młotki
Ściskacz
Zwis na drążku


Cel
Masa mięśniowa czyli:
Przedramię ok. 33
Biceps ok. 38
Klatka ok. 95 (bez wdechu)
Brzuch ok. 84
Udo ok. 55
Łydka ok. 43

Ogólnie nie wiem jak to wyjdzie tylko mówię w przybliżeniu. Ogólnie chcę zwiększyć masę mięśniową no i masę normalną tak do 66 kg.

Pozdrawiam wszystkich kulturystów i Na razie :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 892 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5231
Nową dietę będę stosował od poniedziałku i od tego dnia zaprezentuję Wam moją dietę.

Od wczorajszego dnia zaczynam brać gainera "Gain Bolic 6000".

Teraz akurat używam hantli do uginania ramion itp. 4kg a od dzisiaj postanawiam zwiększyć swoją hantlę o te mierne 1kg.


Jutro dodam zdjęcia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 43831
Jak wyskaczesz 15 minut ze skakanką, to się nieźle napocisz
Twoje cele są trochę "nieproporcjonalne", tzn. mając 55 cm w udzie i 43 cm w łydce, do tego 38 w ramieniu i 33 w przedramieniu (mierzy się na wyprostowanej, pamiętaj) i 95 w klacie wyglądałbyś na prawdę pokracznie wg. mnie dla Twojego wzrostu powinieneś celować w:
udo - 60
łydka - 40
ramię - 40
przedramię - 32
klatka - 110
pas - 80, a najlepiej mniej
Są to oczywiście wymiary pi razy drzwi i długa droga do ich osiągnięcia, ale myślę, że proporcjonalniejsze i "atrakcyjniejsze" niż Twoje
Ważyłbyś wtedy pewnie około 75-80 kg, na względnie suchej masie oczywiście. Myślę, że przy 66 kg nie miałbyś szans na owe 38 w łapie, dlatego podałem wartości dla wyższej wagi.
W samym treningu nie podoba mi się rozbicie treningu nóg, mało na klatkę i w ogóle jakiś chaos tam jest no ale ja jestem wierny jednej metodzie, więc niech inni się wypowiedzą.
Pozdro!

Zmieniony przez - wazzup1988 w dniu 2011-04-29 22:11:19

W zdrowym ciele zdrowy duch

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 892 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5231
Napisałem około. Wiem, nie umiem napisać dobrze sformułowanego celu bo się nie da. :) Co wyjdzie to wyjdzie mi chodzi tylko, żeby zwiększyć masę do takich "około" rozmiarów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 43831
Prawda, wyjdzie co wyjdzie, ważne aby ćwiczyć
Tu masz ciekawostkę na temat wymiarów sylwetki:
www . s************* . pl / idealne_proporcje . php
tylko bez spacji, bo coś uparcie mi kropkowało link

Zmieniony przez - wazzup1988 w dniu 2011-04-29 23:40:21

W zdrowym ciele zdrowy duch

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 892 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5231
Do mojego treningu dodaję Aerobiczną 6 Weidera.
Z mojego planu wywalam Brzuszki.


Zmieniony przez - Actimelek w dniu 2011-04-30 11:17:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 166 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 2033
jako rozgrzewka zrob sobie
z 5 min skakania na skakance (tak by sie lekki pot pojawil)
krazenie wszystkich stawow
z 20-30 pajacykow
i lekkie rozciąganie wstepne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 892 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5231
Ok, dzięki. Dodam to do rozgrzewki i będzie gut. Zdjęcia może później wstawię albo nawet jutro bo rodzina przyjechała.
Co myślicie o a6w ? Niech tylko na to pytanie odpowiedzą 3 osoby, żeby spam się nie narobił.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 892 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5231
Bardzo szybko zmieniam swoje zdania ale doszedłem do wniosku, że A6W to gówno.

Unoszenie nóg w zwisie 3s
Skłony boczne z obciążeniem 3s
Brzuszki z obciążeniem 3s

12 pwt.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 30 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 43831
Wcale nie takie gówno. Może i nie jest najlepszą metodą na brzuch, ale stanowi bardzo dobry trening silnej woli, bo w 3 tygodniu zaczynasz ryczeć z bólu. Po 4 przestajesz. Respekt dla każdego kto to wytrzymał, bo wysiłek i walka z samym sobą jest konkretna.

W zdrowym ciele zdrowy duch

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 892 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5231
Może i tak ale pisałem, że ćwiczę n masę a nie na wytrzymałość.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Erpek1- Dziennik Treningowy %

Następny temat

Kilka pytań, odnośnie treniungu dla osób początkujących !