SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dietka do oceny-wszyscy mile widziani

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1163

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 80 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2292
Witam jestem nowy chociaż SFD przeglądam od ładnych paru miesięcy i chciałbym podziękować wszystkim którzy tworzą to wspaniałe forum ale przejde do mojego problemu a mianowcie diety.Trenuje od 10 miesiecy ale od niedawna zaczołem stosować diete która głównie opiera sie na ryżu,tuńczyku,jajkach,piersi z kurczaka i chciałbym ją państwu przedstawić:

posiłek 1 ok godz. 10

płatki Corn Flakes + 0 % mleko + rodzynki+jajko

posiłek 2 ok godziny 12

ryż+keczup+sos z indykiem

posiłek 3 ok godziny 14(obiad)

ryż+tuńczyk+ogórek kwaszony+pomidor

przekąska ok godziny 16

jogurt 0 % tłuszczu

posiłek 4 godzine przed treningiem godz 17

omlet(3 białka+1 całe jajko+łyżka stołowa mąki) z ryżem + ogórek+ pomidor+keczup

ok godziny 18 do godziny ok 19 trening + odrazu po trenigu 10 minut rowerka stacjonarnego 70% Cardio Max

po tym wypijam 45 g glukozy

posiłek potrenigowy ok godziny 20

ryż+pierś z kurczaka+keczup+ogórek+pomidor(zapiekane w mikrofali tak jak w/w posiłki

No i to by było na tyle jeżeli chodzi o moją diete a teraz wymiary

wiek 20 lat wzrost 174 waga 90 kg(z lekką przewagą mięśni nad tłuszczem)

Moim celem jest spalenie tkanki tłuszczowej bez dużej utraty mięśni

Czekam na ocene tej diety oraz z góry dziękuje za poświęcenie mi czasu.POZDRAWIAM
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 2090 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 20229
posiłek 1 ok godz. 10

płatki Corn Flakes + 0 % mleko + rodzynki+jajko // płatki owsiane a nie corn flakes

posiłek 2 ok godziny 12

ryż+keczup+sos z indykiem // bez sosu i ketchupu ale z oliwa z oliwek i warzywami

posiłek 3 ok godziny 14(obiad)

ryż+tuńczyk+ogórek kwaszony+pomidor

przekąska ok godziny 16

jogurt 0 % tłuszczu

posiłek 4 godzine przed treningiem godz 17

omlet(3 białka+1 całe jajko+łyżka stołowa mąki) z ryżem + ogórek+ pomidor+keczup

ok godziny 18 do godziny ok 19 trening + odrazu po trenigu 10 minut rowerka stacjonarnego 70% Cardio Max // 10 min to za malo, daj minimum 30

po tym wypijam 45 g glukozy

posiłek potrenigowy ok godziny 20

ryż+pierś z kurczaka+keczup+ogórek+pomidor(zapiekane w mikrofali tak jak w/w posiłki

jaki cel diety??
gdzie posiłek przed snem czyli składajacy sie z samego bialka ??
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 4027 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16307
Cienko. Odsyłam do postów podwieszonych.
https://www.sfd.pl/temat161108/ 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 162 Napisanych postów 12853 Wiek 34 lat Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 43234
niema dokładnych informacji ni nic

produkty zbyt przetworzone

jeżeli pomogłem , Ty pomósz mi wejdz w link i się zarejestruj http://www.AWSurveys.com/HomeMain.cfm?RefID=krzakzak 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 235 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 1845
mleko 0% tłuszczu, jogurt 0% tłusczu, jak będzie 2% to też nic się nie stanie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 80 Wiek 36 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 2292
ok dziękuje bardzo za zainteresowanie mam jeszce dwa pytania bo bede musiał jeździć na rowerku stacjonarnym min 30 minut ale nie wiem z jakim tempem ponieważ mam stary typ rowera stacjonarnego bez licznika itp. i chciałbym sie dowiedzieć ponieważ obliczyłem że moje tętno powinno być podczas jazdy 130 ale nie wiem czy 130 to jest bardzo intensywna jazda czy raczej bardziej wolna a może tak po środku? A drugie pytanie jest takie czy moge np robić tak 10 minut jazdy 2 min przerwy 10 min jazdy 2 min przerwy 10 min jazdy 2 min przerwy ponieważ nie wiem czy dam rade jeździć non-stop 30 min.POZDRAWIAM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 4027 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 16307
Pedałuj lekko ,tak jak byś biegl swobodnym tempem , przerw nie koniecznie musisz robić.Np. jedziesz jedziesz , zwalniasz do minimum , odpoczywasz caly czas pedałując , i spowrotem wracasz do właściwego tempa.

Pozdro
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Problem

Następny temat

prosze o ocene diety

Water