SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik Kenny'ego (Actimelka)

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 39613

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 892 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5231
Siema wszystkim.
Co jakiś czas będę odświeżał dziennik aby pokazać jakie zmiany zrobiłem. Trenowałem już kiedy jakoś na wakacje w 2010 do końca tego owego roku. Teraz jakoś od nowa zachciało mi się ćwiczyć i chcę powiększyć swoją masę mięśniową i tyle. Przejdźmy do rzeczy. :)

Dane
Wiek: 15
Wzrost: 181
Waga: 62
Przedramię: 25
Biceps: 29
Klatka: 85/90
Brzuch: 74
Udo: 48
Łydka: 36

Rozgrzewka
1. Krążenie bioder
2. Skłony tułowia w przód i w tył
3. Krążenie nadgarstkami
4. Skręty tułowia
5. Wymachy ramion
6. Półprzysiady
7. 10-15 min z skakanką

Trening
Poniedziałek, środa, piątek

Przysiady 3s 8
Podciąganie na drążku 2s 2
Supermany 2s 10
Pompki z nogami wyżej 3s (6-7)
Wyciskanie siedząc 2s 8
Uginanie ramion ze sztangą/sztangielkami 2s 10
Wyciskanie francuskie 2s 10
Pompki w podporze tyłem 2s 6
Brzuszki 3s 10
Unoszenie się na palcach 2s 12

Przerwy między ćwiczeniami: 1m - 2m

+ (mały trening armwrestlingowy)
Uginanie nadgarstków dwoma sposobami 2s 10
Nawijanie obciążenia 1s 2
Młotki
Ściskacz
Zwis na drążku


Cel
Masa mięśniowa czyli:
Przedramię ok. 33
Biceps ok. 38
Klatka ok. 95 (bez wdechu)
Brzuch ok. 84
Udo ok. 55
Łydka ok. 43

Ogólnie nie wiem jak to wyjdzie tylko mówię w przybliżeniu. Ogólnie chcę zwiększyć masę mięśniową no i masę normalną tak do 66 kg.

Pozdrawiam wszystkich kulturystów i Na razie :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 892 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5231
Nową dietę będę stosował od poniedziałku i od tego dnia zaprezentuję Wam moją dietę.

Od wczorajszego dnia zaczynam brać gainera "Gain Bolic 6000".

Teraz akurat używam hantli do uginania ramion itp. 4kg a od dzisiaj postanawiam zwiększyć swoją hantlę o te mierne 1kg.


Jutro dodam zdjęcia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 43831
Jak wyskaczesz 15 minut ze skakanką, to się nieźle napocisz
Twoje cele są trochę "nieproporcjonalne", tzn. mając 55 cm w udzie i 43 cm w łydce, do tego 38 w ramieniu i 33 w przedramieniu (mierzy się na wyprostowanej, pamiętaj) i 95 w klacie wyglądałbyś na prawdę pokracznie wg. mnie dla Twojego wzrostu powinieneś celować w:
udo - 60
łydka - 40
ramię - 40
przedramię - 32
klatka - 110
pas - 80, a najlepiej mniej
Są to oczywiście wymiary pi razy drzwi i długa droga do ich osiągnięcia, ale myślę, że proporcjonalniejsze i "atrakcyjniejsze" niż Twoje
Ważyłbyś wtedy pewnie około 75-80 kg, na względnie suchej masie oczywiście. Myślę, że przy 66 kg nie miałbyś szans na owe 38 w łapie, dlatego podałem wartości dla wyższej wagi.
W samym treningu nie podoba mi się rozbicie treningu nóg, mało na klatkę i w ogóle jakiś chaos tam jest no ale ja jestem wierny jednej metodzie, więc niech inni się wypowiedzą.
Pozdro!

Zmieniony przez - wazzup1988 w dniu 2011-04-29 22:11:19

W zdrowym ciele zdrowy duch

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 892 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5231
Napisałem około. Wiem, nie umiem napisać dobrze sformułowanego celu bo się nie da. :) Co wyjdzie to wyjdzie mi chodzi tylko, żeby zwiększyć masę do takich "około" rozmiarów.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 43831
Prawda, wyjdzie co wyjdzie, ważne aby ćwiczyć
Tu masz ciekawostkę na temat wymiarów sylwetki:
www . s************* . pl / idealne_proporcje . php
tylko bez spacji, bo coś uparcie mi kropkowało link

Zmieniony przez - wazzup1988 w dniu 2011-04-29 23:40:21

W zdrowym ciele zdrowy duch

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 892 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5231
Do mojego treningu dodaję Aerobiczną 6 Weidera.
Z mojego planu wywalam Brzuszki.


Zmieniony przez - Actimelek w dniu 2011-04-30 11:17:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 166 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 2033
jako rozgrzewka zrob sobie
z 5 min skakania na skakance (tak by sie lekki pot pojawil)
krazenie wszystkich stawow
z 20-30 pajacykow
i lekkie rozciąganie wstepne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 892 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5231
Ok, dzięki. Dodam to do rozgrzewki i będzie gut. Zdjęcia może później wstawię albo nawet jutro bo rodzina przyjechała.
Co myślicie o a6w ? Niech tylko na to pytanie odpowiedzą 3 osoby, żeby spam się nie narobił.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 892 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5231
Bardzo szybko zmieniam swoje zdania ale doszedłem do wniosku, że A6W to g****.

Unoszenie nóg w zwisie 3s
Skłony boczne z obciążeniem 3s
Brzuszki z obciążeniem 3s

12 pwt.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 6881 Wiek 32 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 43831
Wcale nie takie g****. Może i nie jest najlepszą metodą na brzuch, ale stanowi bardzo dobry trening silnej woli, bo w 3 tygodniu zaczynasz ryczeć z bólu. Po 4 przestajesz. Respekt dla każdego kto to wytrzymał, bo wysiłek i walka z samym sobą jest konkretna.

W zdrowym ciele zdrowy duch

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 892 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 5231
Może i tak ale pisałem, że ćwiczę n masę a nie na wytrzymałość.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Erpek1- Dziennik Treningowy %

Następny temat

Kilka pytań, odnośnie treniungu dla osób początkujących !

Wheya