SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dietka na masę do oceny

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 947

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

20

Płeć

M

Cel

Masa

Waga

66

Wzrost

172

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

10-11%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Siłownia 3 razy w tygodniu

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Piłka nożna w lato

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

-

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Bdb

Stosowana lub planowana suplementacja

-
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 199 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3420
Wyliczyłem zapotrzebowanie na 2800-2900 kcal i abym robił masę dodałem 200 kcal czyli 3000-3100.

B: 1,5-1,6g/kg
T: 1,8g/kg
W: 6g/kg





Zmieniony przez - Hubi 7 w dniu 2020-10-21 19:14:17
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Wyjątkowo przepyszny zestaw!

Zgarnij 3X NUTLOVE 500 w MEGA niskiej cenie!

KUP TERAZ
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4452 Napisanych postów 66327 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 695008
Dlaczego taka mała ilość białka? Sugeruję podbić jego podaż do dwóch gramów na kilogram masy ciała ogólnej ilości białka (zarówno pochodzenia zwierzęcego, jak i roślinnego). Obecnie masz sporo białka pochodzenia roślinnego. Spożywając go dość dużo dostarczasz śladowe ilości tego pochodzenia zwierzęcego.

Do każdego posiłku daj minimum 200 gramów warzyw.

https://potreningu.pl/articles/5256/warzywa---niezbedny-element-posilku

W diecie masz prawie same wielonienasycone kwasy tłuszczowe. Wywal ten olej lniany i daj inne źródła tłuszczów.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 199 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3420
Nie starczy 1,5g białka? Albo 1,7g? Czytałem, że 1,5g jest ok. Ok olej zamienię. A tę dietę z 2g białka można stosować ciągle cały czas jak się ćwiczy? Czy trzeba czasem schodzić niżej np. do 1,5g na tydzień, dwa? Czy jest to bezpieczna podaż, która może być ciągle stosowana?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 14825 Napisanych postów 124997 Wiek 36 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1422496
to bezpieczna podaż, okolice 1.2 g białka są dobre dla osób trenujacych sporty wytrzymałościowe, np biegi długodystansowe..

Smakuje Ci twaróg z ryzem, bo lepiej tu by pasowało pieczywo, obniżyłbym ilość ryzu a dorzucił owoce.
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
monkey22 Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 16067 Napisanych postów 12644 Wiek 40 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 247583
Również podbiłbym białko do 2g/kg a zmniejszył ilośc tłuszczy.Posiłki rozbijaj na drobne i nie pisz np mizeria ze śmietana tylko daj ogórek 100g śmietana 18% 50 g cukier 3 g ( jeśli słodzisz mizerie ) mozesz też śmietanę zastępować jogurtem jeśli lubisz , zamiast 3 prawie 400g banana daj dwa mniejsze i duże jabłko lub inny owoc ,




Zmieniony przez - monkey22 w dniu 2020-10-22 06:07:06
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 18755 Napisanych postów 17625 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 344081
jako wzór nie jest najgorzej jeżeli Ci to smakuje, ale postaraj się jak wyżej już wspomniane o więcej białka i więcej warzyw
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4452 Napisanych postów 66327 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 695008
Nie ma żadnych badań sugerujących, iż podwyższona ilość białka w diecie mogłaby wpływać negatywnie na funkcjonowanie zdrowego organizmu. 1,5 grama na kilogram masy ciała jak najbardziej wystarczy. Istnieją jednak przesłanki ku temu, aby sądzić, że troszkę większa ilość da lepsze efekty. Szczególnie w sytuacji osób, które tak jak Ty spożywają bardzo dużo białka pochodzenia roślinnego, wynikające z dużej ilości weglowdanów w diecie. Przy założeniu, że Będziesz musiał zwiększać te kalorie wraz z czasem, może dojść do sytuacji, że będziesz na diecie wegańskiej, dostarczając 1,2-1,5g ze źródeł roślinnych.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 199 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3420
A wy przy waszym kilku czy kulilkunastoletnim stażu stosujecie ciągle nieprzerwanie te 2-2,5g przez cały czas odkąd ćwiczycie i wszystko jest ok tak?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 18755 Napisanych postów 17625 Wiek 29 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 344081
u mnie baza jest właśnie 2-2,5g, ale są okresy, że i pod 3g lecę (lubię po prostu produkty białkowe), a czasami schodzę i do 1,6-1,8
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4452 Napisanych postów 66327 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 695008
Zgadza się. Mniej więcej staram się trzymać tych 2 gramów na kilogram masy ciała białka w diecie. Czasami są dni, że zjem trochę więcej, a innego dnia mniej. Ogólnie jednak średnia jest bliska tym zaleceniom. Warto pamiętać, że nie ma konieczności trzymania się ilości składników odżywczych dokładnie co do posiłku, czy dnia. Jeżeli jednego dnia zjemy 150 gramów, a założyliśmy sobie 200 gramów, to innego dnia możemy zjeść 250 gramów aby nadrobić tę ilość. Można też rozłożyć to na kilka dni. Jak nam pasuje.
1

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 199 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3420
Mam pytanie o BMR i kcal. Gdy nic nie trenując i mając pracę siedzącą wystarczy 2050 kcal na dzień tak jak mi to wychodzi z obliczeń? Nie za mało kcal? BMR wyszło 1640 u mnie i zastanawiałem się czy jakbym nic nie trenował i tylko siedział to tyle styknie :P.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Suplement na hamowanie apetytu

Wheya