SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Domsy a Trening

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 142

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 17 dni Przeczytanych tematów 20
Witam, od poniedziałku jestem na redukcji wcześniej jadłem ok 3350kcal i trenowałem 4x w tygodniu treningiem typu split. Obecnie na redukcji mam 2600 kcal rozkład makro wygląda następująco B 20%, T 30%, W 50% , trening również 4x plus cardio w postaci bieżni 20min po siłowni. Suplementacja: magnez,wit d3+k2,omega 3, kreatyna mono 7g dziennie,eaa 7g dziennie+białko około godzinę po treningu.

Ostatnio po treningu wtorkowym klaty+bicepsa przez 2 dwa dni było w porządku, natomiast dziś czuje ból klatki głównie w okolicy pach , oraz tricepsów gdy wyprostuje rękę. Dziś mam w planie trening pleców i klatki ( na klatkę 3 , jedno wyciskanie hantli ławce poziomej+ rozpiętki na wyciągu górnym+ rozpiętki na maszynie butterfly) i nie wiem czy zrobić trening skoro czuje bój czy odpuścić?.




Zmieniony przez - Lucek001 w dniu 2023-01-20 14:51:01
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5973 Napisanych postów 61364 Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 762419

No może się okazać teraz, że przy obniżonej kaloryce na redukcji już regeneracja nie będzie tak działać jak wcześniej. Podobnie sprawa się ma gdy zmienisz lub zmodyfikujesz swój trening wówczas jest okres, w którym te mikrouszkodzenia mięśniowe będą silniejsze niż wcześniej.

Mikrouszkodzenia mięśniowe bardzo często występuję z opóźnieniem tak jak w Twoim przypadku najważniejsze to jest określić natężenie bólu mięśniowego. Bo wiadomo, że popularne zakwasy pojawiają się często u osób trenujących siłowo. Jeśli to jest ból taki powiedzmy do zniesienia, który nie przeszkadza w podstawowych ruchach i nie ogranicza zakresu ruchu w stawach to spokojnie możesz iść wykonać kolejny trening.

W sytuacji gdzie te mikrouszkodzenia są mocne i poruszanie sprawia ból to nie ma sensu za bardzo iść robić kolejnego treningu bo to nie będzie miało za bardzo sensu gdy przy każdym ruchu będziesz odczuwał ból. Daj czas się mięśniom zregenerować i powrócić do pełnej sprawności.

Tak na marginesie sporo obciąłeś na początek redukcji bo 700kcal to na prawdę solidna obcinka.

Polecamy również: 5 sposobów na pozbycie się bólu mięśni ( DOMS )



Zmieniony przez - rion10 w dniu 2023-01-20 15:14:22
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Z białkiem SZTOS łatwiej zdobędziesz prawdziwie SZTOS formę!

16 porcji w opakowaniu, w tym 19g białka w 1 porcji!

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 17 dni Przeczytanych tematów 20
Dzięki za odpowiedź ! :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ocena Planu Treningowego

Sztos