SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dyskusje o żarciu,treningu i innych czynnikach przełamujących stagnację.

temat działu:

Doping

Ilość wyświetleń tematu: 225664

Nowy temat Temat Zamknięty
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2380 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 49870
w sumie z tym carbo troche lipny pomysl bo jak organizm nie ma co z tym zrobic,idzie w tkanke tluszczowa bo to jakby nie patrzec cukier prosty chyba ze bys sie zopatrzyl np vextargo to wtedy tak

a jak masz zwykle carbo to prosty cukier ,a nie mozesz jakiegos gainera skitrac ? 2 szejkery juz nasypane do nich proch dajesz wody i jazda , lepiej by bylo szame ale jak nie masz co zrobic to ja bym tak wlasnie robil, podziwiam Cie

lub jakies batony

Zmieniony przez - Turysta16 w dniu 2009-09-24 22:42:30
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 904 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 43576
waga: 78 kg

maxy:

klatka:125
siad:170
MC:150

BF%: 15 %

aktualny cel treningowy: siła

dieta:

(carb cycling)

DT:

1: 5 jajek
2: 200 g ryżu 200 g wołowiny
3: 200 g makaronu pełnoziarnistego 200 wołowiny
4: 200 g mięsa 30 g orzechów
5: 200 g mięsa 30 g orzechów
6: 5 jajek

kcal: 2970 (32 % z b, 40 % z w, 27 % z t)

DNT

1: 5 jajek
2: 100 g ryżu 200 g wołowiny
3: 100 g makaronu pełnoziarnistego 200 wołowiny
4: 200 g mięsa 30 g orzechów
5: 200 g mięsa 30 g orzechów
6: 5 jajek

kcal: 2370 (41 % z b, 25 % z w, 34 % z t)

Trening:

pon:

Klatka:
1.Wyciskanie hantli na ławce skośnej: 4 serie 12x23kg-10x29-10x29-8x35kg
2.Brama 3x15x15kg
3.Seria laczona
Wypychanie na maszynie przed siebie : 3 serie 12x90kg
Rozpiętki na ławce glowa w dol: 3 serie po 12x10kg

Barki:
1.Unoszenie na boki 3x12x5kg na siedzaco z oparciem
2.Wyciskanie hantli siedząc 4 serie 12-10-8-8 (x18kg)
3.unoszenie sztangi do brody : 3 serie 10-10-8 (27,5 ; 29,5 ; 29,5)

wt:

1.Przysiady ze sztangą: 5 seri 15x80kg-12x90kg-10x100kg-5 serii 8x110 kg-1 seria 6x120kg
2.Prostowanie nóg na maszynie: 4 serie 12-10-10-8 (97,5 kg) i na koniec 15 ruchow takie od polowy do spiecia (90 kg)
Lydki:
1.Wspięcian na palce siedzac 3 seri x 20 (71 kg, 111 kg, 141 kg)
2.Wspiecia na suwenicy 3 serie x 20 (91, 111, 121)
Przedramie:
1.uginanie nadgarstkow podchwyt 3 serie x 15-20 (17,5, 22,5, 27,5)
2.uginanie nadgarstkow nachwyt 3 serie x15-20 (17,5, 12,5, 7,5)

suplementacja:

TestE 750/w
EQ 400/w
Polocard 150 mg e2d
Omega-3 4 g dziennie
Now Special Two (wg. zaleceń producenta)

BodyLine coś byś poprawił w diecie ? Regeneracja jest dograna sen ok 8 godzin dziennie, praca na nogach 5 razy w tyg po 8-10 godzin, ale bezstresowa i pozwala trzymać dietę w 100 %.
W martwym ciągu mam zastój Czy to może być spowodowane tym, że robię go zazwyczaj 2 dni po nogach ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BodyLine TRENER
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 14747 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 102587
Ciastek owsianych z bakaliami,jajkiem i białkiem w prochu bym napiekł.Łatwe szybkie,pożywne i mega smaczne.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BodyLine TRENER
Specjalista
Szacuny 71 Napisanych postów 14747 Wiek 44 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 102587
Panowie,to nie jest kącik porad Bodka,tylko mamy dyskutować o własnych doświadczeniach
Wszystkim i tak diety nie poprawię,a ta powyższa to całkiem do zmian się nadaje.

Zmieniony przez - BodyLine w dniu 2009-09-24 22:47:59
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10791 Napisanych postów 47490 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
jest juz w porządku ?

1 posilek: jajka (2 całe/8białek)
2 200g piersi z kurczaka + 20ml olej lniany + 300g warzyw + 30g ryżu
3 200g piersi z kurczaka + 30g ryżu + 20ml oliwa z oliwek + 300g warzyw

tutaj prawdopodobnie trening

5.200g piersi z kurczaka + 30g ryżu
5 200g piersi z kurczaka + 20ml oliwa z oliwek + 300g warzyw
6 200g piersi z kurczaka (+ 20ml olej lniany tego + 300g warzyw)<--- wywalic w takim razie to i przed spaniem tylko 200g piersi ? ewentualnie 200g piersi + tuńczyk ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 3727 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 70059
Body a mowiles ze kucharka nie jestes
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 904 Wiek 34 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 43576
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 1260 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 33856
własnie szejker odpada- najlepiej butelka ewentualnie tabletki- pomyśle nad tymi batonami - boje sie jedynie że sie pogniotą w kieszeni jak pracuje na przodku w temperaturze

Jastrzębie rulezz

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 3727 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 70059
pogniota sie tylko ze przerwy na przodku tez macie nie?wsadz w plecak rzuc w rog i bedzie ok.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
miczelx ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 916 Napisanych postów 35146 Wiek 80 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 814700
Na upartego do butelki tez bys mogl wlac to z szejkera co nie ?
Dobry gainer, albo moj pałer mix twarog, owsiane, wpc, oliwa i woda

BO LEPIEJ BYSMY STOJAC UMIERALI NIZ MAMY KLECZAC NA KOLANACH ZYC!

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Potrzebna fachowa porada teść

Następny temat

w jakiego CYPA celowac

Fruzelina