SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Duży wątek

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1525

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 83
Siemanko, witajcie w mojej k...

Nie ten kanał.


Cześć,

Na dole macie zdjęcia jak wyglądałem pod koniec 2018r.(82kg) A jak teraz.
Obecnie ważę jakieś 114-117kg.
Przez ostatnie 2+ msc. Nic nie robiłem, tylko jadłem. Wcześniej mogłem zrobić hurtem 10+ pompek teraz 5 lub 3 w pierwszej serii, a potem następuje rzeźnia.

Otóż zacząłem od podstawowych ćwiczeń.
Chciałbym prosić o ocenę wykonywanych ćwiczeń i wskazówki jeżeli coś wymaga korekty.

Na ten moment zauważyłem słabą kontrolę i siłę mięśni brzucha przez co forma pompek pozostawia wiele do życzenia.
Ilość pompek w pierwszej serii w stosunku do dwóch sni temu spadła z 5 do 3...

Dzisiaj dokonałem:
Rozgrzewka (5min szybkiego chodu)
Scapulla wall slide 2x8.

20 żałosnych "pomek" (Zajęło mi z 15 minut)
40 przysiadów
30 cruchów.
15 minut "trucht", bo biegiem nazwać tego nie mogę, chód, trucht.

Brak rozciągania na ten moment

Z racji, że przerwało nagrywanie, cruche widać w ostatnich minutach filmu.

Film dość długi!

class="link" target="_blank">Tu wprowadź tekst linku...



















Zmieniony przez - plmnb w dniu 2021-05-24 19:31:55

Zmieniony przez - plmnb w dniu 2021-05-24 19:32:34

Kiedy walczysz rób to z głową.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 111 Napisanych postów 223 Wiek 42 lat Na forum 29 dni Przeczytanych tematów 1004
Potrzebna dieta i cardio.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2231 Napisanych postów 29920 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 266013
Fakt, dieta będzie potrzebna. Możesz odwiedzić dział odżywianie albo zaznajomić się z tematem: https://www.sfd.pl/10_wskazówek_żywieniowych-t315293.html

Co do biegania. Nie rzucałbym isę od razu na takie "klasyczne" bieganie. Przy sporej nadwadze, na dodatek takiej która pojawiła się w krótszym czasie, stawy będą nieprzyzwyczajone do tego typu wysiłku i mogą zacząć odmawiać posłuszeństwa.
Zacznij od szybszego marszu tudzież delikatnego truchtu. Stopniowo możesz podkręcać tempo do "normalnego" biegania

masz jakiś sprzęt w domu do ćwiczeń? jakieś hantle, gumy czy coś innego?

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 83
Na ten moment goły i wesoły, bez środków na inwestycje. Inwestycje dopiero za miesiąc mogę dokonać

Kiedy walczysz rób to z głową.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 111 Napisanych postów 223 Wiek 42 lat Na forum 29 dni Przeczytanych tematów 1004
Zacznij od diety.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 83
Tak zrobię, dzięki za zainteresowanie.

Kiedy walczysz rób to z głową.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2231 Napisanych postów 29920 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 266013
generalnie jakieś najprostsze gumy do ćwiczeń nie kosztują dużo, a są przydatne, wiec myślę ze mógłbyś się za takimi rozejrzeć.
Później doipiero większe inwestycje jeśli będziesz mial taką potrzebę.

jeśli idzie o ćwiczenia
Możesz zacząc od prostego fbw. Ćwiczenia z masą własną, bo pisaleś ze nawet pompki zwykłe są problemem, wieć nie ma co zaczynać z wysokiego pułąpu
Przykłądowe treningi do podglądu tu:
https://www.sfd.pl/Gotowe_przykłady_treningów_[mini_art]-t782085.html
https://www.sfd.pl/Przykładowe_plany_treningowe,_metody_treningowe!_Dla_początkujących_i_nie_tylko:_-t536705.html

rozgrzewka Twojas do poprawy,to na pewno. W drugim linku, na początku, masz całkiem fajną rozgrzewkę.

Ćwiczenia podpatrz i zobacz które dasz radę wykonywać. Jedno jest pewne 15minut na 20 pompek to zdecydowanie zbyt długo. Efektywność tego będzie zbyt mała.
Jeśli dane ćwiczenie,np pompki, są zbyt trudne w zakresie jakim chcesz robić, to zmniejsz zakres. Np jeśli Twój max to 6 powtórzeń to w serii zrób 3-4 normalne ale skróć przerwę

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 83
11 ćwiczeń na rozgrzewkę, no nieźle :D To brzmi bardziej jak trening główny :D

Kiedy walczysz rób to z głową.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
QUEBLO Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2231 Napisanych postów 29920 Wiek 37 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 266013
Ale zobacz co to jest, skłony, wymachy, krążenie bioder itp. To nie są ćwiczenia które są męczące. Mają Cię tylko rozgrzać i przygotować do wysilku

"Będąc na diecie najważniejsze jest, by wieczorem zasnąć, zanim się zechce żreć"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 83
Widzę, widzę, ale ja jestem dziwny. Nawet przejście z pozycji leżącej do pozycji jak do przysiadu powoduje u mnie płonący ból (jak przy planku) przez kilka sekund, a to wszystko podczas spoczynku.

Kiedy walczysz rób to z głową.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wybór sprzętu do ćwiczenia w domu

Fruti new