SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dlaczego nie idzie mi siła????????????

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 8620

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 194 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 4089
Ten trening niemiecki jest gowno warty w przypadku kogos kto krotko cwiczy.
Nie wiem czemu go tak namawacie, skoro są zwykłe treningi, które przyniosą znakomity efekt.
Np:

Poniedziałek
rozgrzewka
płaska 20/20p*2 45/6p 55/3p 65/3p*3 60/maxp*2
skos góra 50/6p 60/4p*3
pompki na poręczach x/6p*3
triceps francuskie x/6p*3
przedramiona x/6*4

Środa
barki przód x/6 x/5 x/3*3
wznosy hantli bokiem x/6*3
biceps x/6*4
przyciaganie sztangi w opadzie x/6*3
sciagnie drazka do klatki lezac x/6 *3

Piątek
wyciskanie wąsko (serie jak w pon odpowiednio kilogramów mniej)
pompki na poreczach(jak w poniedzialek)
triceps francuskie(jak w poniedzialek)
przenoszenie sztangi za glowe lezac x/6p*3

Ciezary w poniedzialek podalem takie na oko patrzac na to ile na raz wycisniesz. jezeli zrobisz w szczytowych seriach 3*3 powtorzenia, w nastepnym tygodniu doloz 2.5 kg na sztange. Jezeli dojdziesz do momentu gdy 3 powtorzenia sa niewykonalne zmien na 2 a na koncu 1. Wazne zeby nie za szybko przejsc do mniejszej liczby powtorzen, a caly cykl powinien zajac z 8 tygodni.

Morza szum, ptaków śpiew i zwyrole pośród drzew!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 1691 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 31064
No i teras namieszaliście mi w głowie....

Jeśli możecie rozpiszcie mi taki plan który bedzie szedł i na mase i na siłe:D
(ale ja jestem poje****any.....)

Nie no słuchajcie jeżeli sie oczywiście tak da....

Mam do dyspozycji ławkę skośną i zwykłą hantle i spooooooro nakładu :P

prosze o pomoc...

słyszałem ze trzeba koniecznie zwiększać ciężar po każdej serii.
Tylko teras nie wiem czy ćwiczyć 12/10/8 czy 10/10/10 zwiększając znacznie ciężar ;(

Steroids adwenture in progress.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 73
macie wszyscy racje a ja chcialbym sie pochwalic moim treningiem .Wzaleznosci od stazu mozesz go wyknywac :)
sprawdziałem no kolegach na siłowni i wszystkim ładnie szła siła i masa oto ten trenig :
wyciskanie płaskie sztanga (-20kg max wycisk płaski)6.7.9 (-15kg max wycisk płaski)7.8
wycisakanie głowa w duł (-20kg max wycisk płaski) 8.9 (-15kg max wycisk płaski) 7.8.9
pompki na poreczach 8.10.12
wyciskanie głowa w gure z poskientkani w skosie 5 seri ( to ciewczenie robic bez odpoczynku )

tłumacze dlaczeko na sam koniec robis super serie aby napompowac klatke nowa swieza krwia i masz wtedy max napompowanie

i najlepiej jka bendziesz sie zamienał co 2 tygodnie ze napoczatek robisz na pąłsko potem głową w duł a za 2 tyg głową w duł i na płasko aby miesnie nie byłu przyzwyczajone a jesli chodzi o powtuzenia i cieraz podam ci taki przykład np wyciskasz 85kg i robisz najpier 65 kg zmieniasz na 70kg :) a o powtuzernie to mozesz robic nawet ine ale ja takie ribie i takim cezarem jk masz wytrzymałosc to mozesz robic nawet 70kg 6.7.8 a 80 kg 7.8 to musisz sam sprawdzic ale takim cierazem ci robisz na maxa 10 pot i 8 pot i zobaczysz jak po 1 miechu bedziesz robił np 2 powtuzenia wiencej a jeslli to bendzie malo to zwiekrz serie o 1 :) zycze powodzenie w dalszych trenigach
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 30
witam mam podobny problem jak kolega i chciałem sie o cos zapytac mianowicie jaka kontuzja grozi stosowanie tego treningu?? czy moge oprócz tego wygospodarowac 1 dzien na jakas cwiczenia innej partii miesni?? czy nie bedzie to kolidowało z tym treningiem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 338 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3847
coś mi tutaj nie gra... dane z profilu nie po krywają się z danymi w poście... może i piszesz z profilu kumpla to nie jest ważne, ale to dział dla zaawansowanych. nie podałeś żadnego info o sobie... jaka dieta, jaka waga itp. moim zdaniem ćwiczysz do dupy, przez te 9 miechów, przede wszystkim nie uwzględniając wszystkich partii. po drugie dobrze zrobiony plan na siłę wymaga odpowiedniego przygotowania. ja siedzę na siłowni już kilka lat, a dalej by poprawić wynik o kilka (najwięcej kilkanaście) kilogramów przygotowuję się do tego ok 6 miechów, robiąc masę, wytrzymałość i na końcu dopiero plan siłowy. oczywisty, wydaje mi się odpowiednia dieta, suple i regeneracja. więc jeżeli zamierzasz już coś zrobić, to zrób to mądrze... czyli zapomnij o czasie który spędziłeś już na siłowni. ZACZNIJ WSZYSTKO OD NOWA.

you were born small and weak... but you have not stay that way...

pozdrawiam nocti

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 254 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 18271
Metoda 5x5 - poczytaj... jak nie będziesz ćwiczył 3 partii mięśniowych, to siła ci na tym pójdzie i to ostro... ale jeśli nie zmienisz podejścia (czyli nie ćwiczę nóg i pleców) to w życiu dużo nie pociśniesz... twój wybór
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 9831 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 34282
A nie moglibyscie porozmawiac w nowym poscie zamiast bawic sie w archeologa?

WIEDZMA JEST MOJA %)
Znizka 30% na sprzet Kelton:
http://www.sfd.pl/Pozegnalna_Znizka_30%_na_sprzet_Kelton_od_Pumy.-t624346.html

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 338 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 3847
ups sorry nie zauważyłem :)

you were born small and weak... but you have not stay that way...

pozdrawiam nocti

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 206 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3269
ja bym dal zmiany treningow co 4 tygodnie lub zastosuj 5-10-15 przes 2 tygodnie tydzien przerwy i znow .

no pain no gain!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

16 lat - już czas:P?

Następny temat

HERMES Plan

Fruzelina