SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Doradzenie w sprawie sylwetki.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1571

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 73
Witam wszystkich forumowiczów.
Interesuję się piłką nożną od najmłodszych lat, drugim moim zainteresowaniem jest siłownia, zacząłem na nią uczęszczac w wieku 16 lat z odległymi przerwami zazwyczaj przykładałem się do tego w zimę gdyż, jak była liga ciężko było jedno z drugim pogodzic bo do tego dochodziła jeszcze szkoła. Na dzień dzisiejszy edukuję się zaocznie i posiadam więcej czasu i chcę na maxa poświęcic się tym bliskim mi dyscyplinom. Od listopada wziąłem się na poważnie za siłownie, przy dobrej diecie i rozpisanym planie przytyłem 5kg, dobiłem do wagi 80kg i więcej już się nie dało zrobic gdyż, zaczął się okres przygotowawczy. Postanowiłem w chociaż niewielkim stopniu pogodzic te obie dyscypliny biorąc przykład chociażby z C. Ronaldo lub Naniego. Zależy mi na sylwetce i swobodnym poruszaniu się na boisku. Postanowiłem, że zacznę redukcję tkanki tłuszczowej do maximum. Aktualnie moja waga spadła o 2kg dzięki 30min aerobom. Dietę stosuję dopiero od 2tyg. a wygląda ona następująco:
Śniadanie: godz.10.oo - 100g płatków owsianych na wodzie, 5 smażonych białka jajek na oliwie z oliwek
Obiad: 18.oo - 150g ryżu brązowego do tego mięso gotowane (posiłek podzielony na 2 części w odstępie 1,5h)
Kolacja: 21.oo - 3 kawałki chleba brązowego z chudą szynką z indyka a przed snem twarożek z 3% tłuszczu.
Białko serwatkowe spożywam 2h po śniadaniu, po treningu a przed snem białko zastępuję twarożkiem wiejskim z 3% tłuszczu.
Na siłownię mam plan rozpisany z 15 ruchami na każdą partię ciała, zaraz po treningu wypijam aminokwasy+glutamina i ruszam na trening piłkarski który, trwa ok. 1h (trening zastępuje aerobami) w planie mam też zamiar zacząc biegac na czczo ok. 40min.
Wiem, że w sporcie takim jak piłka nożna jest potrzebna dieta wysoko węglowodanowa dlatego w piątek i sobotę mam zamiar ładowac się średnią ilością węglowodanami, a jeżeli będzie wszystko dobrze, nie będę się czuł osłabiały to nie będę stosował tzw. ładowania. Prosiłbym o wypowiedzenie się co myślicie na temat moich zamiarów, jeżeli widzicie gdzieś jakieś niedociągnięcia lub stosowane błędy prosiłbym o kulturalnie wyrażone poprawki. Nie chcę siedziec z założonymi rękoma tylko chcę zrobic coś w kierunku moich zainteresowań, a co z tego wyniknie? czas pokaże. Pozdrawiam Serdecznie i z góry dziękuję za wypowiedzi.

"Codziennie rano, kiedy się obudzę pierwszą rzeczą, jaką robię to patrzę w lustro i pytam siebie „Co jest takiego, czego chcę, i nad czym dziś muszę popracować?”

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 73
A to moje aktualne zdjęcie przy wadze 77,5kg. Chciałbym sprostowac wypowiedz co do mojego obiadu, gdyż jest on ruchomy a to dlatego gdyż, zależy o której godzinie mam trening piłkarski. staram się pierwszą częśc obiadu jeśc 1-1,5h przed siłownią a drugą po 18.oo a jeżeli mam dzień wolny od piłki lub od siłowni jem go z odstępami 1,5h.

"Codziennie rano, kiedy się obudzę pierwszą rzeczą, jaką robię to patrzę w lustro i pytam siebie „Co jest takiego, czego chcę, i nad czym dziś muszę popracować?”

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 123 Napisanych postów 6135 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 30354
Bieganie na czczo to dobry pomysł, tylko to powinien też być bieg w zakresie tlenowym (bez 'dyszenia' )

"Wszystko jedno gdzie się żyje,
Raz się chudnie, raz się tyje..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 73
tak, mam właśnie zamiar biegac tak z 30min na czczo, mógłbym więcej ale nie chcę się przetrenowac. pozdrawiam

"Codziennie rano, kiedy się obudzę pierwszą rzeczą, jaką robię to patrzę w lustro i pytam siebie „Co jest takiego, czego chcę, i nad czym dziś muszę popracować?”

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 2132 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 9856
Spoko, przy 30min wysiłku tlenowego nie przetrenujesz się. No chyba że nic nie będziesz jadł ;))

http://www.lesnachata27.pl/
Domek w Chodlu do wynajęcia, tani nocleg nad zalewem w Chodlu !

"Wygrywa tylko ten, co ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć..." - Napoleon Hill
http://www.rundamian.pl - Blog o bieganiu naturalnym

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dolna część brzucha problem

Następny temat

Dieta Redukcyjna Studenta Do poprawy :)

WPC