SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Dieta to podstawa(mój początek)POMOC dla zielonego<moje odżywianie>!!!

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 616

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 60
Witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczów

No to jedziemy z tym koksem:)Zacznę najpierw od siebie.Mam 16 lat i ważę 58 kg a wzrostu mam 172 cm.Wiem że dieta to podstawa i od niej powinienem zacząć przygode z dążeniem do wymarzonej sylwetki<dlatego tu piszę i liczę na pomoc Waszą>.Mam specyficzny metabolizm który gdy ćwicze<ale tu tego nie mam zamiaru rozwijac bo nie ten dział hehe...>powoduje że jestem chudziutki<nawet bardzo jak widac po wymiarach>a gdy luz i w ogóle to dostaje brzuchul i to nie mały.Prowadze normalny tryb życia wf-ik w szkole i cwiczenia hantelkami w domuDlatego prosiłbym Was o pomoc w ułożenie diety aby urosnąć ale patrząc pod mój wysiłek.Kiedys cwiczylem i zle sie odzywialem a teraz od 0 zaczynam i prosze o pomoc i wyrozumienie bo przeciez kazdy kiedys zaczynal i prosilbym nie o krytyke;}

To może jak ja jem:

1.Śniadanie:kanapki z twarogiem i dzem oraz kanapki z szynka,nieraz na mleku płatki czy ryż
2.Drugie śniadanie-szkoła:2 bułki z szynką
3.Obiad:to różnie ale zazwyczaj ziemniaki z jakims mieskiem nieraz cos na makaronie,ryzu pierogi zalezy co dają
4.Po obiadku:jogurt z musli
5.Kolacja:kanapki z twarogiem lub szynka,jakis tunczyk czy ser

Moje uwagi:
-nie moge od tak zmieniac zywienia gdyz rodzice krzycza ze wybrzydzam mam jesc duzo bo chudy jestem bo jak nie to nawet nie bede mógł ćwiczyć
-rozważcie moj styl zycia potem udaje sie do dzialu trening bo wszystko po kolei i narazie zaczynam cwiczyc w domu i nie chciałbym sie cholernie obtluscic
-jak by trzeba to wysylajcie do dzialu suplementacja choc mysle ze podstawa to git dieta
-bardzo szybko sie obtluszczam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 6924 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 117946
jesli przeczytasz 10 wskazówek zywieniowych i się zastosujesz to sylwetka się poprawi (patrząc na to co aktualnie jesz), narazie jedz pelnowartosciowe posiłki, nie rób żadnych wyliczeń

pzodr
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy to wystarczy?

Następny temat

Czy należy zmienić tą diete?

WPC zestaw