SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dziennik żywieniowy - poprawa sylwetki.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 247

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 24 lat Na forum 22 dni Przeczytanych tematów 233
Siema!
Od dłuższego czasu siedze tutaj z wami na forum ale dopiero teraz zebrałem się i założyłem konto a co za tym idzie będę chciał dzielić się z wami swoimi wynikami, sukcesami, pomiarami, wrzucać foty sylwetki i w miare możliwości na bieżąco opisywać swój dzień.
Na wstępie kilka słów o sobie.
Nazywam się Paweł, niedługo 25 wiosna za mną a sport idzie ze mną w parze od kiedy pamiętam, trochę piłki kopanej, więcej ręcznej - zdecydowanie więcej, kilka lat sportów walki (kickboxing, krav maga i trochę liznąłem wschodnich sztuk) i od jakiegoś czasu treningi siłowe. Niestety w zeszłym roku doznałem kontuzji (wieloodłamowe złamanie rzepki) do tej pory jestem pod okiem lekarza i fizjo. Jak wiadomo cały ten okres nie ćwiczyłem, wręcz byłem praktycznie bez ruchu, do tego doszło zanik mięsni w udzie, w każdym bądź razie 2 miesiące temu dostałem zielone światło od fizjo i lekarza także ruszam z treningami siłowymi, aerobami i dorzuciłem trochę interwałow w postaci treningu HIIT (aeroby,cardio,hiit wykonuje na rowerku stacjonarnym). Mam nadzieje że od przyszłego roku jak odbuduje trochę staw kolanowy oraz mięsnie w nodze będę mógł zacząć powoli biegać. Mam parcie w odzyskaniu sprawności przed urazem, ponieważ jestem pasjonatem wojska i wiąże z tym swoją przyszłość, 2 lata temu skonczylem szkółkę i gdyby nie wypadek prawdo podobnie już bym służył.


Jutro postaram się wrzucić zdjęcie sylwetki z przed 2 miesięcy oraz aktualne, pomiary oraz wszystko związane z dietą.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 24 lat Na forum 22 dni Przeczytanych tematów 233
Wiek :redukcja
Płeć : mężczyzna
Wiek : 24
Waga : 92
Wzrost : 197
Obwód klatki : 108
Obwód ramienia : 38
Obwód talii : 95
Obwód uda : 57 Lewe, Prawe 56
Obwód łydki : 40
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 22-24%
Aktywność w ciągu dnia : aktualnie L4 do końca pazdziernika
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW+aero, w DNT aero/HIIT
Odżywianie : pon-pt micha trzymana, natomiast sobota jakas paczka chipsów z zoną, niedziela rosołek/normalny obiad sniadanie i kolacja wg makro
Cel : redukcja (dużo nie dużo, chce zgubić fat z brzucha i z klatki)
Ograniczenia żywieniowe : w przeszłości skaza białkowa.
Stan zdrowia : leczona lekka arytmia (bibloc 2,5mg 1x1), rehabilitacja rzepki
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia, rowerek
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : kreatyna mono, wpc, kompleks witamin, omega 3, ala-250
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów :
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana
btw, kiedyś już zakladalem konto, ale dane do konta poszly w niepamięć....





Zmieniony przez - Fearsome w dniu 2019-09-01 12:09:35

Zmieniony przez - Fearsome w dniu 2019-09-01 12:12:11
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11248 Napisanych postów 11102 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 315824
wrzucam do obserwowanych i będę zaglądać, powodzenia rozpisz może szczegółowo założenia diety, cele, trening zanim zaczną pojawiać się wpisy dzienne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 24 lat Na forum 22 dni Przeczytanych tematów 233
Pierwszy dzień Low Carb, nie miałem za dużo czasu na dobranie odpowiednich składników, postarałem się ułożyć z tego co akurat miałem w domu, jutro zakupy także mam nadzieje że bardziej urozmaice swoją diete :)

po konsultacji w dziale treningi dla początkujących, trochę zmodyfikowałem swój plan i wygląda następująco:
Wspięcia na palce 3x40
Wyciskanie sztangi na płasko 3x15
Rozpiętki 3x15
Pompki klasyczne 3x20
Podciąganie sztangi łamanej wzdłuż tułowia 3x12
RDL 3x15
Wyciskanie hantli na skosie 3x15
Wiosłowanie sztangą w opadzie tułowia 3x15
Uginanie ramion ze sztangą łamaną 3x10
OHP 3x12
Side plank 3x15sek
Plank max


Przed siłowym kilka minut rozgrzewki+rowerek, natomiast po treningu 30min jazdy przy tętnie 70-80% HR + rozciąganie.

moje zero to 3250, zdecydowałem się jednak na ucięciu odrazu 200kcal. 202gB 175gT 150gWW









Zmieniony przez - Fearsome w dniu 2019-09-02 17:07:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 24 lat Na forum 22 dni Przeczytanych tematów 233
Do ostatniego posiłku wlatują jeszcze pestki dyni, zapomniałem dodać





Zmieniony przez - Fearsome w dniu 2019-09-02 17:12:12
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11248 Napisanych postów 11102 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 315824
low carb i 150g węgli tyle to ja na podbitych zjadam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 24 lat Na forum 22 dni Przeczytanych tematów 233
DJ_DoDo
low carb i 150g węgli tyle to ja na podbitych zjadam


Dowiedziałem się że dziennie trzymać poziom między 100-150
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11248 Napisanych postów 11102 Wiek 28 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 315824
to zależy od człowieka, dla jednego low carb będzie 300g węgli, a drugiego high carb to już 200g
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 24 lat Na forum 22 dni Przeczytanych tematów 233
DJ_DoDo
to zależy od człowieka, dla jednego low carb będzie 300g węgli, a drugiego high carb to już 200g


Jestem od 3 dni na LC i puki co czuje się świetnie, trening tez fajnie wchodzić także myślę że narazie jest ok
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 507 Napisanych postów 1253 Wiek 33 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 25600
dla mnie LC to do 50 a HC to w ch0j wegli

live for something or die for nothing

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 24 Wiek 24 lat Na forum 22 dni Przeczytanych tematów 233
rescuediver
dla mnie LC to do 50 a HC to w ch0j wegli


Będę obserwował ciało i wtedy najwyżej pozmieniam makro w diecie

Wczoraj nie było za bardzo czasu na aktualizacje dziennika, to pokrótce przedstawie dzisiejszy dzień.
Dzieki chłopakom z forum zmodyfikowałem lekko plan treningowy,

RDL 3x15
Wiosłowanie 3x15
Tbar row 3x15
Wyciskanie sztangi na płasko 3x15
Wyciskanie hantli na skosie dodatnim 3x15
Rozpiętki 3x15
OHP 3x12
Uginanie ramion sztangą łamaną 3x10
Side plank 3x20
Plank max
Wspięcia na palce 3x40


Co do lc, w dalszym ciągu się uczę i czerpie wiedze z forum
Jutro dnt, także trochę lajcik dopiero wieczorkiem wjedzie hiit.

btw,jak jest z liczeniem węgli z owoców, liczyc je tak samo jak z owsianych/ryzu?





Zmieniony przez - Fearsome w dniu 2019-09-04 23:18:42
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena diety na mase przy moim planie treningowym

aerofull