SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 569654

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1199 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 11194
Witam,

Szukałem, ale nie znalazłem. Posiada ktoś artykuł dotyczący układania planu treningowego typu push/pull?

Pozdrawiam
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 407 Wiek 25 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 4846
Wiem, ze tu eksperci powinni tylko odpowiadac ale masz: http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html etap 5.

Cwicze planem push/pull jakos od poczatku stycznia, na barki robie w 1 push OHP, w 2 wyciskanie siedzac, oraz na tyl w jednym pull face pulls i w drugim wznosy lezac na lawce skosnej, wyciskania glownie angazuja przedni akton i zauwazylem, ze srodkowy zaczal odstawac, mimo, iz wczesniej, na tradycyjnym splicie bylem z niego zadowolony. Dodac do obu pushow wznosy ramion w bok? Robie po 8 cwiczen na kazdym treningu (po 4 serie), wiec z tym cwiczeniem byloby 9 w push.


Zmieniony przez - Zezol w dniu 2016-03-12 19:09:04
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 78 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1540
Witam. W którym momencie wyciskania żołnierskich robić wdech i wydech?
Pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 117 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1135
wdech jak opuszczasz wydech jak wypychasz w góre
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 117 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1135
wdech jak opuszczasz wydech jak wypychasz w góre
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 78 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1540
Witam. Wiem, że to nie dział do tych tematów, ale nie znalazłem w dziale odżywania.

Co do nadwyżki kalorycznej podczas masy. Czasami moja nadwyżka wynosi 100 kcal, czasami 200 czy 350. I tutaj moje pytanie. Muszę chronologicznie do tego podchodzić czy mogę robić tak, jak napisałem, czyli nie ważne w którym dniu moją nadwyżka będzie wynosiła więcej? Nie wiem czy dobrze napisałem, ale myślę, ze ktoś zrozumie i odpowie. Dzięki i pozdrawiam.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3729 Napisanych postów 44903 Wiek 182 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336457
Staraj się, by największa nadwyżka była w dni treningowe, a więc kiedy masz największe zapotrzebowanie.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3729 Napisanych postów 44903 Wiek 182 dni Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 336457
Zezol
Wiem, ze tu eksperci powinni tylko odpowiadac ale masz: http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html etap 5.

Cwicze planem push/pull jakos od poczatku stycznia, na barki robie w 1 push OHP, w 2 wyciskanie siedzac, oraz na tyl w jednym pull face pulls i w drugim wznosy lezac na lawce skosnej, wyciskania glownie angazuja przedni akton i zauwazylem, ze srodkowy zaczal odstawac, mimo, iz wczesniej, na tradycyjnym splicie bylem z niego zadowolony. Dodac do obu pushow wznosy ramion w bok? Robie po 8 cwiczen na kazdym treningu (po 4 serie), wiec z tym cwiczeniem byloby 9 w push.



Zmieniony przez - Zezol w dniu 2016-03-12 19:09:04


Rób wyciskanie siedząc hantlami lub wznosy boczne i to powinno wystarczyć.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 16 Napisanych postów 2730 Wiek 25 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 78110
Czy cwiczenie wysoki step z hantlami//sztangą jest dobrym cwiczeniem na czwórki? Czy miesnie zaangazowane sa podobne jak przy wykrokach?


Zmieniony przez - fighter7 w dniu 2016-03-13 19:26:02
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4473 Napisanych postów 56453 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 711563
Bardzo dobre ćwiczenie jak zastępnik bądź uzupełnienie przysiadu. Oczywiście zaangażowanie mięśnie zależy od wysokości stepu ale ćwiczenie godne uwag.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na mase do sprawdzenia

Następny temat

Brak efektow po roku silki, podaje plan i diete

NutLove