SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dostałem taki trening na masę od specjalisty

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 784

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 166
dostałem wielkich oczu jak go przeczytałem. moje warunki nie są nadzwyczaj odbiegające od normy.. a co myślicie o tym treningu?

Poniedziałek - czwartek:

Klatka:
- wyciskanie sztangi na ławce poziomej 50,10,8, 6,4
- wyciskanie sztangi na ławce skośnej 10,8,6,4
Barki:
- unoszenie sztangielek bokiem(łokcie lekko ugiete, mały palec wyzej od pozostałych) 15,12,10, 8
- wyciskanie sztangi lub sztangielek z za karku 10,8,6,4
Triceps:
- francuskie wyciskanie leżąc od czoła 10,8,6
- stojąc lub siedząc francuskie wyciskanie sztangielki z za głowy 10,8,6


Wtorek - piątek:

Nogi:
- przysiady ze sztangą 50,20,12,10,8
- przysiady ze sztangą trzymaną ztyłu 12,10,8,6
Plecy:
- w opadzie wiosłowanie sztangą 10,8,6,4
- w opadzie z oparciem ręki wiosłowanie sztangielką 10,8,6
Biceps:
- sztanga - uginanie oburącz stojac 12,10,8,6
- sztangielki - uginanie naprzemienne 10,8,6
Łydka:
- stojąc na jednej nodze stopa na podwyższeniu w ręce sztangielka - wspięcia 12,10,8,6
- siedząc na ławeczce z obciążeniem na udach-kolanach wspięcia 12,10,8
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 73 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 835
jak dla mnie to raczej jestem zwolennikiem treningu 3 razy w tygodniu po 2 partie.

No pain No gain

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 111 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2135
Mam nadzieje ze te 50x to seria rozgrzewkowa bez obciazenia ...

Jak dla mnie to nie ten dzial , dla poczatkujacych !

Dlaczego wszystkie swierzaki jesli chodzi o trening wchodza wlasnie tutaj jakby jakas ujma bylo by wypisywanie w swoim dziale .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1830 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 7377
Tak własnie myślałem...że ten trening"od specjalisty"będzie o kant dupy rozbić, jak tylko zobaczyłem nazwę tematu. tzn. nie jest może jakiś chaotycznie ułożony, mozna by ćwiczyć takim treningiem, po dokonaniu ewentualnych poprawek ale moim zdaniem, dla kogoś takiego jak ty, lepiej jest ćwiczyć zwykłym splitem z partią raz w tygidniu. Albo pozostaje jeszcze FBW.


PS.50 powtórzeń w pierwszej serii na przysiadzie-litości. to chyba po to, żebyś od razu przed skończeniem treningu wypocił całą wode z organizmu...:P
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 685 Wiek 35 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4380
furn- pytanie nie w tym dziale skoro warunki odbiegające. Plan mocno średni. Powtórzenia naturalnie rozgrzewkowe, ale ani to będzie dobra rozgrzewka( bo za mało) ani też wstęp do właściwego treningu, ot takie męczenie się.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

TRENING BRZUCHA :)

Następny temat

Plan - Prośba o pomoc i ocenę.

Shaker