SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Do speca, ale nie od laika ;)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 746

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 119 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15365
Witam. Mój pierwszy post, więc bądźcie wyrozumiali ;]

Mam ok 3 letni staż na siłowni (z przerwami), więc wiem jak ćwiczyć.
Dietetyka nie jest mi obca, interesuję się tym i nawet myślę o rozpoczęciu studiów o tej tematyce po zrobieniu licencjatu, ale wracając to tematu..

Przez jakieś ostatnie 3-4 miesiące przyłożyłem się do ćwiczeń i postanowiłem przybrać nieco na masie. zawsze ważyłem ok 77 kg. moje starania przyniosły skutki (stosowałem dietę masową) jednak zdałem sobie ostatnio sprawę, że oponka na brzuchu zaczyna mnie wkur.. i jednak nadmierna ilość bodyfatu nie pozwala wyeksponować moich starań ;)

Postanowiłem zjechać z tłuszczem i od 2 dni rozpocząłem dietę low carb w jej hardcorowym wydaniu, czyli jakieś 20-30g węgli na dobę.
Jeszcze wczoraj byłem zapalony, "kupię sobie witaminki, jakis fat burner i jakos zleci". niestety już dzisiaj zdałem sobię sprawę jak bardzo lubię warzywa (niestety i te z węglami), owoce i ciemne pieczywo ;]

tutaj moje pytanie. czy da się zjechać z tłuszczu mając jednak w diecie te węglowodany (te najbardziej odżywcze, nie mówię o cukrach prostych). czy istnieje jakaś alternatywa do low carbu, Ckd itd. Czy da się pozbyć tłuszczu mając dietę z z mniejszym zapotrzebowaniem kalorycznym no i oczywiście ćwicząc.

na koniec dodam, że nie mam problemu z dostarczaniem odpowiedniej ilości białka z samej diety, jednak nawet jedna grahamka dziennie, i odrobina jakiegoś ciemnego ryżu czy makaronu zdziała cuda dla mojego podniebienia ;]
help! ;]

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 20

Waga: 81

Wzrost: 181

Obwód klatki: 105

Obwód ramienia: 37

Obwód talii: 90

Obwód uda: niewazne

Obwód łydki: niewazne

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: ok 20-22%

Aktywność w ciągu dnia: studia

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: 1xtyg basen
1xtyg siatkówka
2-3tyg siłownia


Odżywianie: lubię wszystko. nie jem słodyczy. zdarza się pić alkohol ;]

Cel: redukcja rozłożona w czasie

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: dobry

Preferowane formy aktywności fizycznej: jak wyżej

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: niedawno białko 80%

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: tak. myślałem o therm line forte i zestawie witamin.

Stosowane wcześniej diety: masowa, po której przyszło trochę masy ale i tłuszczu :(
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 982 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 12814
Wydaje mi sie ze 160 wegli rowniez by Cie odchudzilo. HIITowi nie oprze sie zadna ilosc WW :) Poziom wysilku jest niesamowity ! zanim wykonam poprawnie taka sesje to 3 miesiace przygotowac mi zajmie.... sproboj tego,
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 119 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15365
pomyślę nad tym ;)


jeszcze ktoś?:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10807 Napisanych postów 48206 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Jadaj tyle węgli ile jest Ci potrzebne. Czyli w okolicach większych wysiłków takich jak siłownia czy treningi wysokointensywne. Możesz spokojnie jadać więcej i można zredukować tak BF.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 119 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15365
dzięki, taka odpowiedź mnie satysfakcjonuje :d
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

bieznia elektryczna

Następny temat

Szybka energia

FuckBaton