SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 559202

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1199 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11194
W pierwszej serii obrałem sobie, że chcę wykonać 10p i tutaj nie pojawia się problem, w drugiej zaś mam 8p z dodatkowym 1 powtórzeniem. W pozostałych dwóch mam 8p i 6p niestety tutaj już technicznie wymiękam i zaczynam się bujać. Tak jakbym z każdą serią tracił siły
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3726 Napisanych postów 44903 Wiek 144 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336454
W ten sposób siły nie zbudujesz.

Zacznij dowieszać obciążenie. Zrób 3 serie po 5p ze stałym ciężarem i po zaliczeniu dokładaj 2,5kg na następnym treningu. Tylko zacznij od zaniżonych ciężarów.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1199 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11194
Już parę lat trenuję, ale wychodzą teraz braki z nie wykonywania podciągnięć. Nie znalazłem, w dziale dla zaawansowanych "doradcy działu..." więc postanowiłem tutaj napisać.

A co w przypadku jak założę ciężar x i nie będę w stanie wykonać 5p ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3726 Napisanych postów 44903 Wiek 144 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336454
Założ taki ciężar, by w pierwszych tygodniach robić wszystkie powtórzenia. 5kg powinno wystarczyć.
Jeśli zrobisz w którejś serii mniej to po prostu powtarzasz aż do skutku. Siła musi iść.

Osobiscie zacząłem stosować takie metody będąc na podobnym pułapie co Ty. Aktualnie podciągam się z 65 kg x 2 a bez obciążenia 30 razy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 110 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 8635
rion10
ryder103
Cześć
Za jakis czas zamierzam zmienic plan treningowy i bede chcial do tego planu wlaczyc wznosy ramion w opadzie, wznosy ramion przodem, wznosy ramion bokiem (w seriach łączonych)
1. Chcialbym prosic o opis techniki (jesli macie jakis dobry filmik, to tez chetnie rzuce okiem) we wznosach w opadzie i we wznosach przodem, bo wczesniej nie mialem z tymi cwiczeniami do czynienia.
2. Ktore z tych cwiczen jest najsilniejsze ciezarowo? A moze wszystkie sa na podobnym poziomie?
3. Lepiej, zebym w tych seriach łączonych stosowal progresje, czy trzymac sie stalego ciezaru?

4. Co to za cwiczenie 'scyzoryki leżąc'?

Pozdrawiam ;)


Opis techniki wykonania wznosów znajdziesz w atlasie ćwiczeń na forum.

Ciężarowo mogą być zbliżone choć to też zależy od chwytu jaki zastosujesz ale to nie są ćwiczenia nastawione na ciężar tylko na technikę i mind muscle więc na to trzeba się nastawić.

Jak ciężar się da dołożyć to stosuj progresje ale z reguły w seriach łączonych te dokładki ciężaru są minimalne.

Scyzoryki leżąc to ćwiczenie na brzuch, w którym leżąc na plecach unosisz do góry jednocześnie tułów i nogi.


Dzieki za odpowiedź ;)
A co do wznosow, to znalazlem takie filmiki:
1. Wznosy przodem



2. Wznosy hantli bokiem



3. Wznosy w opadzie tułowia




Moge sie wzorowac na tych filmach?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11247 Napisanych postów 119420 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 1392969








Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 2730 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 78109
anubis84
fighter7
Czy ma ktoś moze wideo pokazujące prawidłowa technikę wyciskania francuskiego leżąc za głowę z hantlami?







A nie lepsza jest taka wersja w której jeszcze bardziej zgina się ręce tak, żeby wykorzystywać wszystkie funkcje tricepsa?


Zmieniony przez - fighter7 w dniu 2016-07-19 15:17:26
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3726 Napisanych postów 44903 Wiek 144 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336454
Większe zgięcie w stawie łokciowym nie odpali żadnej nowej funkcji tricepsów Ale faktycznie Pan na filmiku robi niepełny zakres ruchu.
Mozesz opuszczać do momentu zetkniecia się przedramion z bicepsem.


Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2016-07-19 17:39:24
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 2730 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 78109
Nie wiedziałem jak to opisać dokładnie, ale o to mi chodziło własnię :P Dzięki
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 68 Napisanych postów 3077 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69905
Poprosze o ocene:


Dziennik treningowy:
http://www.sfd.pl/DT__Qitr-t1124453.html

Let's grow bigger!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na mase do sprawdzenia

Następny temat

Brak efektow po roku silki, podaje plan i diete

Fruzelina