SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dietka do oceny - 75 kg, 180 cm, 18 lat

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2149

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 22
Witam, ćwicze na siłowni od 1,5 roku, jednak dopiero teraz postanowiłem sobie ułożyć diete. Chce robić mase mięśniową bez nadmiaru tłuszczu. Czy możecie ocenić moje wypociny?

Moje parametry:
waga - 75 kg
wzrost - 180 cm
wiek - 18 lat

Dieta:

śniadanie (przez cały tydzien zawsze takie same)
kostka sera białego (250 gram) + jeden banan + 3/4 szklanki musli egzotycznego

obiad (tutaj przez tydzień wybieram sobie pomiezy trzema posiłkami)
1. Dwa kotlety z piersi z kurczaka w panierce + średnia ilość ziemniaków + warzywa
2. 5 Kotletów sojowych + średnia ilosc ryżu + dwa jajka + warzywa
3. Makaron z sosem z mięsem (np. grzybowy z mięsem z piersi z kurczaka lub spaghetii z mieśem mielonym)

kolacja (zawsze ta sama)
kostka sera białego (250 gram) + banan + 3/4 szklanki musli

Ćwicze 3 razy w tygodniu. Wiem że po treningu ważny jest posiłek dlatego zawsze po trennigu zjadam dodatkowy, który zawsze skłąda się z:
sałatka owocowa (2 banany + 1/3 arbuza + trochę jagód + pół szklanki musli) + 3, 4 jaja.

Zdarzy się tez, ze po treningu, zanim dojde do domu zjem sobie batnika milky :D

Prosże o ocene i oczywisćie o korekty :) Z góry thx :)

SOGi gwarantowane :)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 47 Napisanych postów 5021 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 44357
Niestety to nie jest DIETA :(

Nie masz wyliczonego Bilansu ani dokładnej rozpiski, mało warzyw i owowców oraz zdrowych tłuszczy,

proponuję skorzystać z tego:
http://www.sfd.pl/Dieta_na_masę_-_dodatkowe_kg_dla_wszystkich_potrzebujących!-t240536.html

+
http://www.sfd.pl/Robimy_mase_-_fakty_nie_mity_by_qaz-t173140.html

oraz DZIENNIK POSIŁKÓW
http://www.dpv.go.pl/

Ustal dokładnie co i jak

czyli ile B/WW/T

pory posiłków!

WYWAL SOJĘ, ziemniaki sporadycznie, (lepszy RYŻ, KASZA!)

Ćwicze 3 razy w tygodniu. Wiem że po treningu ważny jest posiłek dlatego zawsze po trennigu zjadam dodatkowy, który zawsze skłąda się z:
sałatka owocowa (2 banany + 1/3 arbuza + trochę jagód + pół szklanki musli) + 3, 4 jaja.


To dowaliłeś ostro... 30 min po treningu banan ok ale potem posiłek po treningowy czyli WW+BIAŁKO np RYŻ+KURCZAK!

Dużo pracy i czytania cię czeka ale pozdrawiam!

--=Zanim zadasz kolejne pytanie na forum=--
http://www.sfd.pl/Pierwsza_Wizyta_Jasia_na_FORUM-t355004.html

"Jak nie wiesz to się dowiedz, wpierw pomyśl potem powiedz..."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Przepisy Low Carb z "fotorelacją" wykonania

Następny temat

trening w godzinaach okolo poludniowych

WPC zestaw