SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 527856

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 407 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 4840
Wlasnie chodzi o to, ze wczesniej robilem 12/10/8/6-8 wiec na staly ciezar bym zmienil a nie bym zostawil, do tego czwarty miesiac redukuje wiec dokladanie ciezaru raczej odpada
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3897 Napisanych postów 54264 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 702370
Ale zmieniając zakres powtórzeń nie jesteś w stanie się idealnie wstrzelić w ciężar więc jak na początek na 1-2 treningach będzie za mało to się nic nie stanie bo w sumie powt będzie więcej a ciężar na kolejnych treningach będzie można nieco podnieść.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 26 Napisanych postów 204 Wiek 1 rok Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5099
Witam. Jako, iż jestem już drugi miesiąc na redukcji, chciałbym przerzucić się na trening typowo pod siłę mięśni (chciałbym ją poprawić). Wcześniej było 8 miesięcy niekontrolowanej masy (przez co się zalałem), ale mogę się pochwalić, że redukcja nauczyła mnie podchodzić do diety bardzo restrykcyjnie :D Ale do sedna. Czy zamieszczony niżej trening ma sens?
Trening wykonywany na zasadzie PN - plan A, WT - plan B i tak dalej. Ideą treningu jest maksymalny wysiłek w planie A, po czym w planie B dać odpocząć mięśniom z planu A jednocześnie rozwijając dół sylwetki (coś na podobę PUSH & PULL).

A

Wyciskanie leżąc - 3x8
Wyciskanie wąskie leżąc - 3x8
Wyciskanie sztangi zza głowy - 3x8
Wiosłowanie podchwytem - 3x8
Uginanie ramion w staniu ze sztangą - 3x8
MC klasyczny - 3x8

B

Przysiady ze sztangą na karku - 3x8
Wznosy na palcach stojąc - 2x35 BEZ OBCIĄŻENIA
Wznosy na palcach siedząc - 2x35 BEZ OBCIĄŻENIA
Wypychanie bioder do góry leżąc - 3x15
Wznosy nóg leżąc - 3x15
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 410 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 14268
Witam. Chciałbym zapytać czy ciężarowe podciąganie sztangi dobrze zbuduje Mi czworoboczny górna i środkowa część. Jeśli ktoś stosował to ćwiczenie z chęcią poznam opinie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 68 Napisanych postów 3077 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69785
Mam pytanie czy opłaca się robic martwy ciąg raz w tygodniu siłowo (3-5 powtórzeń) a raz hipertroficznie (8-12)??

Dziennik treningowy:
http://www.sfd.pl/DT__Qitr-t1124453.html

Let's grow bigger!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3897 Napisanych postów 54264 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 702370
Qaandenzin
Witam. Jako, iż jestem już drugi miesiąc na redukcji, chciałbym przerzucić się na trening typowo pod siłę mięśni (chciałbym ją poprawić). Wcześniej było 8 miesięcy niekontrolowanej masy (przez co się zalałem), ale mogę się pochwalić, że redukcja nauczyła mnie podchodzić do diety bardzo restrykcyjnie :D Ale do sedna. Czy zamieszczony niżej trening ma sens?
Trening wykonywany na zasadzie PN - plan A, WT - plan B i tak dalej. Ideą treningu jest maksymalny wysiłek w planie A, po czym w planie B dać odpocząć mięśniom z planu A jednocześnie rozwijając dół sylwetki (coś na podobę PUSH & PULL).

A

Wyciskanie leżąc - 3x8
Wyciskanie wąskie leżąc - 3x8
Wyciskanie sztangi zza głowy - 3x8
Wiosłowanie podchwytem - 3x8
Uginanie ramion w staniu ze sztangą - 3x8
MC klasyczny - 3x8

B

Przysiady ze sztangą na karku - 3x8
Wznosy na palcach stojąc - 2x35 BEZ OBCIĄŻENIA
Wznosy na palcach siedząc - 2x35 BEZ OBCIĄŻENIA
Wypychanie bioder do góry leżąc - 3x15
Wznosy nóg leżąc - 3x15


Załóż sobie osobny temat w dziale i wypełnij ankietę wówczas zobaczymy co poprawić w planie

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3897 Napisanych postów 54264 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 702370
Aczka1995
Witam. Chciałbym zapytać czy ciężarowe podciąganie sztangi dobrze zbuduje Mi czworoboczny górna i środkowa część. Jeśli ktoś stosował to ćwiczenie z chęcią poznam opinie.


Co masz na myśli ciężarowe podciąganie sztangi? o które ćwiczenie konkretnie chodzi najlepiej wrzuć filmik

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3897 Napisanych postów 54264 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 702370
Qitr
Mam pytanie czy opłaca się robic martwy ciąg raz w tygodniu siłowo (3-5 powtórzeń) a raz hipertroficznie (8-12)??


Można podzielić trening tak aby jednego dnia był siłowo w innym hipertroficznie ale to musi wynikać z jakiegoś przemyślanego działania a nie tak po prostu. Dlaczego chcesz wprowadzić taki podział ?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 410 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 14268
Chodzi o takie ćwiczenie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 168 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7859
Jeżeli mam za sobą nieprzespaną noc, bo późno wróciłem i jestem zmęczony a dzisiaj mam np. trening i wiem że nie dam rady zrobić całego na tym obciążeniu co zawsze to zmniejszyć ciężar czy lepiej w ogóle sobie odpuścić i odpocząć?

Zawsze robiłem trening mimo wszystko nawet jak wracałem rano do domu i kilka godzin później szedłem ćwiczyć ale się zastanawiam czy taki trening w ogóle daje jakiś efekt


Zmieniony przez - rafen w dniu 2016-07-07 13:13:34
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na mase do sprawdzenia

Następny temat

Brak efektow po roku silki, podaje plan i diete

Masa