SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Duży tyłek

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 714

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51559 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Jestem początkującą osobą, moim celem jest rozrost mięśni pupy.Od razu mówię,że nie mam możliwości ćwiczenia na siłowni. Nie wiem co ćwiczyć w domu.Ile dziennie spożywać białka (myślę,że z tym białkiem w posiłku będzie ciężko,dlatego wolałabym spożywać dodatek). Co mam jeść. Co ile ćwiczyć. Bez ćwiczeń mam lekko odstający i zaokrąglony tyłek,więc myślę że nie będzie tak ciężko z tym.Dodam jeszcze,że mam 16 lat i 172.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6501 Napisanych postów 62291 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 777572

Budowa mięśni pośladkowych odbywa się tak samo jak innych mięśni trzeba spełnić odpowiednie warunki aby ta masa mięśniowa się zwiększyła.
Przede wszystkim pod względem diety musimy stworzyć odpowiednie warunki do rozwoju masy mięśniowej. A zrobić to należy przez odpowiednią dietę z nadwyżką kaloryczną.

Dieta wymaga zaangażowania z naszej strony musimy policzyć zapotrzebowanie kaloryczne, podzielić to na poszczególne makroskładniki, ułożyć jadłospis, a dodatkowo wprowadzić go w codzienne funkcjonowanie.

Co do trenowania pośladków to jeśli nie mamy dostępu do siłowni to w domu możemy wykonywać ćwiczenia je angażujące między innymi przysiady czy wykroki lub bezpośrednio je angażujące do pracy jak glute bridge, hip thrust, wykopy w tył, wszelakie monster walki z gumą czy muszla.

Ćwiczeń jest cała masa istotne jest, aby regularnie zwiększać ich trudność aby mięśnie miały cały czas nowe bodźce do wzrostu to bardzo istotny czynnik, najlepszą opcją jest gdy możemy stosować dodatkowe obciążenie w treningu.

Polecamy również: Jak trenować pośladki w domu i bez sprzętu? Ćwiczenia i plan treningowy!