SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Duża kobitka - prośba o radę

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4972

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3412
Waga ani drgnęła. Ale wymiary ruszyły pomalutku i wg mybodycomp.com i cały 1% body fatu mi zszedł przez ponad miesiąc Za to poziom agresji, tfu, asertywnych zachowań wobec innych mi wzrósł... pefnie od podnoszenia ciężarów

Temperatura mi wzrosła - mam przeciętnie teraz od dwóch dni 36,8 - 37,0. Uprzedzę komentarz - nie jestem przeziębiona ani w stanie błogosławionym... Ale jak mówisz Ellite -większego znaczenia to chyba nie ma.


Z niefajnych rzeczy - robię przysiady ze sztangą i choć staram się tylko do 90 stopni - kolano mi siada.
Mam przy zginaniu dziwne uczucie - jakby mi zębatka się w kolanie przesuwała - czyżby rozmiękani rzepki?
Co z tym zrobić? Ewentualnie czym zastąpić?


A i skończyłam Michaila 6 tygodni - cykl obwodowych. Co teraz robić siłowo?
Dzięki za pomoc

Sprawdź ile masz % tłuszczu?

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3412
ktoś pomoże w kwestii dalszych treningów?

czy dalej robić obwodowe tylko zwiększyc ciężar?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
danutha ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 3767 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 29908
Wysle PW do Wodyna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Charon ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 118 Napisanych postów 5388 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 111118
Temperatura ma znaczenie, jednak czasami jest ona inna niż można by się spodziewać.

Jak przedstawia się kwestia aktywności fizycznej, aerobów? Coś uległo zmianie od początku?

Beatus, qui prodest, quibus potest

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31442
Z niefajnych rzeczy - robię przysiady ze sztangą i choć staram się tylko do 90 stopni - kolano mi siada.

1) obetnij ciezar o polowe
2) zastosuj calkiem szeroki rozstaw nog (lekkie "sumo")
3) opuszczaj sie tak nisko jak sie da, docelowo tak by biodra zeszly pod kolana.
4) co tydzien dodawajpo 2,5kg az osiagniesz obecne ciezary lub jakies mowe "set point".

Zastosowanie tych zabiegow przeniesie czesc nacisku z kolan na biodra, a przy okazji powinno nadal wyeierac pozytywny wplyw na metabolizm.




Mam przy zginaniu dziwne uczucie - jakby mi zębatka się w kolanie przesuwała - czyżby rozmiękani rzepki?

1) Rzepki przy uginaniu zawsze poza lawka!!!!!!!!
2) uginanie rob tylko w drugiej polowie ruchu.
3) zacznij sie uczyc cwiczen:
-"dziendobry"
-martwy ciag na sztywnych nogach




A i skończyłam Michaila 6 tygodni - cykl obwodowych. Co teraz robić siłowo?


W cyklu powinne byc wytyczne co dalej. Jesli powtorzysz cykl to tylko po tygodniu bez ciezarow i z obcietymi o polowe aerobami a po powrocie staraj sie zwiekszyc ciezary a aeroby po staremu.

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3412
dzięki wielkie

zmieniłam trening, stosując się też do Twoich rad Wodyn odnośnie ćwiczeń z obciążeniem stawów. Robiłam tydzien przerwy. Teraz rozkład wygląda j.n.:

pon.,środa, piąt. siłowe +35 min. aero
wt, czwartek po 1h aero na czczo.
sobota - ok. 4h aero.


trening silowy dalej FBW, ale bez przysiadów. Dodałam m.ciąg i "dzieńdobry". Staram się mieć jak najmniejsze przerwy między ćwiczeniami w obwodzie, 2 min. miedzy obwodami (3x). Spore ciężary - ale pozwalające na 15 powtórzeń dosyć szybkich.


Coś mi się jednak wydaje, że dopiero jak nadejdzie wiosna i włączę b. wysiłkowe aeroby typu rower 40 km dziennie, czy marszobiegi, to coś się zacznie zmieniać.

Na razie mam wrażenie,że szybciej będę wyglądać jak Agata Wróbel, niż schudnę. Waga bez zmian, obwody też, tyle ze z cyca spadło , co akurat mnie niezbyt cieszy Z tym 1700kcal dziennie ciezko wytrzymac, ale max. jem 2000.

Skusić się na jakiś THERMAL? BO już mnie coś bierze, że inni (szczególnie panowie, ach ten testosteron) pięknie lecą z obwodami, a ja gucio
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31442
1: nie patrz na obwody cyca bo to kolejny pretekst da podswiadomosci by sobie olac. Wybierasz kirunek i idziesz.. ale tylko w jedna strone w danym okr czasu.

2: rob przysiady, Jesli miesnie urosna za duze to przesaniesz je cwiczyc i zmaleja, jednak teraz uda sa duze przez tluszcz, a przysiady najlepiej ze wszystkich cwiczen podwyzsza metabolizm.

PON 3*30siadow (np 50*30, 75*30, 100*30)

SR 3*20p (ciezary analog jak w pon)

PT: 4*10p (tu tez)

skus sie na thermal, moze bardziej jako dopalacz przedtreningowy...

Zmieniony przez - WODYN w dniu 2007-02-22 23:32:35

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 35 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3412
PON 3*30siadow (np 50*30, 75*30, 100*30)
czy te 50, 75, 100 to - progresja w ciężarze?

