SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik żywieniowy redukcja

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 905

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10772 Napisanych postów 47083 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Siemaneczko, obiecałem, że założę dziennik żywieniowy i tak się dzieje. Nie wiem czy zawsze bedzie czas go prowadzic ale postaram sie wrzucac przynajmniej aktualizacje pomiarów, moje plany jeżeli chodzi o trzymanie diety - będzie to iifym tak jak bedzie mi wygodnie, czasem zrotuje sobie kalorie, może czasem pomyślę o jakimś reefedzie,cheat dayu czy cheat mealu ale wszystko bede starał się robić z głową.Zracji na ilość i intensywność treningow - MMA,bieganie a jedyna siłka to drązki/obwody od czasu do czasu to wolałbym jeść czysto, ponieważ po 1 - mam problem z zaburzeniami odżywiania(tak mi się wydaje), po 2 - pięknie sie czuje po czystym jedzeniu i jednak to jest to co powinno byc w diecie sportowca ktory robi 10-12 treningow w tygodniu.
To są moje dzisiejsze wymiary :
Wzrost : 182cm
Waga : 91.9kg (tu spadnie mega szybko, ponieważ sie sporo objadalem i czuje, że siedzi 4-5kg wody niepotrzebnej.
Pas (1cm pod pępkiem) - 96cm
Lewe i prawe udo (bez napięcia najszersze miejsce) - 65cm
Lewy i prawy biceps (po napięciu) - 36cm

Moja suplementacja :
- Kreatyna 5g dziennie
- Ashwaganda jedna tabletka po treningu, w dzień nietreningowy czyli w niedzielę jedna na wieczór
- WIT D3 - 4000UI dziennie (2 tableteczki)

Moje cele: Redukcja tłuszczu i redukcja wagi ciała - specjalnie napisałem obydwa, ponieważ po prostu powyżej 90kg źle się już czuję, spinaja mi sie piszczele przy bieganiu, mimo, że kiedyś byłem mega grubasem i biegałem no ale jednak organizm już sie przyzwyczaił do niskiej wagi.
Nie liczę na mega dobrą sylwetkę, ale chce po prostu zgubić tłuszcz, który w dłuższej perspektywie czasu będzie przeszkadzał mi w osiągnieciu wysokiego poziomu w mma. Kalorie, makroskladniki i inne dodatkowe info podam pozniej ale poki co chce wejsc na wiekszy deficyt żeby w ciągu tyg/dwoch zbic pare kilo dla motywacji. Bede liczyl na fitatu. Zdjęcia zrobione specjalnie w najgorszym świetle, aczkolwiek bardziej bede sugerowal sie tu pomiarami bo wiecie jak to ze zdjęciami, tymbardziej, że za tydzień sie stąd wyprowadzam hah ale moim zdaniem mam okolo 22% bfu.
Pozdro dla wszystkich !








Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 507 Napisanych postów 1253 Wiek 33 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 25600
powodzenia w redukcji

live for something or die for nothing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 169 Wiek 79 dni Na forum 78 dni Przeczytanych tematów 1154
Również życzę powodzenia w osiągnięciu celów :).

A co do spinania piszczeli przy bieganiu - próbowałeś może rollowania mięśnia piszczelowego przedniego? Warto spróbować ,bo nie musi być to kwestia wagi.

Pozdrawiam

"Bądź jak ptak, który spocząwszy w locie swym na gałązce, chociaż ona ugina się pod jego ciężarem, nie przestaje śpiewać, bo wie, że ma skrzydła, które go ustrzegą od zagłady."

Victor Hugo

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11248 Napisanych postów 11102 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 315824
wrzucamy do obserwacji, trzymam kciuki i powodzenia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10772 Napisanych postów 47083 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
DonD
Również życzę powodzenia w osiągnięciu celów :).

A co do spinania piszczeli przy bieganiu - próbowałeś może rollowania mięśnia piszczelowego przedniego? Warto spróbować ,bo nie musi być to kwestia wagi.

