SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Dziennik Cytryny

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 9317

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 345 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 10055
Cześć
Wiek : jeszcze 30
Waga : 63,5
Wzrost : 164
Obwód w biuście(1) : 84
Obwód pod biustem : 73
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 70-71
Obwód na wysokości pępka : 89
2 cm poniżej pępka92
Obwód bioder (3): na wys. kości biodrowych: 91cm
najszersze miejsce biodra: 102
Obwód uda w najszerszym miejscu: p59,5/l 60
Obwód łydki : 33,5
W którym miejscu najszybciej tyjesz : Od czasu porodu : brzuch(??), wcześniej uda, pośladki
W którym miejscu najszybciej chudniesz : ramiona, biust i twarz

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: (jak często) od kwietnia do lipca, potem od września do października siłowy – były to treningi od 1 do 3 x tydz. Na początku spadek jakies 1.5 kg (i -20cm), ale potem wróciły kg,a w obwodach głównie w brzuchu wróciło 3 cm. Wcześniej (2012) przygoda 3-4 m-ce z P.E.CH., potem Zuzka Light. Waga stała, wymiary moooże spadły z 1-2 cm- nie jestem pewna. Aktualnie aero od 2 tyg 3-4 razy x tydz i siłowy od tygodnia 3x tydz
Co lubisz jeść na śniadanie: śniadania na słodko: owsianka, banan, odżywką, ale połową porcji, kasza jaglana z odżywką lub tylko z masełkiem i orzechami. Wcześniej placki owsiane, ale się przejadły

Co lubisz jeść na obiad : mięcho, ryby, ryż brązowy, kasza gryczana, pieczone ziemniaki, czasem kanapki

Co jako przekąskę : jabłka, które sama suszę, orzechy, słonecznik (którego nie jadłam już kilka miesięcy), sok z marchwi lub z buraków i jabłka. Dawno temu były to słodycze-głównie takie, które mają w składzie kakao

Co jako deser : jogurt naturalny + kakao, owoc lub to co na przekąskę

Ograniczenia żywieniowe : Bardziej ograniczenia finansowe niż żywieniowe. A nie, podrobów nie jadam. Kuraka jem kupnego, czasem indyka, czasem łosoś, jajca też kupne, czasem mam „swojskie”, ale to bardziej dla dziecia . Nie lubię twarogów, serków wiejskich, kefirów, ale czasem pijam-dla zmiany smaku, zapchania się, dlatego ta odżywka do śniadania to był fajny pomysł, no i jak się chciało niewiadomo co to wtedy odżywka z mlekiem.

Stan zdrowia:
czy regularnie miesiączkujesz: tak
czy bierzesz tabletki hormonalne: nie
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: nie
czy rodziłaś:tak

Preferowane formy aktywności fizycznej : tylko warunki domowe, max obciążenia na sztangę (łamaną) to jakies 30-35 kg, 2 hantle regulowane 2x16kg, orbi

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : suplementy: Mg, olej z wiesiołka, silica, odzywka białkowa, która się skończyła, ale była fajnym dodatkiem do owsianki/kaszy jaglanej i nie wiem czy kupić czy nie.

Stosowane wcześniej diety : z 6 lat temu South Beach, schudłam może 1 kg, dzieki niej nauczyłam się jeść co 3-4 godziny, Zamienic biały chleba na razowy na zakwasie, jeść więcej warzyw itp. itd.

Po ciąży zostało mi coś na brzuchu, tzn tłuszcz- taka wisząca oponka nad bielizną, spodniami- w okolicy pępka. Diastasis recti sprawdzałam -tam gdzie pępek to palec mooże i wejdzie, ale powyżej i poniżej to na nie.

Zdjęcia: jeśli nie byłoby to problemem to mogłabym wysłać na maila?

Miska: dam zrzuty tylko, że to są miski sprzed kilku dni. Ostatnie dni bo nie miałam zbytnio czasu a w lodówce samo światło zagościło :/ Nie mam ustalonego rozkładu, wiec jeśłi pilnuje miski to jem jakies 1700 kcal, a jeśli na oko to wychodzi zwykle mniej -chyba, że dobije zjedzeniem awokado albo orzechami. Mam problemy z piciem wody,ale staram się by ten minimum 1.5 litra było wypite.Jestem typem podjada cza- uwielbiam podjadać, dlatego około godz. 17 już mi się włącza co by tu zjeść.

