SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dzień dobry mam 15 lat ;)

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2570

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 22
Dzień dobry.
Mam nadzieje ze w dobrym miejscu tworze temat.
Mam 15 lat i jestem facetem ;].
Od stycznia tego roku postanowiłem sobie ze pozbede sie swojego feta. I tak sie stało chodź nie do końca. Stosowalem dietę dukana ale tylko 2 początkowe fazy. Potem tylko kierowałem sie tym żeby jest "2 pięści" bo w mh pisali ze zeladek jest mniej wiecej takich rozmiarów i nie ma sesji jeść wiecej. Do tego jak tylko miałem jakiś trening to dawalem z siebie 110%. Niestety w domu nie cwiczylem konsekwetnie. Do wakacji jednak spadło z 84 do 72 ;]. W wakacje zauważyłem ze moja przemiana materii sie polepszyla i olalem diety. Jadłem po 3 taleze na każdy posiłek i nic. Dopiero we wrześniu zauważyłem skok na wadze. Kiedy miałem nudne dni waga dochodziła do75. Ale postanowiłem skończyć i w przyszłe wakacje chce juz jakoś wyglądać. I tu pojawaiaja sie moje pytania. Waga wróciła do około 71 kg. Od poniedziałku staram sie oproznic zeladek. Mniej wiecej jem 4-5 razy dziennie ale nie dużo. Rano musli z ciepłym mlekiem w małej miseczce czyli koło 7, następnie koło 9-10 jedna kanapkę w szkole, pozniej koło 13 kolejna kanapkę albo juz miskę zupy w domu, koło 15-16 mały talez obiadu i do 18 jesli jestem głodny to zjem coś malutkiego. Potem juz tylko zapijam woda lub herbata. Trening? Hmm w poniedziałki mam 1h tańca staram sie do tego przynajmniej 15min poświęcić na pompki, spiecia etc. Wt mam 2h w-f i do tego 2h siatkówki, koszykówki albo siłowni. Środa nic tak samo jak czwartek. Dopiero w piątek mam 2h tańca. Wiec myśle ze coś tam sie ruszam, nie jest to dużo ale zawsze coś. W domu mam steper, podest, wioslarza i 2 hantle po 4kg na stale.


Moje pytania.
1. Odnośnie diety wiem ze robię napewno coś nie tak, chciałbym usłyszeć profesjonalna wypowiedz wasza ;].
2. Jak zagospodarować przyrządy domowe, czy w ogóle na nie patrzeć.
3. Nie wiem czy podalem swój cel. Chodzę na siłownię bardzo sporadycznie nie to co kumple bo sadze ze w tym wieku to bedzie kłopot odbijajacy sie w przyszłości. Moim celem jest zredukowanie jak największej ilości tluszczyku. Motywacje mam. Lodówka mnie nie wola. Gorzej z ćwiczeniami bo komputer i nauka trzymają ale poradzę sobiejakos.
4. Myślałem juz nad treningiem domatora. Chce spalić jak najwiecej a potem powolutku te flapy budować :).

Dodam ze sytuacja finansowa rodziców nie pozwala mi na gotowanie codziennie kurakA, czy kupowanie karnetu co drugi dzień na fitness. Naprawdę jest złe. Acha. Wydaje mi sie ze co drugi tydzień bede chodził na basen. Chyba to tyle. ;)aa mam w domu około 3kg białka serwatkowego. Przed wakacjami stosowalem tse ale nie wyjadlem nawet 20 tabletek bo zapominalem.

Zmieniony przez - Inteleq w dniu 2011-11-17 23:21:26
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9727 Napisanych postów 154856 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1210539
1. musisz wrzucic wiecejbialka do diety miniumum 1,8-2g na kg masy ciala, pozniej wegle w zaleznsci od aktywnosci i zapotrzebowania kalorycznego ze i tluszcze
2. zawsze mozna cos skombinowac chocby z wlasna waga ciala
3. przede wszystkim tutaj dieta i aero beda gralu glowne skrzypce

co do diety, na poczatek chcesz plaic tluszc?

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 22
Miło ze juz odpowiedz jest ;). Tak czytałem o tej ilości białka. Owszem moje primo to pozbyć sie tłuszczu którego chyba dużo nie zostało, a sadze ze pod nim coś moze mam ;D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9727 Napisanych postów 154856 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1210539
no to kwestia zjadania bogatych w bialko posilkow i nie bania sie jedzenia wieczorem
musisz oprzec diete na twarogu, jajach, miesie i rybach, do tego weglowodany okolo 3g na 1kg masy ciala i tluszcze.

na tym co jesz obecnie niestety bedzie trudno.

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 22
Tiaa tylko cały problem polega na tym ze trzeba mieć za co kupić te zarelko. A co do jedzenia wieczorem czytałem dużo i podobno zaleca sie nie jest po około 18 ponieważ wątroba przestawia sie na sen i juz tak nie rozbija tłuszczów czy co tam. W każdym bądź razie organizm nie spala całkowicie a nawet odkłada.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9727 Napisanych postów 154856 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1210539
nieprawda ja szamie po 22 nawet i jest ok
no rozumiem ze kasy brak, ale sa pewne rzeczy ktorych nie da sie przeskoczyc.
pozostaje ci jesc racjonalnie.

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 22
Rzeczywiście teraz jakby sie zastanowic to racja. Wszystko zależy od tego ile dam mojemu cialu z dziennego zapotrzebowania. A wiec jesli waże około 70kg to mam szamac 210g wegli i 140g białek ? Ciekawi mnie tylko w jaki sposób to działa bo na handlu rozum najlepsze są diety nisko kaloryczne. Ale żeby spalić fat to trzeba wymusić na organizmie. Please wytłumacz jak to sie dzieje ze dostarczał ta wskazana ilośc, ze niby jednak mu trochę brakuje ? Ciekawi mnie to ;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 9727 Napisanych postów 154856 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1210539
tak, biala ze 140g, wegli nawet 250g mozesz smialo dac a nawet 300., tluszczy tez minimum 70g. w twoim wieku nie ogrniczalbym zbytnio makroskladnikow, gdyz ciagle sie rozwijasz i potrzebujesz wszystkiego

chodzi ci o ujemny bilans kaloryczny? bo zbytnio nie rozumiem co mam wytlumaczyc

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja
Kontakt: FB https://www.facebook.com/TrenerMaciolek/
IG https://www.instagram.com/tomq.bb
e-mail: tomq-mag@o2.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 22
No tak. Bo taka niby dieta a dostarczam wszystkiego przecież, no nie. Rano teraz wykupem szklankę mleka ale kanapkę juz mam z grubo posmarowanym "serkiem ulubionym" i plesterkiem szynki.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 17188 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 47910
Jakie masz pytania teraz? Kanapki możesz robić sam sobie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 22
teraz to mialbym raczej prosbe. Chcialbym pisac codziennie co mniej wiecej zjadlem i prosilbym Was, tych doswiadczonych ;] zebyscie korygowali to dla mnie tzn. mowili ze np za malo czegos wczachnalem albo nie odpowiedni skladnik. Mysle ze dzieki waszej pomocy sam bym nabral pozniej doswiadczenia i nie musialbym Was tak meczyc :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

15 LAT + FBW + MASA + KALORYFER

Następny temat

Podstawy żywienia w sporcie

Black weekend