Pozdrawiam


Tak probowalem, wlasnie to jest kwestia mojej gospodarki wodno elektrolitowej przez moje skoki wagi i wyskoki z jedzeniem, w ciagu tygodnia potrafie miec na budziku 7kg mniej a pozniej 8 wiecej, takze organizm nie nadąża. Rolluje sie i rozciagam codziennie, tu nie ma zaniedbania akurat ja jestem bardzo mobilny :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10772 Napisanych postów 47083 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
i dziekuje za powodzonka chlopaki ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 507 Napisanych postów 1253 Wiek 33 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 25600
wrzuc moze troche informacji o sobie wg zasad dzialu dobrze byloby tez jakbys zrzut diety zrobil aby bylo widac co zjadasz

live for something or die for nothing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10772 Napisanych postów 47083 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Pewnie cos dzis nabazgrole tutaj wieczorem jak wroce z maty.
Co do kalorii i makroskladnikow, moje zero plasuje sie gdzies +-przy 4000kcal bo wiadomo rozne sa dni, dzis jest dzien z dwoma treningami ale aktywnosci zero.
Postanowilem ze przez tydzien potrzymam 2500kcal. 1.6g bialka na kg = 150g bialka
56g tluszczu ( 20% kaloryczności)
353g węglowodanów

Nie mam pojęcia czy nie zaoszczędze sobie z dziś kalorii na następne dni bo po prostu jakoś nie mam ochoty jeść - co dla mnie jest mega niecodziennie i dziwne, ale mysle ze to nie zdrowe zebym zjadl 1900 przy takiej aktywnosci treningowej aczkolwiek na plus dla mnie jezeli bede mial ochote zrobic jakiś reefed.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 169 Wiek 79 dni Na forum 78 dni Przeczytanych tematów 1154
Planujesz jakieś starty w formule MMA czy ćwiczysz tylko dla siebie z zajawki? Jeśli byś startował to chętnie bym przeczytał jakąś wzmiankę od czasu do czasu na temat przygotowań bliżej startu jak i samego startu :).
Pozdrawiam

"Bądź jak ptak, który spocząwszy w locie swym na gałązce, chociaż ona ugina się pod jego ciężarem, nie przestaje śpiewać, bo wie, że ma skrzydła, które go ustrzegą od zagłady."

Victor Hugo

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10772 Napisanych postów 47083 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Tak planuje, chce sie bic zawodowo ale dopiero teraz nadrabiam sporo techniczki, przeprowadzilem sie do wiekszego miast w sumie tylko po to. Gwarantuje, że takiego jak ja to nie będzie - dluga historia, mam nadzieję, że nie zapeszę. Jak tylko poprawie troche sylweteczke i nie bedzie wstydu to napisze cos wiecej o sobie, myslalem nawet poprowadzic kiedys jakis kanal na yt, ale to zobaczymy jak bedzie szlo bo wiadomo praca, treningi etc. :) POZDRO !
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10772 Napisanych postów 47083 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
dobra koniec dnia, w sumie zaraz noc wiec na szybko podsumuje szame i treningi.
Rano 30min biegu tlenowego,wolny trucht, kilka rund po 3minuty na skakance, drązek.
Wieczorem 1.5h na macie techniczki zakonczone kilkoma waleczkami - standardowo.
Szama: 2481/2500 kcal
158/146g białka 58/56g tłuszcz i 336/359g weglowodany
W ciagu dnia produkty jakie zjadlem to : 100g banan, 840g jabłko, 150g płatki owsiane, 120g makaron pelnoziarnisty fusilli świderki, 26g oliwa z oliwek, serek wiejski lekki 200g, marchew 214g, 25g WPC, 221g cebula, 281g mieso z piersi kurczaka, 450g szpinak. Mocno zdrowo aż za mocno i za duzo fruktozy, ale przepaleee to i przy takiej aktywności mnie nie zabije ;)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Redukcja - pytanie o posiłki przedtreningowe oraz dni treningowe i nietreningowe.

aerofull