SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dietka do ocenki:]

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1905

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 13305 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 45257
1.Śniadanie - rodzynki już zakupiłem /// JESZCZE WIÓRKI KOKOSOWE POLECAM :)

2. II śniadanie - 2 plastry... Nie wiem ile waży jeden. 5 g? Moge dorzucic troszkę więcej /// OK

6. Na noc - no of course twarogu, pomyłka z mojej strony /// OK

Co do innych żródeł białek. Dietkę i tak będe modyfikował, od przyszłej środy np. wrzuce gdzieś jajko. /// JA JADAM CZASAMI 6 JAJ DZIENNIE

Aaaa.. podliczone mam oczywisćie:) /// OK

cal - 3100 /// OK MAM PODOBNĄ WAGE I TEŻ TYLE JEM

białko - 160 g / 2 g na kg /// OKI ALE NIECH TO 2G JEST Z ROŚLINNYM BIAŁKIEM
w/w - 480 g / 6 g na kg /// OK...JA JADAM WIĘCEJ CZASEM
tłuszcze - 50 g /0,625 g na kg /// TUTAJ COŚ OSTROŻNIE POJECHAŁEŚ....MOŻESZ BIAŁKA NA TŁUSZCZ ZMNIEJSZYĆ

P.S - Przeszkadza to coś, że pije dziennie sporo kawy?(2 kubki. Ehh... studia, a gdyby nie kawa to pewnie bym matury nie zdał) /// 2 KUBKI ? JA PIJAM WIĘCEJ I NIC NIE SZKODZI


POWODZENIA

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 396 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6335
niwix - wagę mam tylko najniższa przediałka to 40 g. 15-20 g? więcej niż myślałem.

Rothen - OStrożnie z tłuszczami pojechałem troszkę, fakt... Jednak nie dlatego, że boję się o nadmiar tkanki tłuszczowej(zresztą przecież to od nadmiaru kalorii się tłuczy, a nie od samego tłuszczu), tylko dlatego, że po prostu nie lubie tłuszczu w zdrowej postaci. Jak popijam oliwe z oliwek to mi się zbiera na rzyganie. Dorzuce w takkim razie więcej orzechów i te wiórki.

Taki bilans byłby lepszy?

białko - 140 g/560 cal
w/w - 500g/2000 cal
tł - 65g /585 cal //// ogólnie troszkę więcej kalorii, ale niewiele, spale to bo zamierzam się od jutro troszkę rozciągać, a do tego potrzebna jest rozgrzewka:)

Przygotowuje następną wersje diety.

meserszmit

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 256 Napisanych postów 13305 Wiek 33 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 45257
teraz btw wyglada lepiej :)

Ja swoje poglądy mam, ale teraz czasy takie, że na wszelki wypadek się z nimi nie zgadzam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 396 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6335
Dieta ver 1.021.

Śniadanie(8:00)

Mleko (0,5%) 350 ml
Musli(80g)+płatki owsiane(20g)+orzechy włoskie(10g)+suszone rodzynki(10g)+wiórki kokosowe(10g)

2. II Śniadanie(11:00)

2 kromki chleba, jedna z plastrem szynki z indyka, druga z żóltym serem+2 łyżki miodu.
2kapsułki tranu

3. Obiad(15:00)

Tutaj założenie, jednak jeśli będe widział(na oko), że czegoś brakuje to uzupełnie odżywkami;)

4. Posiłek potreningowy(18:00)

MassXXL(50 g w dzień nietreningowy, 80 g w treningowy)
ser twarogowy chudy(80g)

5. Kolacja (21:00)

2 kromki chleba, jedna z plastrem z szynki z indyka, druga z samym masłem.
Puszka tuńczyka

6. Na noc(23:00)

Połowa porcji białka Nitroprogen
Ser Twarogowy Chudy(80g)

Po podliczeniu wychodzi(około):

białko - 145 g
w/w - 500 g
tłuszcze - 65 g

dzięki za pomoc of course

meserszmit

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 396 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6335
Wznawiam temt gdyż pojawił się pewien problem(opis problemu pod dietą) Wklejam swoją aktualną dietkę:

Śniadanie (7:00-8:00)

- Mleko 250 ml(1,5%)
- musli własnej roboty(min. owsiane, otręby, orzechy laskowe, orzechy włoskie, rodzynki, wiórki kokosowe)
- Witaminki

2 Śniadnaie (10:00 - 12:00) CZASAMI ZAMIAST TEGO JEM KANPKI (RAZOWY) z WĘDLINAMI+60g twarogu

- 3 jaja gotowane(odrobinka sosu czosnkowego)
- kromka chleba razowego z masłem
- Carbo(30g)
- 5 kapsułek tranu

Obiad (14:00 - 15:00)Obiad robi mama, ale przyjmuje schemat(bo tak często jest):

- Mięso z piersi kurczaka/indyka
- TOrebeczka Ryżu, ew. Kasze
- Duża Łyżka Oliwy


Posiłek potreningowy(18:00)

- TOrebeczka Ryżu "preparowanego" z czymś tam(warzywa, jogurcik, żeby się nie nudziło - - - To od razu po treningu of course

- Puszka Tuńczyka w sosie własnym - - - do 40 minut

Kolacja (21:00)

- 2 kromki chleba z chudą szynką z indyka
- Jogurt Naturalny(duży - 500ml)
- Mała łyżeczka oliwy

Na noc(23:00)

Twaróg (100g)

Ok, to dieta. Bilans(około) -
2900

Białko - 145/ 580
w/w - 400g /1600
tł - 80 g / 720

Problem polega na tym, że w ciągu dnia czuję się głodny(najczęściej pomiędzy posiłkiem Potreningowym a kolacją) i czasami kończy się to niedobrym podjadaniem.

Jakieś Sugestje? Byłym wdzięczny.

meserszmit

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 396 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 6335
Aa no i waga 80 kg przed układaniem diety, no może 80,5 ;)

meserszmit

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Praca a Dieta... hmmm?

Następny temat

Problem z ułożeniem diety na mase, fiu kłeszczons %-)

Water