SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Diete redukcyjna - rzućcie okiem pliz ;)

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 5102

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 384 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2570
Witam.
Prośba ta co wszyscy - sprawdzenie diety i poprawienie ew. błędów. Ponieważ białka spożywam 3g/kg, pomogłem sobie odżywką. Będzie mi szybciej, wygodniej i upcham wszystko do żołądka

Oto moja dietka:

OGÓŁEM: 2300 kcal (BTW 3/0.8/1.2)

ŚNIADANIE I 8:00
30 min. przed posiłkiem: 1 tab. wit. A, B; 2 tab. wit. C i Omega3
szklanka zimnej wody
Mleko spożywcze 2% tłuszczu 250g
ryż biały 20g
białko matrix 70g
jabłko
BTW 56/9/37/ 456 kcal

ŚNIADANIE II 10:30
szklanka zimnej wody
Mięso z piersi kurczaka bez skóry 200g
oliwa z oliwek 20g
surówka warzywna 100g
BTW 43/23/10/374 kcal

ŚNIADANIE III 14:00
szklanka zimnej wody
Ser twarogowy chudy 200g
Oliwa z oliwek 25g
jabłko
BTW 40/26/7/419 kcal

OBIAD I (przedtreningowy) 17:00
1 tab. wit. B; 2 tab. wit. C
białko matrix 70g
Mleko spożywcze 2% tłuszczu 250g
BTW 55/9/22/387 kcal

18:00 TRENING - 2 l zimnej wody

OBIAD II (potreningowy) 19:00
szklanka zimnej wody
białko matrix 70g
Mleko spożywcze 2% tłuszczu 250g
ryż biały 20g
BTW 56/9/37/456 kcal

KOLACJA (przed snem) 23:00
1 tab. wit. B; 2 tab. wit. C; 4 tab. Filomag
szklanka zimnej wody
Ser twarogowy chudy 200g
jabłko
BTW 40/1/7/198 kcal


Dodaję jeszcze spalacz - scorch`a i powinno śmigać. Nie wiem jak wytrąbię bez węgli, ale może będzie dobrze ;)




Płeć: Mężczyzna

Wiek: 23

Waga: 96

Wzrost: 186

Obwód klatki: 103

Obwód ramienia: 35

Obwód talii: 89

Obwód uda: 59

Obwód łydki: -

Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej: ok. 20

Aktywność w ciągu dnia: praca siedząca, weekend - piłka nogowa ;p

Uprawiany sport lub inne formy aktywności: piłka nogowa - loveee

Odżywianie: lubię za dużo słodyczy ;p
diety wczesniej masowe, ale przesadziłem bo się spasłem ;p nie lubię płatków owsianych !!!


Cel: szybka redukcja

Ograniczenia żywieniowe: brak

Stan zdrowia: świetne zdroFie ;p

Preferowane formy aktywności fizycznej: 4 dni w tygodniu, dzielony, aeroby codziennie, weekend - basen

Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty: kreatyny - róźne; białkja i gainery.

Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów: Już mam - scorch i tight

Stosowane wcześniej diety: Masowa- 3500 kcal.

Grunt to się nie poddawać ...

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

Ranking TOP10 spalaczy tłuszczu

Chcesz wspomóc walkę z niechcianym tłuszczem? Zastanawiasz się jaki produkt wybrać?

Zobacz ranking
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 634 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 5488
według mnie jeżeli pierwszy raz bierzesz spalacze scorch może byc za silny:)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 384 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2570
brałem rok temu jakiś spalacz, tylko nie pamiętam jak się nazywa - chyba "fat burner". a dieta może być? generalnie monotonia, ale wolę jeść to samo cały czas i mieć jakąś tam pewność, że da to efekt.

Grunt to się nie poddawać ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 384 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2570
no dalej - nikt nie pomoże ????

Grunt to się nie poddawać ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 761 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2290
a warzyw to Ty nie jadasz?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 384 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2570
o ja pier ... no naprawdę dzięki za tą niesamowicie pomocną wypowiedź!! nie - warzyw nie jadam wooogóleee, wcale, bo po co. lol. strasznie pomocne te wypowiedzi.

Grunt to się nie poddawać ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 761 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 2290
no ja tam się nie znam
więc nie będę nic radzić
te warzywa mi się rzuciły w oczy bo wpisałeś je tylko w jednym posiłku
no a na jeden posilek 56 g białka to nie tak czasem za dużo?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 384 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2570
jak się ma tyle białka w diecie, to nie sposób tego upchnąć inaczej w 6ciu posiłkach.

Grunt to się nie poddawać ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 384 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2570
albo nikogo na tym forum nie ma, albo moja dieta musi być świĘtna ... no więc ?

Grunt to się nie poddawać ...

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 28 Napisanych postów 2733 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 16414
Ponieważ białka spożywam 3g/kg,
Max.2g powinno byc.Takie ilosc co masz w posilkach i tak sie przyswoic nie moga.Unikaj cukrow(mleko,sporo owocow-szczegolnie wywal te na noc),zmien wegle na lepsze zrodla (ryz brazowy,pelnoziarnisty i tez kasze,płatki,makarony),
Szklanka zimnej wody


Zmieniony przez - Hihihehe w dniu 2009-03-05 00:02:03
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 384 Wiek 34 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 2570
zamienie ryż biały na brązowy - wsio mi jedno;p mleko muszę mieć do rozmieszania białeczka. a szklanka zimnej wody miała być dla mojej informacji, a głupi to wkleiłem :D co do białka - zamiast zastępować węgle tłuszczami, zastąpiłem białkiem. naczytałem się o tym, i chyba tu się nie mylę, żeby osiągnąć mój cel ;p

Grunt to się nie poddawać ...

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

POTRZEBNA BARDZO POMOC SPECJALISTY

Następny temat

co jesc.

FuckBaton