SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dobór suplementów na redukcję

temat działu:

Odżywki i suplementy

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1072

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 32 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 645
Witam,

Do opracowanej diety i planu treningowego chcę dołączyć suplement/-y, które mogłyby mi pomóc w redukcji. Trenuję od trzech miesięcy (wcześniej tylko 6 miesięcy i kilka lat przerwy), jednak z racji obowiązków służbowych nieco zaniedbałem tą kwestię w ostatnich dniach, ale chcę wrócić ze zdwojoną motywacją.

Przez ten czas udało mi się zejść z ok. 100 kg do 95 kg (niewiele, ale zawsze coś). Nie zależy mi na chwilę obecną wynikach siłowych bądź rzeźbie. Priorytetem jest pozbycie się "ponadprogramowych" 10 kg, bowiem chciałbym dojść do docelowej wagi - 85 kg. Wtedy pomyślimy co dalej z tym fantem :)

Mam 23 lata, waga 95 kg, wzrost 185 cm.

Zastanawiałem się nad zastosowaniem spalacza bądź spalacza + kreatyny (przeglądałem temat o takim połączeniu w tym dziale). Boję się tylko nadmiernej potliwości po zastosowaniu spalacza (i tak jest niemała w moim przypadku), więc może odpuściłbym najskuteczniejsze, a zarazem najmocniejsze suplementy.

Z góry dziękuję za pomoc!

Pozdrawiam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 11972 Napisanych postów 160246 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 1233733
jak sie boisz potliwosci, to nie bierz termogenikow. bo niestety jak masz tendencje, bedzie wzmagalo pocenie na pewno

Prowadzenie on-line, trening, dieta, suplementacja https://www.instagram.com/tomq.bb