SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dla początkujących

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 888

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 41
Witam!
Po rocznej przerwie wracam na siłownie. Przerwa została spowodowana przeciążeniem organizmu w pracy.

Zależałoby mi na ułożeniu diety dziennej przy wadze 70 kg i wzroście 175 cm. Dodatkowym utrudnieniem dla diety bedzie 3 zmianowy system pracy. Wysiłek fizyczny w pracy w skali od 1 do 10 = 8
Cel do jakiego dąże to przyrost masy mięsniowej i poprawienie sylwetki.

W siłowni będe spedzał 2h/dzien 4x/tydzien. 1 dzien, 2 dzien, przerwa, 3 dzien, 4 dzien, przerwa, przerwa.

Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Usunięty przez Skalar. za pkt 4 regulaminu
Ekspert
Szacuny 79 Napisanych postów 16605 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 65709
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1050 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 25615
Oblicz swoje zapotrzebowanie kaloryczne bo bez tego ani rusz. Posiłki staraj się jeść co 3h oraz pilnuj, aby w każdym posiłku było zawarte źródło białka. Opieraj się głownie na tych produktach:\

- źródła białka: mięsa, twaróg, serek wiejski, jaja, mleko.
- źródła węglowodanów: kasze, ryże, płatki owsiane, chleb czarny, warzywa (postaraj się o ich dużą ilość w diecie), owoce
- źródła tłuszczów: oliwa z oliwek extra vergine, pestki dyni, słonecznik, orzechy włoskie, tłuste ryby.

Pomocne linki:

http://www.sfd.pl/Dieta_na_mas�_-_dodatkowe_kg_dla_wszystkich_potrzebuj�cych!-t240536.html - jak obliczyć swoje zapotrzebowanie kaloryczne

http://www.sfd.pl/Potrzebujesz_Diete_Masz_Pytania_ZAJRZYJ-t379384.html - podstawy diet na masę
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 41
No wiec po meczacych obliczeniach, w koncu doszedlem do sredniej liczby cxalkowitego zapotrzebowania. Ciagle jednak nie wiem jak zabrac sie za rozlozenie diety. Przypomne ze pracuje na 3 zmiany i troche ciezko jest spozywac posilki co 3 godziny.

Po obliczeniach otrzymalem nastepujace wyniki:
Podst. przemiana materii - 1912 kcal
Calkowite zapotrzebowanie - 3500 kcal (srednia z wszystkich wynikow)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 1050 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 25615
Za pomoc do ułożenia diety niech posłuży Ci ten wątek http://www.sfd.pl/Tutaj_poprawisz_swoja_DIETE-t344994.html a konkretniej diety skorygowane w nim, przez innych użytkowników.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ile Kalorii ??

Następny temat

chleb słonecznikowy

Zestaw 1