SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dobry plan treningowy na siłe potrzebny do przyszłego podciągania.

temat działu:

Trening dla początkujących

Ilość wyświetleń tematu: 959

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147
Witam.
Przejrzałem już kilka tematów, lecz nigdzie nie znalazłem odpowiedzi na moją prośbę...wiele osób tak jak ja wybiera bądź wybierało się do SA PSP... Moja prośba to ułożenie dobrego planu treningowego aby w przyszłości móc się podciągnąć jak najwięcej razy. Obecnie mój wynik jest równy 0...trening chciałbym na razie zacząć tylko od siłowni.
Moje wyniki są bardzo słabe raczej...mam 20 lat 185 cm wzr...80 kg wagi. maksymalne wyciśnięcie na ławeczce napewno nie przekracza 50 kg. Prosiłbym Was o ułożenie tygodniowego planu tereningowego..i o rady co w dłuższym czasie robić-może jakieś odżywki zakupić tez?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3528 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52767
http://www.sfd.pl/Ankieta_w_dziale.-t411741.html
po pierwsze. wypełnij i wklej

po drugie. poczytaj o treningu FBW. postaraj się ułożyć jakiś plan wklej go tu i go poprawimy
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147
Płeć :Mężczyzna

Wiek :20

Waga :80

Wzrost :184

Cel treningowy : Siła (podciąganie na drązku-największa liczna powtórzeń)

Staż treningowy na siłowni : żaden

Uprawiane inne sporty : piłka nożna amatorsko

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :ławeczka, sztanga, sztangielki, sztanga łamana, obciążenie

Dieta : jem to co każdy

Przeciwskazania medyczne : żadne

Zażywane suplementy : żadne

Co do ułożenia planu...to nie mam żadnego pojęcia o tym...dlatego proszę o pomoc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3528 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52767
pomóc ci moge ale tak ja jak i nikt inny planu za ciebie nie ułoży. Nie chce ci zrobić na złość. po prostu poczytasz i wchłoniesz jakąś tam wiedzę na ten temat. będziesz wiedział co i jak. machanie żelastwem nie wystarczy tak byle jak. trzeba to robić z głową. wiedzieć co się robi.

http://www.sfd.pl/SPIS_TEMATÓW_TRENING-t401012.html

poczytaj tematy o treningu FBW z tego linku. postaraj się coś ułożyć, wklej i go poprawie.

Jest to trening całego ciała na każdym treningu. Trenujesz 3x w tygodniu. układasz po jednym ćwiczeniu na każdą partię.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147
A co powiesz...aby w każdy dzień inna partię mięśniową ćwiczyc bądź dwie?
Np. Pon
Klatka+biceps
Wt.
Nogi+Triceps
Czw.
Barki+Plecy
Piątek
brzuch
Co Ty na to? Ma to jakiś sens? jeśli nie to z tego doradź mi coś bo ten FBW troszeczkę nie pasuje mi..
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3528 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52767
na takie coś przyjdzie czas. na początek przygody z siłownią będzie najlepszy właśnie podany przeze mnie FBW.
spróbuj ułożyć i poćwicz chwile. może ci się spodoba. nie jest to trening monotonny. na każdym treningu robisz każdą grupę mięśniową. rozwijasz całe ciało. a jest zdecydowanie najlepszy dla osób z twoim stażem.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 18 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 147
A jak długo proponujesz ćwiczyć FBW?
Przeglądam wszystkie tematy...i jakoś nie mogę sklecić swego planu...bo to albo nie mam poręczy albo czegoś jeszcze...Rzuć jakiś przykład na tydzień chociaż.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 23 Napisanych postów 3528 Wiek 31 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 52767
Przysiad 3s
Wiosłowanie sztangą 3s
Wyciskanie poziom/skos sztanga/hantle co chcesz... 3s
Wyciskanie sztangi sprzed głowy 2-3s
Wyciskanie francuskie leżąc 2s
Uginanie przedramion z sztangą 2s

Może być coś takiego.

Zrobiłbym to tak:
4 tygodnie tym planem.
później tydzień przerwy.
Następnie zrobił FBW ale 2 różne plany (A i B). i robisz je na zmiane. pon A sr B pt A pon B sr A pt B itd....
Więcej ćwiczeń, mniejsza monotonność. Bardzo dobry trening.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Następny temat

Nowy plan treningowy do oceny

BF