SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dwa pytania

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 628

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2558 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 14622
Witam. Mam do was dwa pytania. Otóż:
1. Czy podczas prostowania nóg w siadzie jakiś wpływ na to ćwiczenie ma kąt nachylenia tułowia do ud? (rozumiecie mnie?)

2. Czy podczas uginania nadgarstków nachwytem w oparciu o ławkę jakiś wpływ na to ćwiczenie ma kąt na chylenia ramion do przedramion? (rozumiecie?)


pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 493 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1000
1. Ma taki ze jak bedziesz sie pochlal do przodu (zmniejszasz kat) to przy wiekszych obciazeniach mozesz dczuwac bol plecow :P ja bym siestaral trzymac zwiekszyc kat, zeby mniej wiecej blizej pionu niz pochylenia :) jest to wygodniejsze i nie nawalaja plecy przy wiekszych obciazeniach :D heheh

2. Ja bym powiedzial ze nie xD na upartego mozna sie doszukiwac zaleznosci od nacagniecia miesnia w zaleznosci od kata powiedzy przedramieniem a ramieniem :P chodziaz jak na mnie to juz trza miec nasrane xD

LIGHT WEIGHT BEJBE !!! LOOOO!!:)

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 2558 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 14622
Dzięki

Ja raczej właśnie pochylam się bardziej do tyłu i jakoś wydaje mi się że to trochę ułatwia i być może pogarsza efekty


CO do przedramion to zazwyczaj podczas tego ćwiczenia mam kąt 180stopni, czyli przedr. i ramiona proste a dzisiaj na treningu zrobiłem kąt 90 stopni i wydawało mi się że jest trochę ciężej.

Morze jeszcze ktoś się wypowie?



Zmieniony przez - oley92 w dniu 2008-07-26 10:34:43
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 32 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 861
Co do pierwszego to prawidłowo technicznie powinno sie tułów mieć pionowo.
Co do drugiego to ławka powinna trzymać i pracować powinny tylko nadgarstki i przedramie wiec nie powinno to mieć żadnego wpływu.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Powrót...

Następny temat

Brzuch

Water