SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik Cruele

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 723

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 70
Witam
Zakładam ten dziennik treningowy żeby się motywować i sprawdzić efekty :) Trening będzie opierał się o Proteo System z dodatkiem ABS II oraz aerobów w formie biegania. Cel jaki stawiam przed sobą na ta chwile to poprawa sylwetki, kondycji, wytrzymałości oraz wzrost siły.

Coś o sobie - Mam na imię Kamil i jestem 23 letnim studentem dziennym, wiec równolegle z tym się wiąże trochę nauki, stresu, masa imprez oraz alkoholu bądź i innych używek :P No i skutkiem tego wszystkiego jest naprawdę spory mięsień piwny bo o dziwo nigdzie więcej tłuszcz w takich ilościach się nie odkłada. Przy moich wymiarach - wzrost 191cm i waga 88.5kg jestem zasadniczo chudy chociaż dużej budowy i trochę śmiesznie wyglądam z takich brzuchem heh to jest jednym z głównych powodów owego treningu. Z siłownia miałem do czynienia od liceum chociaż owe treningi kończyły się po 2-3 miesiącach - jestem strasznie leniwy ale czas to zmienić :) Wystarczy o przeszłości wracamy do teraźniejszości a wiec: rzuciłem palenie po ponad 6 latach, odstawiam alkohol bo to chyba główny powód mojego brzucha (bomba kaloryczna) chociaż mogę się mylić...
Od poniedziałku zaczynam trening Proteo od poziomu 1 przez pierwszy tydzień będę ćwiczył 5 dni w tyg żeby przyzwyczaić organizm do wysiłku, a później już co 2 dzień trening a w dni nietreningowe aeroby, ABS II również zacznę od poziomu 1 w zastępstwie ćwiczenia brzucha z Proteo.