Za niedługo wyjeżdżam służbowo na 3 tygodnie i nie będę miała dostępu do sztangi/sztangielek. Jakie ćwiczenia mogłabym wykonywać w pokoju hotelowym? Na razie wymyśliłam (wezmę obciążniki):
- przysiady wykroczne (ale boję się o stawy kolanowe)
- zginanie nogi z obciąznikiem na nodze
- odwodzenie (wykopy) obciążonej nogi
- odwodzenie obciążonej nogi w bok stojąc
- przywodzenie obciążonej nogi do wewnątrz stojąc
- kołyska
- wspięcia na palce stojąc
- unoszenie nóg w leżeniu
- brzuszki

Nie mam pomysłu na klatkę,triceps,biceps, ew. inne. I w jakim systemie.

Czy w jakiś sposób można to kolano podleczyć? Wsuwać np. galaretki albo jakiś suplement?

Czy jak się zdecyduję na thermal, to czy jest sens brać go także w dni nietreningowe?

Z góry dzięki za rady.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 38 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 31442
PON 3*30siadow (np 50*30, 75*30, 100*30)
czy te 50, 75, 100 to - progresja w ciężarze?

W ciezarze! ) zalozmy ze docelowy ciezar na 30p = 100%, wiec masz 50%*30, 75%*30, 1005*30... na nast treningu docelowy sie zmienia (ale wzor procentowy nie)
Podonie wyjasnione rozgrzewki masz tu:
http://www.sfd.pl/temat297420/


Za niedługo wyjeżdżam służbowo na 3 tygodnie i nie będę miała dostępu do sztangi/sztangielek. Jakie ćwiczenia mogłabym wykonywać w pokoju hotelowym?


IZOMETRYCZNE


Na razie wymyśliłam (wezmę obciążniki):
- przysiady wykroczne (ale boję się o stawy kolanowe)
BEZ PRZESADY!
Mozesz jednak wykonywac przysiady obunoz, najlepiej w wersji sumo (szeroki rozkrok - juz tlumaczylem ze to odciaza kolana).. i wyrobisz znacznie wiecej powt, co w sumie jest korzystne w odchudzaniu.



- zginanie nogi z obciąznikiem na nodze

POLOZ SIE NA BRZUCHU, WSUN PIETY POD COS CIEZKIEGO 9JAK KALORYFER) I PROBOJ PODNIESC TO COS ZA POMOCA ZGINACZY KOLAN.

- odwodzenie (wykopy) obciążonej nogi


ZWIAZ NOGI W KOLANACH I PRZEZ 60 SEKUND PROBOJ ROZERWAC WIEZY SILA MIESNI ODWODZACYCH UDA. NIE POWTARZAJ TEGO CWICZENIA ZBT CZESTO BO JEST NA PRAWDE CIEZKIE.

- odwodzenie obciążonej nogi w bok stojąc

PRZYDA SIE W SAMOOBRONIE , HEHE

- przywodzenie obciążonej nogi do wewnątrz stojąc

WEZ 3 GRUBE KSAAZKI, UMIESC POMIEDZY KOLANAMI U PROBOJ JE ZMIAZDZUC ZA POMOCA PRZYTWODZICIELI UD... JESLI JEDNAK WYKONUJESZ WYKROKI BADZ PRZYSIADY /PRZYSIADY SUMO WOWCZAS OW CWICZENIE JEST ZBEDNE.

- kołyska

JAKA KOLYSKA?
NIE POWIESZ MI ZE TAKA JAK U ZAPASNIKOW...

- wspięcia na palce stojąc

POD WARUNKIEM ZE NA JEDNEJ NODZE

- unoszenie nóg w leżeniu
- brzuszki

TYLKO JEDNO Z TYCH DWOCH NA DANYM TRENINGU

Nie mam pomysłu na klatkę,triceps,biceps, ew. inne. I w jakim systemie.

IZOMETRYCZNE ... NP PODPIERASZ SIE JAK DO POMPEK I PROBUJESZ SIE POWOLI OPUSCIC, JAK NAJWOLNIEJ..LICZYSZ SEKUNDY.. PODNOSISZ SIE W DOWOLNY SPOSOB.. ZNOW SIE OPUSZCZASZ LICZAS SEKUNDY.. GDY SIE UZBIERA 60 SEKUND ODPOCZNIJ.

BICEPS? CHWYC DLUGI RECZNIK NA KONCOWKACH, KLEKNIJ NA JEGO SRODKU I PROBOJ UGINAC RECE W STAWACH LOKCIOWYCH PRZEZ 60 SEKUND...

ANALOGICZNIE CWICZ PLECY I BARKI , WYKORZYSTAJ DRZWI I FRAMUGE, POMYSL CHWILE A BEDZIESZ ZDUMIONA EFEKTAMI.


Czy w jakiś sposób można to kolano podleczyć? Wsuwać np. galaretki albo jakiś suplement?

NAJPIERW USUN PRZYCZYNE JEGO CHOROBY, AL SUPLE NA STAWY WCINAJ CHOCBY ZE WZGLEDU NA ZBAWIENNE CZESTO EFEKTY PLACEBO

Czy jak się zdecyduję na thermal, to czy jest sens brać go także w dni nietreningowe?

BEZDYSKUSYJNIE TAK!

POZDR

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Moja dieta...uwagi + korekta

Następny temat

Niedobrze po cofeine !!!