SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dział TRENING - problem

temat działu:

Administracja i Moderatorzy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4879

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 3691 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 84035
Witam, chciałem zauważyć duży problem działu TRENINIG

Prawda jest taka, że nikogo aktywnego -moderator, bold- nie ma w treningu.
Aktywny w moim przekonaniu znaczy aktywny, nie sporadyczne odpisujący na kilka postów choć już tego się ostatnio nie widzi.

Trening powinien mieć nowych moderatorów i boldów.

Nie ma nikogo nawet do sprzątania.

Z grona moderatorów i boldów działu jedynie GallAnonim bywa widoczny, ale również bardzo sporadycznie. O obecności Mawashi'ego i Michail'a nie mówię, bo jej prawie nie ma. Filar'a również nie ma. Brutus jest chyba moderatorem tegoż działu, choć tak na prawdę to go nie ma wogóle.


Zostawiam problem do omówienia i przedsięwzięcia działań mających na celu normalne funkcjonowanie działu.


pozdrawiam
tomot

Zmieniony przez - tomot w dniu 2006-02-01 15:33:41
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Banan BOSS FORUM Administrator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 10826 Napisanych postów 71814 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 948344
z tego co wiem Michail tworzył parę nowych rzeczy i na forum , i nie tylko
co do reszty nie moge się wypowiedziec bo nie znam szczegółów

ale fakt , faktem jak juz wejde do działu to widzę dużo "śmieci" a nie wnoszących COŚ do działu tematów
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
saib__ ZASŁUŻONY
Specjalista
Szacuny 60 Napisanych postów 20426 Wiek 32 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 84558
Pisałem o tym parę dni temu w OS.
Michail zadeklarował, że wróci na dniach, a z nim razem parę bardzo ciekawych nowości...

Były moderator Sceny MMA i K-1 oraz elita SFD.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 3691 Wiek 35 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 84035
Ale potrzeba zespołu, patrz: SUPLEMENTY, DOPING, inne...

Michał jak wróci z materiałem, to pewnie ciężko mu będzie odpowiadać we własnych tematach.

Ale i tak super, że będzie coś nowego z jego strony
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 22 Napisanych postów 10815 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 59538
mam nadzieje ze jak Michail wroci wezmie ze soba kogos do pomocy i ten dzial sie wreszcie ruszy

http://www.pajacyk.pl - Kliknij.

www.fmoto.pl Forum motoryzacyjne, zapraszam!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 8751 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 42589
Nie ma składu, nie ma ładu.

Jeden człowiek nie poradzi sobie z tym.

Boldów nie ma. Nie ma dobrze.

Ja narazie do 8 lutego odpoczywam. SPoglądam jak dział sobie radzi.

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1092 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7458
no tak... jak narazie jaos ciagna. i chyba nie tylko ty odpoczywac
Nowe sily w treningu jak nic by sie przydaly. Jakis aktywny mod i kilku boldow. Bo bez tego jest lipa.
Takie moje zdanie.
POZDRO.

Trzeba być twardym, a nie miętkim...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 42 Napisanych postów 3913 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 25673
Też zauważyłem że potrzeba kilku osób jako modów i boldów, choć przedewszystkim chodzi tu o modów, którzy by zrobili tam porządek
Póki co założyłem jeden post w którym można pospamowac i chyba troche to dało, bo w innych postach jest juz mniej spamu

A co do powrotu Michaila, to "wróci na dniach" jakoś mi się kojarzy z dalszą nieobecnością, pewnie wróci za kilka tygodni ;-/
A pozatym samemu nie zrobi porządku w dziale ;-/

Don - Nie ma ładu nie ma składu, nie ma po nim nawet śladu

Zmieniony przez - LukaszF w dniu 2006-02-01 17:19:50
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 80 Napisanych postów 8751 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 42589
Poszukajcie boldów, bo jako takich nie widze.

a ten co mi zmienił podpis na jestem lamerem sam jest lamerem i niech sie wali na ryj.

pozdrawiam

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 19680 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 52812
Jutro koncze mature to sie zajme wszystkim


btw spam post w Treningu?? Michail do tego nie dopusci
To nie jest dzial przeznaczony do spamu

Czy jest forma Czy nie!
Ja i tak KOKSUJE!
--==GAINER TEAM==--
AllianceBJJ

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 2045 Wiek 31 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 13784
Zawodny - powiedzial co wiedzial

http://www.sfd.pl/temat192921/  -Ile powtorzen na mase sile itd.

http://www.kulturystyka2.fora.pl/ - nowe forum

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jak się edytuje posty.....? .....daje sogi....

Następny temat

DLACZEGO SKASOWANO MOJ POST

nutloveb