SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Drop sety - kortyzol, układ nerwowy, przemęczenie

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 114

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 105 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 5697
Witam, ćwiczę pół roku poniższym treningiem (ABA, BAB itd.), efekty siłowe i sylwetkowe są całkiem pozytywne, myślałem ostatnio, żeby do wyciskania leżąc dodać drop sety w celu lepszej hipertrofii oraz przy okazji jeśli to możliwe siły. Wszystkie główne ćwiczenia, w tym WL robięodwrotną piramidą. W przypadku drop setów zastanawia mnie jedna kwestia. Czy drop set w takim wypadku byłby sensowny? Jak to ma się to wyrzutu kortyzolu i wpływu na układ nerwowy, czy te wyrzuty mogłyby być duże i mogłoby to dodatkowo mocno obciążać? Robię po 3 serie i w każdej serii na koniec mam zapas powtórzenia, dwóch. Czy takie robienie drop setów miałoby podobny wpływ jak ćwiczenie do totalnej odcinki? Tak mnie to zastanawiało bo nie chciałbym, żeby przemęczenie zbędnie mogło to wpłynąć negatywnie na codzienne aspekty tj. praca, nauka, rodzina, etc.

A.
1. Przysiad 3x
2. Glute bridges 3x
3. Wyciskanie leżąc 3x
4 Chin ups 3x
5. Farmer's carry 3x
6. Face pulls 2x

B
1. Martwy ciąg 3x.
2. Zakroki 3x
3 Wiosłowanie sztangą 3x
4. OHP 3x
5. Overhead farmes's carry 3x
6. Face pulls 2x


Zmieniony przez - Ootoris w dniu 2020-03-30 17:40:44
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4911 Napisanych postów 58151 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 720098
Powiem Ci szczerze, że ja nie widzę tutaj zupełnie potrzeby metod intensyfikacji jak drop sety bo niby po co?

Nie wiem jak długo trenujesz, ale masz trening tak na prawdę początkującego i jeśli już chcesz coś zmienić to zwiększ objętość treningową i to powinno wystarczyć. Pod warunkiem oczywiście, że jest progres siłowy w tym planie.
Taki trening nie powinien Ci zająć dłużej niż 40 minut jeśli lecisz nim pół roku to warto by było coś dołożyć choćby więcej serii, a dodatkowo coś sensownego na brzuch.
Jak u Ciebie wyniki siłowe?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jakie cardio wybrać po treningu?

zestaw jelly baton