SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Domowe FBW.

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 840

Ankieta

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 391
Witam

Wiek [16]
Waga [ok 58]
Wzrost [167]
Cel do osiągnięcia (Masa)
Staż (od 30 marca ustalonym treningiem, a wcześniej przez jakiś miesiąc jak mi si chciało)
Aktywność fizyczna (2 wf-y w środe i 3 w piątek + czasem piłka nożna)

A teraz trening jaki ułożyłem:

1.Kangaroo Lunges 3x20 (3x10 na jedną noge)
2.pompki płasko 2x10-12
3.pompki z nogami w górze 1x10-12
4.podciąganie na drążku nachwytem 4/3/3/3
5.unoszenie ramion z plecakiem bokiem 8/8/
6.uginanie ramienia z plecakiem 8/8 lub 8/8/8 ile lepiej?
7.Wspiecia na palce na jednej nodze 2x20

Może być takie coś, czy może robić wiecej serii podciagania, bo tylko tyle dam rade zrobić w jednej?
Pompek nie za mało?Robie je powoli, klatą do ziemi i zatrzymuje sie w tej pozycji na ok 2s. Może lepiej robić z plecakiem?
Z góry dzieki za pomoc.




Zmieniony przez - Mario8496 w dniu 2010-04-15 18:58:28
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2031 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15725
kangaroo lunges to taki "marsz wykrokowy" ? Nie mogę znaleźć tego ćwiczenia w google za bardzo. Jeśli tak to może same wykroki, choć na początek raczej polecałbym zwykłe przysiady (ew z plecakiem). Pompki na taboretach wystarczą zamiast tych dwóch wariantów. Daj coś na dolny odcinek pleców - raczej do martwego ciągu za mało obciążenia nawet jak wypchasz cały plecak, więc poleca albo supermany, albo "babkę".
Jako iż nie masz raczej zbyt dużo obciążenia i treningi możesz traktować jako ogólnorozwojowe, możesz dodać jeszcze ćwiczenie na triceps - pompki w podporze tyłem, albo wyciskanie francuskie plecaka jednorącz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 391
Kongaroo lunges to ćwiczenie z programu na skoczność Kangaroohops.
a tu opis:
Stań prosto, jedną nogę wysuń przed siebie, drugą cofnij do tyłu. Z tej pozycji wybij się w górę, w powietrzu zmień nogi wyląduj na palcach. Staraj się być zawsze w szerokim wykroku.

Uważam że robienie zwykłych przysiadów nie ma sensu. Przez ten miesiąc, co ćwiczyłem bez ułożonego programu to robiłem też różne ćwiczenia na nogi raz w tygodniu, a min. przysiady, dochodziłem do 150 i czułem, że jeszcze dużo mogłem zrobić, a z plecakiem, to mnie wygina do tyłu i ciezko rownowage zachować.

Pompki na taboretach wystarczą zamiast tych dwóch wariantów.
Ale ilość seri moze być?

Moze ktoś jeszcze sie wypowie?

Aha i zapomniałbym dodać, że mam lekką skolioze.
Czy te ćwiczenia na dolny odcinek pleców (np grzbiety, ,,supermany'', ,,babki''), tzn ledźwiowy pomogą ją skorygować? Jest to lekka wada tylko w odcinku ledźwiowym.
Byłem u lekarza, który skierował mnie do ortopedy, a on jak każdemu dał jakąś kartke z szajskimi ćwiczeniami typu lezenie na brzuchu i ,,plywanie'' zabką, albo oddychanie na przemian klatką i brzuchem, jakieś unoszenia nóg i kazał zapisać sie na basen.

Zmieniony przez - Mario8496 w dniu 2010-04-16 19:29:32
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2031 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15725
poprawnie wykonywane ćwiczenia na odcinek lędźwiowy nie zaszkodzą, wręcz powinny poprawić wadę.
Pompki 3-4 serie.
Przy przysiadach plecak możesz zakładać na klatkę, tylko pilnuj żeby plecy były proste w trakcie całego ruchu.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 391
Ok, dzieki jeszcze tylko 1 pytanie.
Zdecydowałem, że bede robił uginanie nadgarstków nachwytem na przedramiona , a na grzbiet ,,grzbiety'' ile robić serii i powtórzeń?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 2031 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 15725
grzbiety 3x12-15. Zatrzymuj ruch na 2-3 sekundy, gdy jesteś w górze.
ramiona robiłbym na zmianę na treningach nachwyt/podchwyt 3x max.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 391
ok, dzieki za pomoc, to chyba już wszystko
Przyznałbym soga, ale nie da sie, bo pisze, że nie jestem pełnoprawnym uczestnikiem forum.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Split na gęstość/wytrzymałość mięśni-- Proszę o porady

Następny temat

Trening armstronga- pytanie.

WPC zestaw