SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta triatlon , waga nie chce spadać

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 350

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 120
Witam Zmaganie z nadwaga zacząłem przy 116 kg 180 cm wzrostu . Miałem wtedy problemy z tarczyca ( nadzYnnosc ) brałem tabletki w wyniku czego utylem. Od dwóch lat Biegam systematycznie tabletki pod kontrola lekarza odstawiłem i schudłem do maks 87 kg . Obecnie od kilku mc przygotowuje się do startu w zawodach triathlonowych na dystansie ironman . Niestety waga stoi bądź idzie w gore . Wacha się miedzy 92-94 kg . Docelowo chciałby ważyć 82-83 kg na zawody ( sierpień ).
Trenuje 6 razy w tyg bieganie rower pływanie jeśli są otwarte baseny . Mój dzień jeśli chodzi o jedzenie

Śniadanie 5:50 jajecznica 2-3 jajka .

Drugie śniadanie 9:00 250 ml jog naturalny
owoce miks garść orzechów nasiona chia . Łyżka miodu

Obiad 12:00 tutaj różnie ryba , kanapki z pasta jajeczna bądź rybna lub naleśniki ze szpinakiem lub łosoś wędzony lub makaron ze szpinakiem i pierś z kurczaka lub tortilla z krewetkami lub tortilla z tuńczykiem

Drugi obiad zupa kapuśniak , barszcZ biały , ogólnie coś lżejszego już

Na wieczór czasem jogurt 150 ml proteinowy

Alkohol umiarkowanie lampka wina dziennie lub wogole .

W weekend zdarzy się jakieś odstępstwo typu pizza czy drink ale nie tak ze każdy weekend .
W weekendy mam dłuższe treningi 1,5-2h bieganie plus rower wiec spożycie kcal tez wyższe

Wspomnę ze pracuje może nie fizycznie typowo ale dużo na nogach 8 h dziennie .

Spożywam myśle 2800-3200 kcal dziennie
Ostatnie badani sportowe milem w grudniu waga 92 kg 16 procent tłuszczu

Ma ktoś pomysł czemu waga stoi lub co gorsza podbija czasem
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
DJ_DoDo Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 20458 Napisanych postów 18754 Wiek 29 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 349340
ile czasu ta redukcja już trwa? może czas odpocząć na zerze i dopiero dociać resztę, dać odpocząć organizmowi
dietę wrzucaj zgodnie z regulaminem
https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html
a kalorykę oblicz wg tego
https://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne__jak_je_wyliczyć-t276436.html 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 152 Napisanych postów 212 Wiek 17 lat Na forum 63 dni Przeczytanych tematów 2118
Redukcja wagi zawsze wygląda tak samo: obliczasz swoje zapotrzebowanie energetyczne (są różne kalkulatory w internecie), odejmujesz od zera kilkaset kalorii żeby był deficyt i to tyle.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7591 Napisanych postów 79515 Wiek 45 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 671151
Robiłeś ostatnio badania hormonów ? Zwłaszcza tarczycowe ? Jak masz to wstaw tutaj .
Dieta słabiutka . Przykładowo - jogurt białkowy ma więcej cukrów prostych niż białka .
Tutaj podstawy układania diety :
Zaczynasz od wyliczenia zapotrzebowania kalorycznego
http://www.sfd.pl/-t276436.html 

Twoim celem jest redukcja wiec odejmujesz ok 300kcal,

http://www.sfd.pl/-t1135440.html - Źródła białka w diecie.

http://www.sfd.pl/-t1135648.html - Źródła tłuszczu w diecie.

http://www.sfd.pl/-t1135388.html  - Źródła węglowodanów w diecie.

W rozkładzie makroskładników na początek przyjmujesz białko 2 g , tłuszcze 1-1,5 g na kg masy i reszta kalorii z węglowodanów

Najpierw jednak spojrzyj czy masz aktualne badania hormonów .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4578 Napisanych postów 67067 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 698933
Sugeruję zacząć od wypełnienia formularza ankiety działu aby było to czytelne:

https://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html

W tym samym linku masz również opisane w jaki sposób wrzucić dietę zgodnie z opisem w regulaminie, jako zrzut ekranu z dziennika żywieniowego potreningu.pl

Jeżeli od dłuższego czasu jesteś na ujemnym bilansie kalorycznym, to warto pamiętać o tym, żeby z niego wyjść. Nie można ciągle redukować.

https://potreningu.pl/artykuly/trening/roztrenowanie-strategiczne-regeneracja---trening-i-odzywianie-w-tym-okresie-595

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1155 Napisanych postów 4991 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 131983
Nie myśl tylko licz kalorie w dzienniku treningowym albo aplikacji.

Z tego co opisałeś to ciężnko moim zdaniem byłoby uzbierać 2000 kcal, no bo z czego więcej?

Jajka rano? Jogurt i orzechy? Ile kcal nabijesz kapuśniakiem?:)

Obstawiam że jesz za mało i organizm wszedł w tryb przetrwania.

To oczywiście moje przypuszczenia, ale mówię, zacznij liczyć kalorie jakimś narzędziem.

,,Ludzie chwytają za miecz, by ukoić rany na duszy, których doznali w przeszłości. I by umrzeć z uśmiechem na ustach".

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4578 Napisanych postów 67067 Wiek 36 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 698933
Zgadza się. Również rzuciło mi się to w oczy. Rozpiska posiłków, którą wkleiłeś wygląda niestety jak głodówka i wiele brakuje temu do wartości 3000 kalorii. Takie odżywianie jedyne do czego prowadzi to spowolnienie metabolizmu, a wraz z czasem możliwe problemy zdrowotne.

https://potreningu.pl/artykuly/odchudzanie/dlaczego-pospiech-nie-sprzyja-odchudzaniu-1512

Nie pozostaje nic innego, jak wprowadzenie systematyki i kontroli nad swoim odżywianiem, a efekty kształtowania sylwetki będą zdecydowanie lepsze.

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 120
Ok policzę rzetelnie kalorie , wypełnię ankietę . Zaliczam badania z grudnia . Wszystko było raczej w normie




Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

kasza manna

fitking