SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Domowa odżywka węglowodanowa na uzupełnienie diety.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 844

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 418 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 8523
Witam, ćwiczę od początku roku z dietą, masa ładnie szła tylko miałem teraz przerwę. Teraz wróciłem i chcę trzymać dietę w 100%. Diete mam ułożoną około 4000kcal 190g białka 500g ww 140g tłuszczu ( wiem że dużo ale mnie nie zalewa ). Często się zdarza że mama musi coś załatwić lub nie ma czasu i odpada obiad czyli około 400-500kcal. Chciałem kupić gainera ale za drogo by mnie to wyszło a budżet mam bardzo ograniczony więc pomyślałem aby zrobić taką domową odżywkę węglowodanową z płatków kukurydzianych lub kombinacji owsianych+kukurydziane. Takie płatki mają około 400kcal na 100g więc na zastępczy posiłek może być. Co o tym myślicie? Węgle i kcal by się zgadzały więc chyba ok? Zostaje tylko kwestia białka ale jego mam dość sporo w diecie 190g przy ~75kg masie ciała więc może same płatki starczą.

Taką odżywkę musiał bym w sumie brać codziennie bo brakuje mi około 200kcal aby była ładna nadwyżka kaloryczna. Co myślicie abym brał w dni niereningowe około 50g tej domowej odżywki ~200kcal a na dni treningowe kupił bym normalny gainer i też około 50g brał? W dni treningowe dlatego chcę normalny gainer bo musiał bym to pić w drodzę do domu a proszek z płatków pewnie za dabrze nie smakuje i wygląda więc mogę go męczyć w domu a gainer mogę szybko i ze smakiem (?) wypić. I do tego domowy gainer ~100g ale tylko na zastępczy posiłek.

Zmieniony przez - Legolass97 w dniu 2014-06-15 01:06:47
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!