Trening: lubię te zestawy, gdzie ćwiczeń nie jest dużo tak jak ten poniżej, moje dziecko nie zawsze śpi w dzień więc z czasem różnie to bywa,ale spinam się i kombinuję żeby ćwiczyć co drugi dzień , do tego orbi. Dziś spałam malutko, ale wieczorem zrobię trenig.Wcześniej ćwiczyłam inny zestaw, mogę podać jakby co.

Cel: chciałabym doprowadzić swoje ciało do porządku, poprawic stan brzucha, tyłka, nóg, ale tez popracować nad górą


Co ćwiczę?
DZIEŃ 1
1. przysiad klasyczny (3 x 10 )
2. mc klasyczny (3 x 10)
3. wspięcia ze sztangą na barkach (3 x 10, stopy na krążkach),
4. wyciskanie żołnierskie (3 x 10.)
5. wyciskanie na płaskiej (3 x 10)
6a. podciąganie hantli wzdłuż tułowia (3 x 10, 2 hantelki jednocześnie, do szyi, zatrzymanie w górze na 2 s
6b. uginanie ramion ze skrętem (3 x 10, stojąc)
(60 sek przerwy między obwodami)
+orbi 10-30 min

DZIEŃ 2
1. przysia plie (3x10 )
2. wypady dalekie z hantlami(3x10/ na nogę )
3. wiosłowanie hantelką w opadzie tułowia (3 x 10/ na rękę)
4a. wznosy bokiem (3x10 , 60sek przerwy między odwodami, /ręce wyprostowane w łokciach)
4b. wznosy bokiem w opadzie tułowia (3x10, /ręce ugięte w łokciach)
5. plank (1 x max)
6. wznosy bioder (3 x 10, z obciążeniem)
+
Orbi 10-30 min
Lub

superseria wytrzymałościowa (5 obwodów, przerwa max 60 sekund między obwodami),
a. pompki przy ścianie/ damskie/ męskie x 5
b. brzuszki -nogi na krześle, kąt prosty x 20
c. przysiady bez obciążenia 30 sekund (tempo bardzo szybkie).

Będę wdzięczna za pomoc :)






Zmieniony przez - cytrynowa456 w dniu 2014-01-13 16:34:38




Zmieniony przez - cytrynowa456 w dniu 2014-01-13 16:35:06




Zmieniony przez - cytrynowa456 w dniu 2014-01-13 16:35:27




Zmieniony przez - cytrynowa456 w dniu 2014-01-13 16:35:57

Zmieniony przez - cytrynowa456 w dniu 2014-01-13 16:50:55

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1893 Wiek 44 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 40963
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 131 Napisanych postów 10723 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 139354
Fajnie, że jednak założyłaś dziennik trzymam kciuki i obserwuje
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 345 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 10055
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 791 Wiek 45 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6631
No no no! A tak się broniłaś
Dobrze, że założyłaś dziennik w końcu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1871 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 33854
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 345 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 10055
Fajnie,że zajrzałyście :) Mam nadzieję,że się nie zagubię i się uda osiągnąć cel-tym bardziej,że poszło też o zakład więc wolałabym dać radę niż przegrać
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 791 Wiek 45 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 6631
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 345 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 10055
Zapomniałam dodac, że cierpię na migreny od jakichś 10 lat.

Niniczka - te zdj co mam są trochę nie bardzo (zdj zrobione jakos od dołu,a ja zamiast rece trzymac normalnie to mam uniesione), dopiero pod koniec tyg mogę mieć nowe :)

Zmieniony przez - cytrynowa456 w dniu 2014-01-13 18:57:21
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 297 Napisanych postów 4340 Wiek 34 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 24889
Cytrynka, no w koncu!

Bede podgladac i spamowac od czasu do czasu
Powodzenia i trzymam kciuki !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1023 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 26862
Powodzenia! Fajnie, że się wreszcie zdecydowałaś .

Tu się upgraduję -> http://www.sfd.pl/Srocze_krok_po_kroku-t988368-s18.html
"It's not going to be easy. It's going to be worth it."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[ELITE Ladies] Eveline DT / 2014 - s.33 / s.54 / s.73 / s.79

Następny temat

budyń i buła na rzeźbę reguła