SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Do oceny - Klika pytań

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2534

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 14 Wiek 23 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 745
Siemka, jestem nowy na forum.
Ćwiczę od 2 lat, przeważnie w domu zbudowałem swoje małe zacisze, Prosta ławeczka, dwie hantle, gryf łamany, gryf prosty obciążenie 60kg, w zupełności mi wystarczy. Do tego dorzucam dziennie wieczorem 100 pompeczek taki nawyk już weszło w krew :) bez tego nie zasnę jak nie nabije lekko pompy.
od dwóch miesięcy lecę Splitem. Z dietą słabo, nie jestem w stanie utrzymać. Jedyna odżywka to Mutant Mass. która stosuję od miesiąca
Fotek z przed nie posiadam, ale zaczynałem mają Biceps 30. Klatka 94.
Na dzień dzisiejszy Biceps 36, klatka 104. Waga 80 kg Wiek 19 Lat.
Może przyrosty nie są mega ponieważ sporo olałem sobie a między czasie wolałem kopać piłkę, ale z piłką skończyłem w tym roku i nie zamierzam wracać do tego sportu.
Wiem że podstawą podstaw jest dieta, ale nie jestem w stanie jej utrzymać na co dzień, Praca, obowiązki. Nie jestem w stanie tego dopilnować być może jestem jeszcze gówniarzem :). Ale wolę chociaż robić to niż, chodzić jak rówieśnicy co weekend po klubach czy siobrać piwko w plenerku bo przecież ciepło. Nie ten typ człowieka ze mnie. Nie wiem czy genetyka ma coś wspólnego z tym ale chciałbym chyba zdobyć większą masę. Mój ojciec Chudy patyk 197 ale nigdy go to nie interesowało i nie lubił wysiłku, Mój wzrost 178. Ale głównie tłuszcz lubi mi się odkładać na tyłku i udach. Udo 58 :) W pasie 86. Ale omijam Fast food, nie jadam śmieciowego jedzenia, omijam nadmiaru tłuszczu. Staram się być Fit jak najbardziej. 3 posiłki dziennie zjem a po treningu stosuje Gainer.

Co sądzicie o mojej sylwetce, proszę fachowców o opinię.





Więcej fotek Jutro :)





Zmieniony przez - Bart.x w dniu 2019-06-14 23:11:57
Ekspert SFD