SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Do oceny proszę

temat działu:

Trening w domu

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 696

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 16
1. Rozgrzewka (i tak tego nigdy nie robię)
2. Brzuszki. średnio robię 40-50. Czyli 3-4 serie po 45 z przewami 30 sekundowymi.
3. Klatka. średnio robię 10. Czyli 3-4 serie po 10 ze zwiększającą ilością podnoszeń o 1 co 1 serię, przerwy co 30 sekund.
4. Naramienne. nie wiem ile razy podniosę. Myśle, że średnio 7. Czyli 3-4 serie po 7 ze zwiększającą ilością podnoszeń o 1 co 1 serię, przerwy co 30 sekund.
5. Bicepsy. Podnoszenie sztangi w staniu. Chodzi mi o to, że sztanga wisi i podnieść ją przyciągając do klaty (180o). Czyli 3-4 serie po 7 ze zwiększającą ilością podnoszeń o 1 co 1 serię, przerwy co 30 sekund.
5. Tricepsy. Pompki średnio 35-40. 3-4 serie po 35 ze zwiększającą ilością podnoszeń o 2 co 1 serię, przerwy co 30 sekund.
6. Przedramiona. Uginanie i prostowanie nadgarstków ze sztangą w siadzie. Średnio 70, 3-4 serie po 70 ze zwiększającą ilością o 3 co 1 serię, przerwy co 30 sekund.

To na tylę, proszę o szybką ocenę i ew. poprawki tego planu bo już chciałbym zacząć ćwiczyć =P
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 4473 Napisanych postów 56453 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 711563
Rozpisz kolejne ćwiczenia na poszczególne partie to zobaczymy

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening HST dzien po dniu?? pomózcie szybko!!

Następny temat

Trening 15-tka na górna czesc ciała do poprawy i oceny.Bez sprzętu też można:D

NutLove