SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dietka Mezomorfik Masa (carbo+biało)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1564

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 33 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 820
[ Mezomorfik ]
Wiek: 18 lat
Waga: 85 kg
Wzrost: 183
Starz: Jakieś 6miesięcy
TDEE: 3450-3500

Zakupiłem wczoraj odrzywki : Whey gold standard 2kg i Olimp Carbo 4kg. Chciałbym abyście pomogli mi wrzucić\wcisnąć je do mojej dietki którą zaczne stosować po świętach, oraz proszę również o jej ocenę. Na celu mam zdobycie czystej masy mięśniowej(może nie jakiejś wielkiej) ale miałem sporawą przerwe na siłownik jakieś 2 miechy i wyaje mi się że spadłem wizualnie (nie brałem żadnych odrzywek itp.) Co do treningu To 3xtydzień siłownia z jakimiś 30minutami aerobów w zestawie i jak znajdzie się czas to na 2 wolne dni może biegi\basen. Do tego myślałem nad rozpoczęciem jakiegoś treningu przed wakacjami na brzuszek - 6weidera\8minute'abs\ albo po prostu na siłowni wzniesienia nóg do góry... Mam jeszcze jedno pytanko dietke zaczynam od 2giego kwietnia, natomiast na weekend majowy jadę na rajd rowerowy = brak treningów (chyba ze jakieś brzuszki, pompki, podciągnięcia) oraz mega zabużenie diety (jak znajde miejsce w torbach to wezme ze sobą biało i carbo na wspomaganie) Myślicie ze praca przez to nie pójdzie na marne?
I co do białka na od niektórych słyszę że 3 razy dziennie porcje po 50g... gdzie indziej piszą że jedna porcja po treningu... Jak z tym białkiem i ile g\kg oraz jakie dawkowanie-carbo\białko. Pozdrawiam i Prosze o pomoc.

Dietka

1. 7:00
-mleko 05%: 400g
-muscli bądz płątki owsiane: 150g
-jajecznica z pomidorem i papryką lub innymi warzywami: 150g
-oliwa z oliwek do jajecznicy

2. Około 10:00 (2 przerwa szkolna)
-kurczak: 250g
-warzywa: pomidor, papryka, ogórek: 100g
-ryż biały 150g
-orzechy włoskie: ok 50g

3. Około 13:00 (5 przerwa szkolna)
-ryż biały: 150g
-kurczak: 250g
-ważywa: 150g
-oliwa z oliwek


4.(przedtreningowy) 16:00
-kurczak: 200g
-ryż biały: 150g
-warzywa 100g

5.(potreningowy)
-carbo (ile g na kg?)
-kurczak: 300g
-ryż biały: 150g
-owoc: ok 100g

6.
-Oliwa z oliwek 15g
-Ser twarogowy chudy 120g
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 3317 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 12722
1. 7:00
-mleko 05%: 400g
-muscli bądz płątki owsiane: 150g
-jajecznica z pomidorem i papryką lub innymi warzywami: 150g
-oliwa z oliwek do jajecznicy

2. Około 10:00 (2 przerwa szkolna)
-kurczak: 250g
-warzywa: pomidor, papryka, ogórek: 100g
-ryż biały 150g DAŁBYM BRĄZOWY
-orzechy włoskie: ok 50g

3. Około 13:00 (5 przerwa szkolna)
-ryż biały: 150g DAŁBYM BRĄZOWY
-kurczak: 250g
-ważywa: 150g
-oliwa z oliwek


4.(przedtreningowy) 16:00
-kurczak: 200g
-ryż biały: 150g DAŁBYM BRĄZOWY
-warzywa 100g

5.(potreningowy)
-carbo (ile g na kg?)TYLE ŻEBY CI PASOWAŁO DO BILANSU
-kurczak: 300g
-ryż biały: 150g
-owoc: ok 100g

6.
-Oliwa z oliwek 15g
-Ser twarogowy chudy 120g


UROZMAICAJ POSIŁKI NIE JEDZ TYLKO KURCZAKA, BIALKO BIERZ I CARBO JAK MASZ BRAKI W DIECIE, TYLE ZEBY UZUPELNIC,
POZDRAWIAM
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 33 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 820
dlaczego brązowy zamiast białego? Nikt nie napisał w który momencie mam brać białko i nie odpowiedziano mi jeszcze na pełno innych pytań... Mogę nadal prosić o pomoc? ... ;/
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2631 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15370
Dieta jest nawet ok. tylko w ciągu dnia Radzę spożywać węglowodany o niższym ig. Kasza gryczana, ryż brązowy, płatki owsiane


Nie widzę sensu stosowania odżywki takiej jak carbo, ale jeśli już to w trakcie treningu 30-40g do 1,5l wody.

