SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Droga ku lepszemu życiu

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2647

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 187
Nadszedł nowy rok, nowe wyzwania i czas na zmiany. Noworoczne postanowienie by czuć się lepiej i normalniej i by powrócić do gry w ukochaną piłkę.
Historia ma
Od zawsze miałem kłopoty z wagą i bez dużego wysiłku szybko łapałem kilogramy. Od młodego grałem w piłkę półamatorsko, ale przez ostatnie dwa lata musiałem zawiesić "karierę":) przez naciągnięte wiązadła. Teraz czas by wrócić i zacząć robić to co człowiek kocha ( nie wliczając w to żony i psa;)).
Cel
Zrzucić kilogramy. Obecnie 110kg przy wzroście 190 cm to już I stopień otyłości co nie dobrze mi się kojarzy:)
Problemy
Problemem jest siedzący tryb pracy i to nie 8h tylko czasem i 12 -14h ( uroki posiadania własnej firmy )
Możliwości
Postanowiłem zapisać się na siłownie. Myślę że uda mi się być minimum 3 - 4 razy w tygodniu. Do tego granie w piłkę na hali raz w tygodniu plus spacery z psem dwa razy dziennie po 30 minut. Jak rozpocznie się sezon treningowy w piłkę to oczywiście dorzucimy treningi na świeżym powietrzu.
Statystyki
Waga: 110 kg
Wzrost: 190 cm
Wiek: 28
Zapotrzebowanie kaloryczne: 2615
Białka:231
Tłuszcze:143
Węgle:101
Trening
Mam rozpisany muszę tylko wrzucić go na kompa. Kiedyś go robiłem i był naprawdę dobry, tylko pytanie czy teraz też zda egzamin.
Suplementy
L - karnintyna - na wydolność i lepsze spalanie, brałem kiedyś i super się z nią czułem, do tego łączyłem spalacz Termo Speed Extreem i teraz też tak zrobię. Dodatkowe braki białka w diecie uzupełnię Fitness Authority - Whey Protein.
Dieta
Wrzucę później
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 187
Dieta - patrząc na podsumowanie to mało kalorii w porównaniu do wyliczeń.




Zmieniony przez - dulux84 w dniu 2013-01-01 22:24:06

Zmieniony przez - dulux84 w dniu 2013-01-01 22:24:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 335 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11020
a to jest/będzie dzinnik bo jakoś niejasno napisane?

nie wiem czy akceptujesz 'porady', ale napiszę parę
-warzyw nie licz bo jak widzisz mają mało kcal i tylko utrudniają odczyt diety,
-koktajl z samego białka to nie posiłek, dodaj do niego tłuszczy/węgli wedle zapotrzebowania a jeśli nie jest w okolicach treningu to w ogóle zastąp proch normalnym posiłkiem
-więcej tłuszczu bo masz praktycznie 0,5g/kg

i między którymi posiłkami masz trening?

to tyle na początek, powodzenia

Zmieniony przez - qrak12345 w dniu 2013-01-01 22:45:02
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 187
dzięki za rady. Postaram się ten wpis prowadzić jako dziennik. Uwagi jak najbardziej mile widziane. Trening między pierwszym, a drugim.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 187
qrak12345 co sadzisz o ilości węgli w diecie? bo jak dorzucę np węgle do koktajli to wylecę poza zakres
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 335 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11020
Po pierwsze edytuj posty jeśli nikt jeszcze nie odpowiedział, co sądze? Że to podejście indywidualne :) ja redukowałem na mniej więcej 0.8-1g/kgmc i wszystkie waliłem po treningu i było git, reszta lc, jednak jak mówię sprawa indywidualna.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
faftaq Dietetyk-SFD
Ekspert
Szacuny 1423 Napisanych postów 35562 Wiek 38 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 150829
ja bym zrezygnował z posiłków opartych tylko na odżywce białkowej, chyba że któryś z nich to opcja bezpośrednio potreningowa (wtedy warto byłoby dodać jakiś owoc). Wywaliłbym też olej słonecznikowy. Sugeruję też nie jeść codziennie tak samo.

Zmieniony przez - faftaq w dniu 2013-01-02 12:12:03
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 609 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 14075
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 64 Napisanych postów 4461 Wiek 22 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 84590
Duzo za malo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 187
Dzięki za porady. Olej wywalam będzie olej z oliwą z oliwek:) koktajl ma być zaraz po treningu i wieczorem. Nie chcę dodawać owoców bo węgli za dużo będzie.
Dzisiejszy dzień rozpoczął się od placka, zabrakło mi truskawek więc było z samym jogurtem. Następnie pierwszy trening. I pierwszy kryzys gdy stanąłem na wagę 112,3 kg. Dramat. panika, ale w porządku po to tu jestem by zrzucić bandytę. Rozpisany trening na zdjęciu. Przy ćwiczeniu klatki 1 i 11 ćwiczenie są połączone w jedną serię.To samo ma się ćwiczenia tricepsu z tym że 2 i 3 ćwiczenie połączone w jedną serie. Wieczorem piłka i koktajl.


Co do kalorii to na pewno za mało i muszę nad tym pomyśleć, chyba że macie jakieś rady.

Zmieniony przez - dulux84 w dniu 2013-01-02 14:44:41
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 609 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 14075
płatki owsiane 100g ;] to taka luźna propozycja
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena domowego odżywiania

Następny temat

Dieta na masę 80Kg do oceny.

Nutlove-choco