SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Droga do usunięcia fatu do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 679

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 20 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 553
Witam,
za mną kilka miesięcy masowania, ciężkiego treningu siłowego i nie żałowania sobie zawartości michy. Ale startowałem z dużą ilością tkanki tłuszczowej, może nie tyle na całości co głownie na brzuchu jestem zalany. Talia, w pasie 95 cm przy 179 cm wzrostu i wadze 80 - 85kg to trochę sporo. Będąc w spoczynku uwydatnia się dosyć pokaźny brzuch. Dlatego też od nowego tygodnia chciałbym ruszyć z redukcją. Wczoraj ostatni trening na masie i ostatni dzień cyklu kreatynowego. I ogarnąłem sobie taki plan:
pon - sr - pt. HIIT bieganie wzdłuż łąki
rozgrzewka 2 minuty
30 sekund truchtu i 10 sekund sprintu x 5 (zaczynam od 5 interwałów, co jakieś 2 tyg. zwiększając o 1 interwał)

a wt. - czw. - sob. trening mięśni brzucha wg PoTreningu.pl i tego planu http://potreningu.pl/artykuly/541/prawda-na-temat-miesni-brzucha

Czy to dobrze obrana droga aby na lato spalić zbędny fat, kształtując upragniony six pack albo przynajmniej jego rysy ? Ale też nie chciałbym spalić tego, nad czym parę miesięcy zawzięcie pracowałem (tu i tam przybyło co nie co)

Czy wieczorna pora, po pracy to dobre rozwiązanie ?
Oczywiście ograniczenie michy, ujemny bilans kalorii, jasna sprawa


Płeć : M
Wiek : 22
Waga : 80-85
Wzrost : 179
Obwód klatki : 104.5
Obwód ramienia : 35.5
Obwód talii : 95
Obwód uda : 60
Obwód łydki : 38.5
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : ??
Aktywność w ciągu dnia : ciężka praca fizyczna + trening siłowy
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia - FBW
Odżywianie : mam słabość do słodyczy, ale staram się ograniczać, tony słodyczy, nie żałuje sobie "michy"
Cel : redukcja na sezon
Ograniczenia żywieniowe : ??
Stan zdrowia : częste urazy fizyczne
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia, aeroby, interwały
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Creatine, BCAA, witaminy, Omega 3, białko, gainery
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : TAK, może jakiś spalacz ?
Stosowane wcześniej diety : masa, dodatni bilans

Długa i wyboista droga.. ale jakże warta

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 365 Napisanych postów 8676 Wiek 39 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 130649
dieta do oceny

Stop wishing start doing

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta na mase do oceny i ewentualnej poprawy:)

Następny temat

Jaki spalacz?

Fruzelina