Białko: jedna porcja ok 40-50g bezpośrednio po treningu potem do 1h posiłek

Zmieniony przez - grzechmek w dniu 2010-04-05 15:29:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 3317 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 12722
Bialy to wegle proste , takie spozywamy tylko po treningu. Daja nagly przyplyw energi(ktorej nie wykorzysta organizm i bedzie gromadzil zapasy w postaci tkanki tluszczowej), w trakcie dnia potrzebujemy raczej stalego doplywu energii, a taki dostaniemy jedzac ww o niskim IG.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 15 Napisanych postów 2631 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 15370
"Bialy to wegle proste"- ryż biały to węglowodany złożone prawie sama skrobia

Z punktu widzenia całej teorii ig nie ma wielkiego znaczenia jaki rodzaj ryżu zje jeśli jada ponad 600g węglowodanów dziennie.Ale ryż brązowy oraz kasze mają więcej witamin i błonnika, nie ograniczaj sę tylko do jednego rodzaju węglowodanów



Zmieniony przez - grzechmek w dniu 2010-04-05 15:39:17
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
grzechmek zgadza się często bywa tak mylony

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 33 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 820
Okej czyli finalnie.

1. 7:00
-mleko 05%: 400g
-muscli bądz płątki owsiane: 150g
-jajecznica z pomidorem i papryką lub innymi warzywami: 150g
-oliwa z oliwek do jajecznicy

2. Około 10:00 (2 przerwa szkolna)
-kurczak: 250g
-warzywa: pomidor, papryka, ogórek: 100g
-ryż brązowy: 150g
-orzechy włoskie: ok 50g

3. Około 13:00 (5 przerwa szkolna)
-ryż brązowy: 150g
-kurczak: 250g
-ważywa: 150g
-oliwa z oliwek

4.(przedtreningowy) 16:00
-kurczak: 200g
-ryż brązowy: 150g
-warzywa 100g

5.(potreningowy)
-Białko 50g
-kurczak: 300g
-ryż biały: 150g
-owoc: ok 100g

6.
-Oliwa z oliwek 15g
-Ser twarogowy chudy 120g

kurczak - filet z kurczaka

Zapomniałem jeszcze dodać mojego zapotrzebowania;

425g węgli
215g białka
42g tłuszczu

W takim razie dieta jest odpowiednia co do moich potrzeb i budowy mezomorficznej oraz zapotrzebowania kalorycznego? Po prostu nie chce przez zbyt dużą diete polecieć w mase tłusczową zamiast mięśniówke gdyż z zapotrzebowania wyhchodzi ze potrzebuje jakieś 215g białga gdzie z samego kurczaka (30g-białka na 100gmiesa) wychodzi mi 300g ;D;D;D... Dzieki

Zmieniony przez - skypr w dniu 2010-04-05 16:12:40
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
bedzie ok
w tł się coś pomyliłeś

Zmieniony przez - s.m.p.a. w dniu 2010-04-05 16:14:51

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 33 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 820
no tłucze = 0.5 * moja waga, right? myślę jeszcze nad tym czy nie zmienić tego 1kg dziennie na jakieś 700g - co do kurczaka :D

Zmieniony przez - skypr w dniu 2010-04-05 16:28:04
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
s.m.p.a. ODŻYWIANIE
Ekspert
Szacuny 425 Napisanych postów 56364 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 184874
conajmniej 1g na kg masy ciała

Niedostępny do odwołania. Zdrowia dla WSZYSTKICH!

https://www.facebook.com/pages/Wszystko-Ch**/363238457019620 

Potrzebujesz szybkiej i rzetelnej porady?
Nasi specjaliści bezpłatnie odpowiedzą na twoje pytanie z zakresu treningu, dietetyki i suplementacji!
Tomasz Maciołek
Tomasz Maciołek TomQ-MAG
Łukasz Domeracki
Łukasz Domeracki Domer
Sebastian Szmit
Sebastian Szmit flex1976
Agata Bugorska
Agata Bugorska eveline
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Różnice między np. Nogą z kurczaka, a piersią.

Następny temat

Dieta amatorska do oceny