SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Doradźcie studentowi!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 878

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 8
Witajcie! :)
Sprawa wygląda tak: Jestem studentem, 3/4 dnia przesiaduję na uczelni, posiłki jadam nieregularnie. Ciekawym jest, iż przez studia zmieniły się totalnie moje nawyki żywieniowe. Potrafię zjeść lekki obiad w ciągu całego dnia i nic więcej.

Mam 20 lat, 188 cm i 81 kg. Kiedyś byłem bardzo aktywny fizycznie, dziś nie mam na to niestety w ogóle czasu. Tak więc przeszkadza mi mój brzuch i lekka oponka - chciałbym coś z tym zrobić.

Dziwi mnie, że jedząc bardzo mało nie widzę właściwie dodatkowo żadnych efektów odchudzenia. Możecie mi coś doradzić? Jestem skłonny znaleźć czas na wyjsćia na kosza i ew. jakieś bieganie wczesnym rankiem. Ćwiczenia na brzuch również mile widziane, nie wiem tylko kompletnie jakie. Czy to (i w jakich ilościach) oraz może zmieniona "dieta" są w stanie dać jakieś efekty?

Aha, i jeszcze jedna sprawa. Nie ciężko się domyślić, że piję dużo piwa ;) Natomiast jestem w stanie zastąpić je wódką czy whiskey - dodatkowo w mniejszych ilościach.

Problem nietypowy, wiem. Może ma szansę stanowić dla Was pewne wyzwanie. Później stanowić będzie dla mnie - realizacja Waszych porad...

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 20

Waga: 81

Wzrost: 188

Obwód klatki: ?

Obwód ramienia: ?

Obwód talii: ?

Obwód uda: ?

Obwód łydki: ?

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: ?

Aktywność w ciągu dnia: szkoła

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: kosz, bieganie - w zamiarach

Odżywianie: Lubię praktycznie wszystko, jako student mam ograniczony dostęp i fundusze na niektóre produkty żywnościowe.

Cel: redukcja rozłożona w czasie

Ograniczenia żywieniowe: -

Stan zdrowia: B. dobry. Papierosy jedynie osłabiają kondycję.

Preferowane formy aktywności fizycznej: kosz,bieganie,ćw w domu