SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dodatkowe ćwiczenia do planu Traktora71

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 724

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 9906 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 174276
Ćwiczę planem FBW użytkownika traktor71 od 3 miesięcy.

1. Przysiady
2. Żuraw (wcześniej był MC)
3. Wyciskanie na płaskiej
4. Wiosło
5. Military press
6. Podciąganie

Obciążenia w podstawowych ćwiczeniach: (waże ok. 53 kg)
przysiad: 45kg x 12 (w III s.),
MC 42 kg x 12 (w III s.),
wyciskanie na ławce 35 kg (I seria: 10 powt, II seria: 8 powt, III seria 6 powt)

Co myślicie (co myślisz traktor) o dodaniu szrugsów - chciałbm jakoś bardziej angazować miesien czworoboczny - bo mam bardzo odstajace lopatki i chce czyms wypelnic przestrzen miedzy nimi. Wiem że mam juz w planie wioslowanie i podciaganie, ktore dzialaja na ten obszar.

Myślalem tez o dodaniu unoszenia sztangielek bokiem - barkow nigdy nie mialem dobrze rozwinietych (choc widze juz poprawe).

Oczywiście wyniki są na tym planie ciągle. Nie chce za bardzo zmieniac tego co dziala. Ale co myslicie o tych 2 dodatkowych (ewentualnie zamienionych) cwiczeniach? Przy okazji byloby to male urozmaicenie planu...

Co o tym myślicie? Co sądzisz traktor?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 141170
Nie dodawaj, nie kombinuj, jak działa to zostaw.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 9906 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 174276
No niby tak. Tyle ze ten plan juz troszke monotonny sie robi. Moze jakies zmiany cwiczen do glownego "szkieletu"?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 21399 Wiek 25 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 141170
Przez 3 miesiace to ty nie zaszlałeś, leży albo dieta, albo dobor cięzaru albo ilość snu. Te powtórzenia to też takie na pewno miały być ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 9906 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 174276
Przez 3 miesiace to ty nie zaszlałeś

W sensie, że małe obciążenia?
Czy moja waga? - widzę zmianę "składu ciała"
Czy ten staż 3miesięczny?

Co do powtorzen to mniej wiecej tak mialy wygladac.

Co do snu - prawda, chodzę czasem niewyspany, przez natłok zajęć
Miska - staram się w miarę prowadzić

Zmieniony przez - kalikstat w dniu 2012-04-15 12:35:25
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 9906 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 174276
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39811
jak wczesniej kol.Viren.

ale....jak czujesz monotonie-stworz sobie drugi zestaw i rob na przemian. takie parametry(serie&powt.) sprawdzaja sie u Ciebie,idziesz do przodu? i co z tymi powtorzeniami ? przysiad robisz po 12,a lawe po 6 ?
jaki MC?! w planie nigdy nie bylo MC razem z przysiadem na jednej sesji!?

Zmieniony przez - traktor71 w dniu 2012-04-15 12:48:47

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 9906 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 174276
idziesz do przodu?

masy może zbyt nie przybywa, ale mam wrażenie że zmienia skład ciała

i co z tymi powtorzeniami ? przysiad robisz po 12,a lawe po 6 ?

tak wyszło z obciążeniem, że akurat przysiad wyszedł 12 (ale dałoby radę nawet wiecej, wiec ciezar raczej zamaly dalem), co do klatki miało byc 8 powt, ale to nie byl chyba "moj dzien"

jaki MC?! w planie nigdy nie bylo MC razem z przysiadem na jednej sesji!?

wiem już że to był błąd. nie daje juz MC. jak kiedyś doradziles daje zurawia.

Czyli II zestaw ujdzie? tak dla urozmajcenia.

I jeszcze mam takie pytanie, tak na "spontanie" raz zrobilem nogi tak, że poszło 6 serii (zaczynałem od 28 kg, skończyłem na 41, po każdej serii dokładełem 2,5 kg). Powiem Ci, że zrobiło mi się to łatwiej i wygodniej niż 3 serie. Jeżeli chcialbym poruszyc nogi, to takie cos dalo by rade? Nogi fajnie było czuć

I jeszcze jedno: jaki wg. Ciebie powinno się robić przysiady? Chodzi mi o to, czy stosowanie podkładki, podwyższenia pod pięty jest ok? Pytałem tu na forum już w kilku miejscach, ale co uzytkownik, to inna opinia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39811
podkladki sa pewnym rozwiazaniem....choc bardziej skupilbym sie nad poprawa mobilnosci w stawach,stretching...
gdzies w necie mozna znalezc zestaw prostych cwiczen.

sposob o ktorym wspomniales-przy przysiadach-ok.
sam tak robie,nie licze serii,tylko rampujac robie tyle,ile fabryka dala w danym dniu....ale biorac pod uwage Twoj poziom,jak przegniesz z objetoscia,to moze wyjsc kicha.

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 195 Napisanych postów 9906 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 174276
sposob o ktorym wspomniales-przy przysiadach-ok.
sam tak robie,nie licze serii,tylko rampujac robie tyle,ile fabryka dala w danym dniu....ale biorac pod uwage Twoj poziom,jak przegniesz z objetoscia,to moze wyjsc kicha.


Ile robisz powtórzeń w jednej serii? Max ile dasz rade, czy okreslona ilosc?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 50 Napisanych postów 7409 Wiek 48 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 39811
nie cwiczymy do upadku-nie jest to potrzebne.tym bardziej w glownych bojach,gdzie latwo o przeciazenie CUN. okreslona ilosc powtorzen. ...ale Ty sie nie pytaj,co ja robie,bo ja jestem na kompletnie innym poziomie,niz Ty.

"live and die in the squat rack"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Skierowanie stóp przy ćwiczeniu nóg

Następny temat

Plan na mase 3 dni

NutLove