SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 758844

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5883 Napisanych postów 61204 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 760202
Nie ma problemu jeśli to nie jest obolałość mięśniowa o zbyt dużej intensywności. Jeśli czujesz lekkie mikrosuzkodzenia to nie ma problemu z wykonaniem kolejnego treningu siłowego. Problem pojawia się wówczas gdy mikrouszkodzenia są tak intensywne że masz problem z poruszaniem. Wówczas nie ma co szaleć i po prostu dać odpocząć sobie dłużej aż ból mięśniowy ustąpi.

Jeśli mikrouszkodzenia są bardzo duże to przyjrzyj się czy z dietą i regeneracją jest wszystko w porządku, ewentualnie czy intensywność treningowa nie jest za wysoka.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4017 Napisanych postów 45350 Wiek 2 lata Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 342008
Patrykos987
Witam Panie i Panowie mam pytanie odnośnie treningu na zawkasach trenuje fbw co dwa dni czy robić trening jeśli mam zakwasy? dam radę śmiało ale czy to nie wpłynie zle na organizm? czy zrobić lzejszy czy odpuscic i zrobić za 2/3 dni jak całkowicie się zregeneruje?
pozdro


Trenuj normalnie, ewentualnie na 80% swoich możliwości. I do tego dieta, suplementacja full wypas.

„I would like to be the first man in the gym business to throw out my scale. If you don't like what you see in the mirror, what difference does it make what the scale says?„

Pilny student Vincea.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 201 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 6939
Koksu58
https://chadwaterbury.com/full-body-training-part-1/

To jeszcze pytanie odnośnie tego treningu. Ćwiczenia w nim wykonujemy obwodowo? I od jakich % obciążeń zacząć, jeśli zacznę od 3x10p, mój maks na 10p w 1s to powiedzmy 100kg, to od ilu % tego zacząć? (pytam o ćwiczenia złożone typu martwy itp).



Ponawiam pytanie, doradzi ktoś od jakich mniej więcej procentowo ciężarów dla danych serii (3x10) zacząć żeby utrzymać krótkie przerwy między ćwiczeniami (co jest założeniem treningu) i jakoś progresować powoli?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4017 Napisanych postów 45350 Wiek 2 lata Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 342008
Tak,masz plan w formie obwodu. Zetnij o 20% swoje maksymalne ciężary dla danego zakresu. Czyli w przypadku 100 x 10 zacznij od 80kg i dokładaj 2kg co tydzień.
1

„I would like to be the first man in the gym business to throw out my scale. If you don't like what you see in the mirror, what difference does it make what the scale says?„

Pilny student Vincea.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na mase do sprawdzenia

Następny temat

Brak efektow po roku silki, podaje plan i diete

nutloveb