SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Doradcy działu czekają na Twoje pytania ! Vol.3

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 711892

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 212 dni Przeczytanych tematów 53
Witam,
Proszę o plan treningowy, dla osoby z problemami z kręgosłupem. Lekarz zalecił siłownie, ale pod pewnymi warunkami. zabronione są:
-wszelkiego typu opady tułowia, jego wznosy – bez względu na pozycję,
-podciąganie do klatki piersiowej obciążenia – szczególnie w opadzie tułowia,
-skręty tułowia i wszelkie ćwiczenia z nimi przebiegające.

Macie jakiś plan FBW - 3 dniowych z odpowiednimi ćwiczeniami ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5578 Napisanych postów 60473 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 747047
Nikt niestety nie podejmie się ułożenia Ci planu treningowe gdy masz jakieś problemy z kręgosłupem. Lekarz jest osobą odpowiednią do tego choć rzadko się zdarza żeby mieli doświadczenie w treningu więc w Twoim przypadku należałoby poszukać jakiegoś ogarniętego fizjoterapeuty i skonsultować z nim ewentualne możliwości treningowe. Pokarzesz mu diagnozę lekarza, ruchu w których ewentualnie odczuwasz ból lub dyskomfort i wraz z nim ustalisz plan działania.
Przez internet raczej nikt się nikt tego nie podejmie.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 12849 Napisanych postów 18641 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 337834
Co tam z tym kręgosłupem masz nie tak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 12849 Napisanych postów 18641 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 337834
Kozyr1795
Witam,
Proszę o plan treningowy, dla osoby z problemami z kręgosłupem. Lekarz zalecił siłownie, ale pod pewnymi warunkami. zabronione są:
-wszelkiego typu opady tułowia, jego wznosy – bez względu na pozycję,
-podciąganie do klatki piersiowej obciążenia – szczególnie w opadzie tułowia,
-skręty tułowia i wszelkie ćwiczenia z nimi przebiegające.

Macie jakiś plan FBW - 3 dniowych z odpowiednimi ćwiczeniami ?

Co tam z tym kręgosłupem masz nie tak?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 198 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6873
Czy taki trening jako taka powiedzmy baza siłowa pod SW(Muay thai)będzie ok?

A
High pull z ziemi
Pompki na poręczach
Przysiad przedni

B
Push press
Drążek (chyba nachwyt szeroko będzie najbardziej "uniwersalny"?)
MC

objętościowo : 5x5 lub 8x3, bądź rampy : "8" ; "5" oraz "3" (te ostatnie do ćwiczeń eksplozywnych)

ćwiczenia z ciężarem własnego ciała-albo wg parametrów podanych powyżej(z dowieszaniem obciążenia) albo(bądź na zmiane) objętościowo 50 ; 75 lub 100p TOTAL (czyli wykonujesz tyle serii z ciężarem własnego ciała ,aż ten total zaliczysz)

Przykład treningu wygrzebałem z jakiegoś starego postu, jak myślicie taki trening 2x week i muay thai 3x week, powinno być ok, próbować?











Zmieniony przez - Koksu58 w dniu 2022-01-14 21:03:09

Zmieniony przez - Koksu58 w dniu 2022-01-14 21:04:10
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5578 Napisanych postów 60473 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 747047
Powinno być w porządku choć o bardzo minimalistyczny trening
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 198 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 6873
Jak na razie o to mi chodzi, muszę znowu "nauczyć się" łączyć siłkę z salką. Chociaż przy 8x3 nie wydaje mi się że to będzie za lekkie. Co byś ewentualnie zmienił / dodał?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Wiek 28 lat Na forum 77 dni Przeczytanych tematów 81
Witam. Mój staż na silowni (domowej: ławka regulowana, sztanga prosta, sztanga łamana, hantle, gumy, drążek) to troszkę ponad rok czasu.. zawsze ćwiczyłem z małym naciskiem na nogi ( 1 ćwiczenie na trening). Moje pytanie czy ćwicząc planem push1 pull1 push 2 pull 2 mając po 2 cwiczenia na nogi w każdym dniu rozbuduje je ? Czy lepiej mieć osobny dzień i ćwiczyć np. Push pull nogi gora lub push 1 pull 1 nogi i tu na zmianę w jednym tygodniu push 1 w drugim tygodniu pull 1 ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 12849 Napisanych postów 18641 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 337834
Lolek9496
Witam. Mój staż na silowni (domowej: ławka regulowana, sztanga prosta, sztanga łamana, hantle, gumy, drążek) to troszkę ponad rok czasu.. zawsze ćwiczyłem z małym naciskiem na nogi ( 1 ćwiczenie na trening). Moje pytanie czy ćwicząc planem push1 pull1 push 2 pull 2 mając po 2 cwiczenia na nogi w każdym dniu rozbuduje je ? Czy lepiej mieć osobny dzień i ćwiczyć np. Push pull nogi gora lub push 1 pull 1 nogi i tu na zmianę w jednym tygodniu push 1 w drugim tygodniu pull 1 ?


Jeżeli zrobisz po 5-8 serii to pewnie rozbudujesz. Zależy tez jaka objętość zrobisz i jakie cwiczenią konkretnie. Poza tym dochodzi cała reszta jak dieta regeneracja genetyka
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5578 Napisanych postów 60473 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 747047
Koksu58
Jak na razie o to mi chodzi, muszę znowu "nauczyć się" łączyć siłkę z salką. Chociaż przy 8x3 nie wydaje mi się że to będzie za lekkie. Co byś ewentualnie zmienił / dodał?


Na rozruch nic. Bo nie ma takiej konieczności jeśli jesteś w stanie wykonać wszystkie ćwiczenia poprawnie technicznie, a po wstępnym okresie treningowym będzie można pomyśleć co jeszcze ewentualnie dołożyć.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na mase do sprawdzenia

Następny temat

Brak efektow po roku silki, podaje plan i diete

nutloveb