SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Doris.K - Fit forma mi się marzy.

temat działu:

Dzienniki Treningowe

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 395783

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 1287 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 14859
oja oja ten sernik wygląda mega dokładnie taki jak lubię

MÓJ DZIENNIK (PRZYGOTOWANIA DO MISTRZOSTW POLSKI 2016) - http://www.sfd.pl/BSN__Mariusz_Przybyła__droga_do_MP_2016-t1094082.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 1967 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 17778
Obszerny ten trening , ja po swoim się pozbierać nie mogę a co dopiero jak bym miała taki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 9580 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 34564
Laura - Zawsze można go rozgotować, niby będzie ' nieco więcej' aczkolwiek osobiście wolę twardszy ;)

Adi - Jutro napiszę, dziś już mi się nie chcę przepisywać - musisz mi wybaczyć ;)

Mariusz- Męża ulubiony, w sumie mój już też. Taki meeeega puuuuszysty !

Iccana - Jedno nowe ćwiczenie - wyciskanie na suwnicy - a dziś dupsko boli tak, że nie pytaj
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 9580 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 34564
WTOREK - DZIEŃ TRENINGOWY


WAGA - Jak to po nogach - poszła w górę + okres. 68,2 kg.
Dziś ( środa) wróciła do normy - 66,5 kg.

TRENING- PLECY

1. Podciąganie sztangielki jednorącz w opadzie tułowia:
- prosto góra- dół 3x12
- pod ławkę 3x12
- kąt 45 stopni 3x12
- podciąganie 'dwoma' kąt 45 stopni 3x12
- piłowanie 3x12

2. Ściąganie drążka wyciągu górnego do karku- szeroko 4x12
3. Przyciąganie uchwytu wyciągu dolnego do pasa -wąsko 4x12

DODATKOWO KOREKTA

1. Unoszenie sztangielki nad głowę stojąc w lekkim opadzie tułowia 3x12
2. Przenosy ze sztangielką za głowę leżąc w poprzek ławki 3x15

CARDIO - 40 minut ( 30 minut na orbim, 10 minut na bieżni - 2 minuty biegu na 1 min marsz

DIETA:
BTW 100/40/ 160


1. OMLET - 50 g płatki owsiane, 60 g borówki, 15 g orzechy włoskie, łyżeczka kakao, proszek do pieczenia, cynamon, cukinia 100 g, 20g kazeina UNS, 35 g białka jaj +20 ml mleko do kawy



2. 55 g makaron razowy, 90 g polędwiczki z piersi kurczaka + warzywa



3. 55 g makaron razowy, 50 g tuńczyk, 80 g białko jaj, 40 g żółtko - 2 całe jaja + warzywa



4. 55 g makaron razowy, 55 g polędwiczki z piersi kurczaka, 80 g białka jaj, 40 g żółtko - 2 całe jaja + warzywa



5. 55 g makaron razowy, 25 g kazeina UNS, 30 g orzechy brazylijskie, cynamon




Dziś rano obudziłam się niczym połamana. Robię odpoczynek, jutro oczywiście trening !;)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 66 Napisanych postów 2000 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 22689
O jacie ile wiosłowań :D tal jak zapowiadałaś, jest ich faktycznie sporo! :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 43 Napisanych postów 1967 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 17778
Doris.K

Iccana - Jedno nowe ćwiczenie - wyciskanie na suwnicy - a dziś dupsko boli tak, że nie pytaj


Mnie to po każdym treningu nóg tak d*pa boli W sumie zakwasy mam chyba na każdej części ciała
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 231 Napisanych postów 31075 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 162746
Doris sporo wioseł, ale na moim dzisiejszym treningu trochę więcej ^^, ale ja grubazzz, a Ty ? nie :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10763 Napisanych postów 46579 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
a ja się zastanawiałam, czy to możliwe, że to treningu skierowanym bardziej na dół, mam na II dzień +1,5kg - czyli to normalne
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 2138 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 45006
o KURDE :D ten trening na plecy ciekawy i to bardzo, piła najgorsza co :D?
Widocznie wiosłowania robisz najlepiej :D
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 9580 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 34564
Laura - Nie wiem czy za małe obciążenie sobie dobrałam ale jakoś nawet sprawnie poszło;)

Iwona - O kurczę, to ostro :D

TanQ- Toż to ja przecież obecnie też grubcio - witam w klubie;)

Azalianna - Nie wiem czy 'normalne' ale taką sytuację po prostu zaobserwowałam u siebie ;)

Rafał - Albo najgorzej i stąd ten nacisk na nie by to zmienić Tak czy inaczej podobają mi się baaardzo te zmiany bo zawsze to COŚ nowego na treningu a nie tydzień w tydzień ten sam schemat.
Co do piłowania to na początku byłam zdesperowana bo nie miałam jak się ustawić tak jak jest to u Was ;) Jakoś tam sobie poradziłam ale nie wiem czy to będzie TO samo.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wojciech Kroczek - dziennik treningowy

Następny temat

"Bartek Buczek - przygotowania do sezonu jesiennego"

Masa