SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dobry plan dla dziewczyny ?

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1097

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 219 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7804
Witam
Od poniedziałku następnego tygodnia zaczynam redukcję. Czy ten plan treningowy jest dobry ?

Oto mój trening (korzystałam z planu Laury P. ale musiałam trochę pozmieniać ze względu na brak dostępu na siłownię):

PONIEDZIAŁEK:

KLATKA: [http://www.sfd.pl/temat104217] 
BICEPS:unoszenie hantli stojąc 3x15, unoszenie łamanej na modlitewniku 3x15

ŚRODA:

BARKI: wyciskanie hantli siedząc 3x15, unoszenie do przodu stojąc 3x15, unoszenie hantli bokiem w klęku 3x15
NOGI:trening Dj Wallis, wspięcia na palce 3x15

PIĄTEK:

PLECY:podciąganie stangielki w opadzie 3x15, odwodzenia hantli na boki 3x15
TRICEPS:wyciskanie francuskie jednorącz w siadzie 3x15, prostowanie ramienia ze sztangą w opadzie tułowia 3x15

Aeroby 5-6 razy w tygodniu po min 45 min (mam do wyboru stepper, orbitrek, ćwiczenia tupu fat-burning)

Może być ?
Mam jeszcze jedno pytanko. Odnośnie treningu Dj Wallis lepszy na wyszczuplenie i podjędrnienie pośladków jest martwy ciąg czy "dzień dobry" ?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 135 Napisanych postów 9203 Wiek 38 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 29034
lepiej trenowac klatka+triceps, a plecy+biceps

http://www.smoczyjezdzcy.pl - Smoczy Jeźdźcy - darmowa gra MMORPG w przeglądarce - polecam!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 588 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 45354
Trening moze byc, tylko po co az tak duzo aerobow( 3 razy wystarczy w tygodniu). Co do martwego albo dzien dobry- to co jest dla ciebie wygodniejsze do robienia( ja np. nie nawidze dzien dobry), a przysiady rob do konca jesli zalezy ci na posladkach.
zgadzam sie z sachemem jak juz sie cwiczy klatke to bardzo meczy sie triceps, a przy plecach biceps i latwiej je przykatowac

Zmieniony przez - kulmas w dniu 2004-08-26 18:57:37

▓╬▓

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 198 Napisanych postów 31902 Wiek 32 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 94077
proponuje zainteresowac się tym
http://www.sfd.pl/temat109475/ wstep i wybor grupy a na dalszej stronie (chyba 3 ale nie pamietam ) michail podaje linki do danych grup
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 219 Wiek 37 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7804
Ok dzięki, więc zmieniam biceps i triceps zgodnie z zaleceniami Zobaczymy jak mi będzie szło
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 44 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91090
POLECAM

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=92199 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na korpus dla sprintera

Następny temat

DO MICHAIL plan dla panny na masę,pliz