SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dietka:) ok?

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 810

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1145
Staz: pół roku
wiek: 14 lat
Dieta w trakcie uczęszczania na siłke...będe ją stosował przez miesiąc...


7:15 Owsiane(Halina) + mleko + mleko w proszku +ser biały (34)
SZKOLA ( 4 kromki (szynki, sery) (15)
15:00 Ryż / makaron + jakieś mięsko lub ryba (27)
16:00 Tuńczyk (w sosie własnym) + ser biały + Owoce, warzywa (30)
17:00 Przed treningiem jakieś cukiery :D
20:00 Jogurcik + Jajecznica z 3 jaj (28)
21:30 Mleko z mlekiem w proszku (18)

...i pytanie...:/ co po tym miesiącu? puźniej same ćwiczenia, (z ograniczaniem tłuszczy i staraniem się o spożywanie dużej ilości białka)utrzymają dotychczasowe wyniki...? bo jestem w miare zadowolony, a nie chciałbym tego stracić... z góry THX :)

"Bądź silny, a będziesz miał rację" ...co prawda, to prawda..:p

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1145
te liczby obok posiłków to ilość białka...wyszło mi ok 150gr czyli 2,5 gr/kg wagi ciała...:)węgle policze puźniej...;)

"Bądź silny, a będziesz miał rację" ...co prawda, to prawda..:p

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 361 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 15118
poczytaj podwieszone i ocenione juz diety bo zadzuo do poprawiania
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10798 Napisanych postów 47734 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Witaj.
Po pierwsze to za młody jesteś na siłownię. Najlepiej jeżeli chcesz trenować siłowo to trenuj tylko z własnym obciążeniem - domatorem. Brzuszki, pompki itd. www.kulturystyka.pl/atlas/
Dodatkowo zadbaj o kondycję organizmu. Biegaj wytrzymałościowo - aeroby długie, biegaj HIIT.
Co do diety to jak wyżej - dużo w niej błędów. Brak podstawowych informacji na temat odżywiania. Jeżeli chcesz mogę po krótce wypisać Ci gdzie te błędy się znajdują i jak je skorygować. Jednak moim zdaniem lepiej jakbyś zaczął się odżywiać według 10 wskazówek żywieniowych, nie odmawiał sobie za nad to przyjemności. Korzystaj z młodych lat.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1016 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 7338
2,5g/kg to zdecydowanie za dużo, nie samym białkiem buduje się masę mięśniowa

Żyj tak, aby twoim znajomym zrobiło się nudno kiedy umrzesz...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 55 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1145
"co po tym miesiącu? puźniej same ćwiczenia, (z ograniczaniem tłuszczy i staraniem się o spożywanie dużej ilości białka)utrzymają dotychczasowe wyniki...? bo jestem w miare zadowolony, a nie chciałbym tego stracić"

???????

"Bądź silny, a będziesz miał rację" ...co prawda, to prawda..:p

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10798 Napisanych postów 47734 Wiek 26 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 57816
Nie stracisz, nie bój się.
Zrób jak piszę Ci wyżej. W ten sposób, mogłeś sobie zrobić tylko krzywdę. Poszerzaj swoje info na temat sportu, a zaczniesz za kilka lat
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

ciągły głód

Następny temat

prosze o sprawdzenie

Fruzelina