SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Do 30% idzie sila!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1303

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10765 Napisanych postów 46873 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Jakis rok temu robiłem trening który zlecił mi moj trenerale nie zapamietalem nazwy:( Wyglądał on tak:
-3 dni w tygodniu trening na którym robilem 3 ćw wyciskanie na lezac martwy ciag i przysiad.
-najpierw rozgrzewka 4 serie po 40% 60% 80% 100%(maksymalnego cieżaru)
-pozniej zaczyna sie trening wlasciwy który polega na ruchach bodajze negatywnych(chodzi tylko o opuszczanie) 3 powtorzenia 110%, 2 pow 120%, i jedno ze 130%
-do tego potrzeba 2 osoby które pomagaja podnosić( ty opuszczasz oni podnosza)
Po tym treningu sila poszla:
-na klate z 100 do 110
-na martwy z 120 do 152
-na przysiad z 100 do 127
To jest naprawde dobry trening polecam!
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 416 Napisanych postów 15594 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 91830
za malo danych
ile trwa
jaki rozklad partii
ile dokladnie cwiczen
przerwy jaka stosowales suplementacje itp
napisz wiecej


------------------------------------------
Niemiej złudnych nadziei nic za darmo nie ma.
----------------------------------------------------------------------------------
"Niestety, niektórych spraw nie da się rozwiązać na rozkaz. Może dlatego głupcy wymyślili sobie bogów: żeby mieć kogoś, czyje rozkazy na pewno zostaną wykonane..."
--------------------------
Doradca w dziale "Trening"
-------------------------
Poważnieje na starość
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 365 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2008
fajny trening ale nie dla amatorów bo zamiast 30% siły dostana jakiejś kontuzjii! to trening typowy na siłe ale dla zaawansowanych! jakie przerwy miałeś>?? i czy stosowałeś odzywki szczegulnie pytanie o kreatyne>>

Jeszcze będzie czas by odpoczywać!
Złóżcie głosy w tej ankiecie! Ile wyciskacie na klatke-

http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=62947 

Szacunek dla gości którzy nie kopią mi grobu!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 1741 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 27249
Dla mnie to nie jest trening na siłe, a raczej eksperyment.I o ile dobrze pamietam pod takim tytułem pojawił sie pierwszy art. na temat tego "cudownego" treningu. 3 boje 3 razy w tygodniu i na maksa a do tego negatywne? Taki trening pozostanie eksperymentem.


Power comes from God.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10765 Napisanych postów 46873 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
trening mialem trzy razy w tygodniu pon sr pt!
po kolei(jednego dnia) klata plecy nogi
na kazda partie bylo po 7 serii z czego 3 negatywne
ja osobiscie stosowalem tylko diete weglowodanowo bialkowa zadnych odzywek a tym badziej sterydow!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Seewy Piękny Zbyszek
Ekspert
Szacuny 114 Napisanych postów 21032 Wiek 35 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 208598
Trening oparty na 3 najwazniejszych i najmocniejszych grupach miesniowych. Wzmocnienie ich wysoko intensywnym treningiem oczywiscie rowniez bedzie szlo ze zwiekszeniem sily. Chociaz nie wiadomo jak twoj organizm zareagowalby na normalny trening silowy oparty o szystkie grupy miesniowe. Mysle, ze wyniki bylyby zblizone/niewiele mniejsze do tych, a w normalnym silowym nie tracisz szansy trenowania bicepsa, tricepsa i barkow.

Pozdrawiam.
Tekst tygodnia SFD: "chcem miec duzego bicepsa w krotkim czasie i nie wyczerpujacym organizm treingu"
Doradca w dziale: "Trening"
----------------------------
"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

FITNESS ACADEMY King Square Kraków


"Oddycham głęboko, stawiam piedestały. Jutro będe duży, dzisiaj jestem mały..."

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10765 Napisanych postów 46873 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
chodzi o to ze przy takim trenngu nie ma twardzieli ktorzy mieli by jeszcze sile robic inne partia a na zwyklym silowym nie bylo by takiego skoku sily bo wiem jak sprawa wygladala wczesniej. Pozatym chodzi tez o to ze powinno sie robi jakies odmiany w treningu a ten trening to wedlug mnie jeden za sposobow na taka odmiane!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10765 Napisanych postów 46873 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
Za pierwszym razem pisal o tym moj kolega ktory tez go robil! Nie Michał?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 719 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 9059
Typowy trening na maksymalną rekrutację. Bardzo agresywny, tylko dla zaawansowanych i to też z dużą uwagą, nie za często (max 2xtydzień) i długimi okresami regeneracji. Łatwo można zrobić sobie krzywdę.
Działa to tak, że mięśnie nie rosną, nie przybywa włókien, ale system nerwowy uczy się wykorzystywać na maksa to czym organizm dysponuje.
W zaawansowanych instytutach sportowych można sobie zmierzyć maksymalną rekrutację i podobno czołowi zawodnicy (różnych dyscyplin) potrafią dojść do wykorzystywania 95% posiadanych włókien mięśniowych. Typowi kulturyści ćwiczący na masę mają niską rekrutację (rzędu 50-60%). To pokazuje jak olbrzymie rezerwy siły pozostają niewykorzystane.

Bambo2

Bambo2

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10765 Napisanych postów 46873 Wiek 26 lat Na forum 19 lat Przeczytanych tematów 57816
To prawda mozna łatwo złapać kontuzje. Trzeba go robić z dużą uwagą i dobrze dobrać pomocników nie polecam amatorom! Ja jednak robilem 3x w tygodniu z zalecenia trenera! I nie było źle!
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Bicep-zeby rosli rosl

Następny temat

Muzyka do Treningów

Zestaw 1