SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Do oceny. Kilka lat treningu

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2591

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 3 Wiek 33 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 389
Staz na silowni : 5 lat + pare lat w domu
Waga obecnie : 92 kg
Wzrost :184 cm
Wszystko naturalnie bez dopingu.















2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Szacuny 3519 Napisanych postów 61657 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 672507
Większość osób trenujących w fitness klubach robi to nie dla przyjemności, a dla osiągnięcia konkretnego celu treningowego. Najczęściej jest to budowa masy mięśniowej, redukcja tkanki tłuszczowej, poprawa siły, wytrzymałości, czy kondycji. Rzadziej po prostu zdrowia i samopoczucia. Z tego też względu po pewnym czasie trenowania, część z nas chciałaby być oceniona, aby określić, jak rozbudowali swoją sylwetkę w danej perspektywie czasu oraz nad czym pracować w tej chwili jako priorytecie.

Podobnie jest w Twoim przypadku. Jak na trenowanie kilka lat, bez środków dopingujących, Twoja sylwetka wygląda bardzo dobrze.

- niski poziom tkanki tłuszczowej,
- symetrycznie rozbudowane mięśnie danych partii mięśniowych,
- uwidocznione mięśnie.

Być może nogi odstają nieznaczne od góry ciała i właśnie na nich warto by skupić się w tej chwili. Z niskiego poziomu tkanki tłuszczowej, w Twoim przypadku około 10-11% jak najbardziej można budować dobrej jakości mięśnie. Śmiało, można się w tej chwili skupić właśnie na tym celu.



Moderator działu Odżywianie

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 937 Napisanych postów 4544 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 126311
Jeśli Ty to ty i rzeczywiście to TY to jest baardzo dobrze

Ćwiczysz kulturystycznie czy pod jakąś dyscyplinę? Jakaś dieta szczególna typu LG albo modna swoego czasu pod grupę krwi?;)

Nogi przydałoby się objętościowo podgonić bo mogłyby być masywniejsze
1

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 3 Wiek 33 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 389
Tak ja to ja. Trenuje Push pullem obecnie bo masuje. W okresie redukcji przejde na fbw . Dieta zbilansowana max 1 gram tluszczy na kgmc bialo 2,2 grama na masie na redukcji do 3 gram reszta wegle obecnie okolo 3500 kcal. Tak nogi kiedys zaniedbalem teraz je trenuje ostro. Zastanawiam sie czy nie wystartowac w debiutach.
2
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
lodzianin1 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 23670 Napisanych postów 255732 Wiek 43 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1320551
Jak bez wspomagania to forma naprawdę bardzo dobra.ja bym poprawiał szerokość aby optycznie pas był mniejszy.bo taka masz budowę ,i troszkę psuje to ogólny wygląd na poszczególnych fotkach.Dopniesz pozowanie i będzie super.
1

treningi,cykle,suplementacja,odchudzanie,masa pisz-treningirafal@gmail.com

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 3 Wiek 33 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 389
lodzianin1 co bys polecil na poprawe szerokosci ?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rok na siłowni - przemiana

MenS