Jakiś czas temu wysłałem na forum poniższy artykuł. Odpowiedzi sie niedoczekałem :( Może teraz?
Oto ten artykuł:
===============================
Witam Szanowne Grono Pakerów

Mam mały problem : jest nim mianowicie dysproporcja w osiaganych wynikach na ławce , w martwym i w przysiadzie. Chodzi oto że na ławce wyciskam duzo mniej niż np. w przysiadzie. Wiem ze jest to normalne , ale u mnie ta różnica jest stanowczo za duża. Postanowiłem ją zniwelować. I teraz prośba do Was : co sądzicie o poniższym programie ? Wiem że jest troche dziwny , ale może poskutkuje. Niema w nim nóg , bo mam troche przeciążone kolana i postanowiłem im zrobić 2 miesiące wakacji. Zaznaczam jeszcze ze niemam dostępu do żadnych wyciągów ( jedynie sztanga i sztangielki oraz drążek do podciagania ) , ćwiczę od roku , niebiorę żadnych sterydów , z odżywek jedynie kreatyne. Poniższy plan mam zamiar realizować do 2 miesięcy z tym ze po 3 tygodniach robie tydzien lzejszy ( 6 powtorzen w serii z zapasem kolejnych 2-3 powtorzen ). Jeszcze jedno : wszędzie sie mówi o diecie na mase , na rzeźbe ale nigdzie nieznalazłem co jeść aby być silnym. Co radzicie? Dzięki z góry za każdą odpowiedź. Pozdrawiam też oczywiście .
Oto plan :
dzień I
klatka wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 5/4/3/2x
wyciskanie sztangi wąsko 4/3/2x
pomki na poręczach 8/6/4x
biceps uginania z hantlami 3x13~15x uginania ze sztangą 3x13~15x
dzień I I wolne
dzień I I I
klatka wyciskanie sztangi na ławce skośnej 6/5/4x
wyciskanie sztangi wąsko 3x4x
barki wyciskanie z klatki 4/3/2x
wznosy w opadzie 3x8x
dzień I V wolne
dzień V
klatka wyciskanie sztangi na ławce płaskiej 3/2/1x
pomki na poręczach 3x4x
plecy martwy ciag 1x1x
wiosłowanie sztangą 3x6x
wiosłowanie hantlem 3x8x
przedramiona uginanie przedramion nachwytem 3x12x
uginanie nadgarstków nachwytem 3x12x
dzień V I wolne
=========================
Teraz nastąpiły pewne zmiany :