SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik Golombex

temat działu:

Usuniete tematy

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 24751

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1721 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 11226
Wzrost: 180 cm
Waga: 78,2 kg
Kark(szyja): 38 cm
Klatka: 102 cm
Biceps: P,L: 36 cm
Przedramię: P,L: 28 cm
Obwód na wysokości pępka: 86 cm
Obwód pod pępkiem na biodrach: 88 cm
Obwód nad pępkiem: 84,5 cm
Udo - P: 58,5 cm / L: 58 cm
Łydka – P:38,5 cm / L: 38 cm
Cel: Masa








POMOGŁEM DAJ SOGA NA PEWNO ODBIJĘ :)

Specjalista ds.sprzedaży. Napisz do mnie wiadomość;
gg: 41890393

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2698 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 87334
Witam wszystkich :P Jutro wszystko uzupełnię łącznię z wypiską z dnia dzisiejszego :) zapraszam wszystkich i życzę powodzenia "rywalom" :P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47482 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
A rywalkom? ;) HA, powodzenia! :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 5264 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39848
siema Golombex pamiętasz mnie? pozdrawiam i życzę powodzenia "rywalu" :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2698 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 87334
Luxuria: Oczywiście, że chyba naszej jedynej rywalce życzę żeby to wszystko wygrała! :P Dziękuję i również życzę powodzenia.

Gawlak: no nie za bardzo, nie przypominam sobie :P dzięki i nawzajem :]
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 5264 Wiek 25 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39848
hah może sobie przypomnisz z dzienników dla początkujących :P
mamy 2 "rywalki" :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 4692 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 22077
siema będę pilnował powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1389 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 36311
Powodzenia! Włączam powiadomkę

miejsce-na-nowy-dziennik

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 9906 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 174276
Kolejny znajomy w konkursie Powodzenia stary
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2698 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 87334
Witam wszystkich ponownie, dziękuję, zapraszam do odwiedzania i również życzę wszystkim powodzenia. Na początek oczywiście muszę przeprosić za zdjęcia bo są do bani. Nie umie pozować, napinać się itp xD

Nie będę się rozpisywał napiszę to co każdy czyli jak to będzie mniej więcej wyglądało na najbliższy czas :)

A więc po kolei :)




Uploaded with ImageShack.us

Co do treningu to jedna ważna kwestia. Trenuję piłkę nożną wię treningi będą nieregularne, ponieważ wychodzą w różne dni. Zazwyczaj będzie tak że trening piłki 3x week + mecz lub 2xweek + mecz.

Przy układzie 3 treningi piłki i mecz rozkład mniej więcej będzie taki:
Pon: Piłka
wtorek: siłownia
Środa: piłka(trening lub mecz)/Siłownia
Czwartek: siłownia/piłka
Piątek piłka
Sobota: siłownia/mecz
Niedziela: Mecz/siłownia/wolne


Przy układzie dwóch treningów piłki i mecz:
Pon: siłownia
Wtorek: piłka
Środa: siłownia/piłka(trening lub mecz)
Czwartek: piłka/Siłownia
Piątek: siłownia
Sobota: mecz
Niedziela: siłownia/wolne

Zazwyczaj jest tak, że treningi piłki/mecze mogą/będą częściej. Dlatego też trening będzie ułożony na 3 dni(niestety). Planu nie mam jeszcze do końca ułożonego. Ostatnio leciałem planem bez nóg ze względu na kontuzje. Teraz nogi ukażą się w planie ale będę je raczej "pielęgnował" tzn. nie będę ich nie wiadomo jak katował ponieważ i tak dostają swoje :).
Trening będę odpierał na niższych ciężarach i skupiał się na czuciu danego mięśnia. Nie znaczy to że nie będę progresował. Wręcz przeciwnie :) mam nadzieję że siła pójdzie do góry, sylwetka na plus a waga(+ odkładanie się tłuszczu) wzrośnie nieznacznie :)
Niekiedy może być tak że będę uzupełniał siłownie i treningi piłki o ćwiczenia w domu typu: podciąganie, pompki, ugiania z sztangielką itp. Tak ćwiczyłem od tygodnia. Od wtorku wracam na siłownię i zamierzam ruszyć pełną parą.

O tak krótko( ) o treningu i przyszłych celach.



Uploaded with ImageShack.us
Suple które aktualnie pochłaniam to witaminy, aminokwasy, białko, węgle, przedtreningówka/cofa. Nic więcej nie biorę i póki co nie zamierzam.
Prezentować będzie się to mniej więcej tak:

- Wpc protein plus v2 - 35gr po treningu
- Fitmax bcaa + cytrulina - 20g przed treningiem
- Carbomax - 65g po treningu piłki
- Chela-cynk - 1 kaps do ostatniego posiłku
- Żeń- szeń - 1 kaps do ostatniego posiłku
- Vitamin multiple sport: po 1 kaps. do ostatniego posiłku
- Gold Omega 3: 3kaps do ostatniego posiłku

+ przy treningach na siłowni będzie dochodzić coffeina/przedtreningówka: Acvtivlab coffeine/Pure power SFD



Co do diety to ten kto śledzi mój dziennik wie że jest monotonna. Mi to nie przeszkadza, wiem że monotonia może doprowadzić w końcu do załamania czy odpuszczenia sobie ale póki co się trzymam. Oczywiście będę urozmaicał dietę. Planuję w weekend przygotowywać sobie surówki/warzywa na cały tydzień. W Sobotę i Niedzielę dieta będzie bardziej luźna( czit meale i te sprawy aczkolwiek wszystko w granicach normy). Co do monotonności to jest z tym tak że po prostu nie mam czasu żeby stać te 2h w kuchni i przygotowywać różnorodne posiłki. Gotuję szybko i prosto, zawsze wieczorem na następny dzień. Przykład będzie można zoabczyć przy najbliższej wypisce :)



Zmieniony przez - Golombex w dniu 2012-08-03 21:23:11

Zmieniony przez - Golombex w dniu 2012-08-03 21:24:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 2698 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 87334
Dzień 1

Zaległa wypiska za dzień wczorajszy :)



Trening piłki nożnej + kilka domowych ćwiczeń.

Staram się ćwiczyć po treningu piłki ale kto grał w piłkę wie co to okres przygotowawczy.

Dzisiaj nie było dużo siły więc zrobiłem kilka ćwiczeń:

podciąganie nachwyt szeroko ok 7-9 serii, w każdej max
Pompki z nogami na podwyższeniu 5-6s x 30pwot.
Unoszenie przodem 1s x 10
Unoszenie przodem + podciąganie sztangielki do obojczyka 2 serie x 10 powt
Uginanie o kolano + prostowanie w opadzie tułowia 2s, 10 powtórzeń na biceps, 12 na triceps.
Po drugiej seri zrobiłem uginanie oburącz ok 15 powtórzeń i wyciskanie francuskie oburącz ok 20.

Ćwiczenia ze sztangielką: każde jednorącz(posiadam tylko jedną sztangielkę 10kg.)

Ogólnie ciężko było się zebrać ale dało radę. Zrobiłem tylko to na co miałem ochotę i siłę.




- Wpc protein plus v2 - 35gr po treningu
- Fitmax bcaa + cytrulina - 20g przed treningiem
- Carbomax - 65g po treningu
- Chela-cynk - 1 kaps do ostatniego posiłku
- Żeń- szeń - 1 kaps do ostatniego posiłku
- Vitamin multiple sport: po 1 kaps. do ostatniego posiłku
- Gold Omega 3: 3kaps do ostatniego posiłku





Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Dziennik hunter

Następny temat

Dziennik Gawlak

Fruzelina